A causa di a struttura moleculare di u polipropilene à ligame unicu di carbone saturatu, a so struttura moleculare relativa hè relativamente stabile è difficiule da degradà rapidamente. Mentre questu semplice tessutu non tissutu spunbond di polipropilene porta cunvenienza à a pruduzzione è à a vita di e persone, provoca ancu un certu inquinamentu ambientale. Dunque, a preparazione è a ricerca di tessuti non tissuti spunbond cumposti di polipropilene rispettosi di l'ambiente è biodegradabili sò particularmente impurtanti. L'acidu polilatticu hè un polimeru biodegradabile cù una eccellente biocompatibilità è proprietà meccaniche. Pò esse cumminatu cù materie prime di polipropilene per preparà tessuti non tissuti spunbond cumposti di polipropilene biodegradabili, riducendu cusì l'inquinamentu ambientale causatu da i tessuti non tissuti spunbond di polipropilene.
In u prucessu di preparazione di u tessutu non tissutu spunbond cumpostu di polipropilene biodegradabile, fattori cum'è a velocità di a pompa dosatrice, a temperatura di laminazione à caldu è a temperatura di filatura ponu avè un impattu significativu nantu à e proprietà fisiche di u tessutu non tissutu spunbond. Ajustate secondu i requisiti di u cliente cum'è u pesu, u spessore, a resistenza à a trazione, ecc.
L'influenza di a velocità di a pompa dosatrice
Impostendu diverse velocità di a pompa dosatrice, e proprietà di e fibre di i filamenti di fibre composite preparati, cum'è a densità lineare, u diametru di e fibre è a resistenza à a frattura di e fibre, sò analizate per determinà a velocità ottimale di a pompa dosatrice per e prestazioni di i filamenti di fibre composite preparati. À u listessu tempu, impustendu diverse velocità di a pompa dosatrice per analizà l'indicatori di prestazioni cum'è u pesu, u spessore è a resistenza à a trazione di u tessutu non tissutu spunbond composite preparatu, a velocità ottimale di a pompa dosatrice pò esse ottenuta integrandu e proprietà di e fibre è e proprietà non tessute di u tessutu non tissutu spunbond composite.
L'influenza di a temperatura di laminazione à caldu
Fissendu altri parametri di u prucessu di preparazione è impostendu diversi laminatoi è temperature per a laminazione à caldu, l'influenza di a temperatura di laminazione à caldu nantu à e proprietà di i filamenti di fibre composite preparati hè studiata è analizata. Quandu a temperatura di rinforzu di laminazione à caldu di u laminatoiu hè troppu bassa, e fibre laminate à caldu ùn ponu esse cumpletamente fuse, risultendu in mudelli pocu chjari è una scarsa sensazione à a manu. Pigliendu cum'è esempiu a preparazione di tessutu non tissutu spunbond cumpostu biodegradabile di acidu polilatticu / additivu / polipropilene, quandu a temperatura di rinforzu di laminazione à caldu righjunghji 70 ℃, e linee di fibre composite sò chjare è ci hè una ligera adesione à u rotulu, dunque 70 ℃ hà righjuntu u limite superiore di a temperatura di rinforzu.
L'influenza di a temperatura di filatura
L'influenza di diverse temperature di filatura nantu à e proprietà di a densità di u filu di fibra cumposta, u diametru di a fibra è a resistenza à a frattura di a fibra, è ancu e proprietà di u tessutu non tissutu spunbond cumpostu di polipropilene biodegradabile, mentre chì si fissanu altri parametri di u prucessu di preparazione.
(1) Tagliate l'acidu polilatticu, u polipropilene è u copolimeru innestatu di anidride maleica è mischiateli in proporzioni adatte;
(2) Aduprate un estrusore per a granulazione è una macchina di filatura per a filatura;
(3) Filtrà à traversu un filtru di fusione è furmà una maglia sottu l'azione di una pompa dosatrice, un asciugacapelli è un flussu d'aria di u campu di flussu à alta velocità chì si stende;
(4) Pruduce tessuti non tessuti spunbond qualificati per mezu di rinforzu di laminazione à caldu, avvolgimentu è tagliu inversu.