Mantene luntanu da e fiamme Una migliore sigillatura, un puntu di fusione più altu è una maggiore resistenza à e alte temperature caratterizanu u tessutu non tissutu. Perchè, dunque, hè resistente à e fiamme ? Parlemu di duie cose cum'è produttore di tessuti non tessuti in igiene. U ritardante di fiamma superficiale di u tessutu non tissutu vene prima, dopu l'additivu in a fibra. Prima chì a fibra possa esse resa ritardante di fiamma, u ritardante di fiamma cù a funzione ritardante di fiamma deve esse aghjuntu per mezu di a polimerizazione di polimeri, a miscelazione, a copolimerizazione, a filatura cumposta, a mudificazione di l'innestu, ecc.
Siconda, u ritardante di fiamma hè applicatu à l'esternu di u tissutu o li permette di infiltrà si in l'internu di u tissutu aduprendu a prucedura di finitura. Quessi dui metudi cunferiscenu ligami distinti di ritardante di fiamma à u tissutu, ognunu cù u so propiu inseme unicu d'effetti. Attualmente, u metudu u più efficace hè di utilizà nanomateriali è nanotecnologia per alterà i tessili. L'impattu dura per sempre è a spesa hè minima. I tessili sò sempre setosi è à u toccu cum'è quandu eranu di prima classe à livellu internaziunale.
In generale, u ritardante di fiamma in fibra hà un effettu più durevule è più dolce chè u ritardante di fiamma in tela è pò aduprà u ritardante di fiamma à u massimu. Tuttavia, una varietà di ritardanti di fiamma sò spessu impiegati in applicazioni pratiche, è ci sò più di dui modi in cui travaglianu in tandem. Ottene un risultatu ritardante di fiamma.
Tipicamente, l'usi industriali per questu tessutu non tissutu resistente à u focu includenu sacchi à ventu per l'agricultori è l'apparecchi di riscaldamentu.