Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

Fornitori di tessuti Spunbond in Sudafrica

L'economie emergenti in Africa offrenu nuove opportunità per i pruduttori di tessuti non tessuti è l'industrie cunnesse, mentre cercanu u prossimu mutore di crescita. Cù l'aumentu di i livelli di redditu è ​​a crescente pupularità di l'educazione ligata à a salute è l'igiene, si prevede chì u tassu d'usu di i prudutti d'igiene dispunibili aumenterà ulteriormente.

Situazione di basa di u mercatu africanu di tessuti non tessuti

Sicondu u rapportu di ricerca "The Future of Global Nonwovens to 2024" publicatu da a sucietà di ricerca di mercatu Smithers, u mercatu africanu di i non tessuti rapprisentava circa u 4,4% di a quota di u mercatu mundiale in u 2019. A causa di tassi di crescita più lenti in tutte e regioni paragunatu à l'Asia, l'Africa si prevede chì diminuirà ligeramente à circa u 4,2% in u 2024. A pruduzzione in questa regione era di 441200 tunnellate in u 2014, 491700 tunnellate in u 2019, è si prevede chì ghjunghjerà à 647300 tunnellate in u 2024, cù tassi di crescita annuali di 2,2% (2014-2019) è 5,7% (2019-2024), rispettivamente.

Fornitore di tessuti SpunbondSudafrica

In particulare, u Sudafrica hè diventatu un locu caldu per i pruduttori di tessuti non tessuti è e cumpagnie di prudutti d'igiene. Data a crescita di u mercatu di i prudutti d'igiene in a regione, PF Nonwovens hà recentemente investitu in una linea di pruduzzione Reicofil di 10000 tunnellate in Cape Town, Sudafrica, chì hà cuminciatu à esse cumpletamente operativa in u terzu trimestre di l'annu scorsu.

I dirigenti di PFNonwovens anu dichjaratu chì questu investimentu ùn solu li permette di furnisce prudutti à i clienti mundiali esistenti, ma ancu di furnisce tessuti non tessuti di alta qualità à i più chjuchi pruduttori lucali di prudutti d'igiene dispunibili, allargendu cusì a so basa di clienti.

U principale fabricatore di tessuti non tessuti di u Sudafrica, Spunchem, hà ancu capitalizatu nantu à a crescita di u mercatu di i prudutti d'igiene aumentendu a so capacità di fabbrica à 32000 tunnellate à l'annu in risposta à a crescita prevista di u mercatu di i prudutti d'igiene sudafricani. A cumpagnia hà annunziatu a so entrata in u mercatu di i prudutti d'igiene in u 2016, diventendu unu di i primi fornitori lucali di tessuti non tessuti spunbond in a regione à serve u mercatu di i prudutti d'igiene. Prima, a cumpagnia si cuncentrava principalmente nantu à u mercatu industriale.

Sicondu i dirigenti di a cumpagnia, a decisione di creà una unità cummerciale di prudutti d'igiene hè stata basata annantu à i seguenti motivi: tutti i materiali SS è SMS d'alta qualità utilizati per i prudutti d'igiene in Sudafrica venenu da canali impurtati. Per sviluppà sta attività, Spunchem hà collaboratu strettamente cù un produttore principale di pannolini, chì include testi approfonditi di i materiali fabbricati da Spunchem. Spunchem hà ancu migliuratu e so capacità di rivestimentu/laminazione è di stampa per fabricà materiali di basa, film colati è film traspiranti cù dui è quattru culori.

U fabricatore di adesivi H B. Fuller investe ancu in Sudafrica. A cumpagnia hà annunziatu in ghjugnu l'apertura di un novu ufficiu cummerciale in Johannesburg è hà stabilitu una rete logistica in tuttu u paese, cumpresi trè magazzini, per sustene i so ambiziosi piani di sviluppu in a regione.

Stabilisce una attività lucalizata in Sudafrica ci permette di furnisce à i clienti eccellenti prudutti lucalizati micca solu in u mercatu di i prudutti d'igiene, ma ancu in i mercati di trasfurmazione di a carta, imballaggi flessibili è etichettatura, aiutenduli cusì à ottene più vantaghji cumpetitivi attraversu applicazioni adesive ", hà dettu Ronald Prinsloo, u direttore cummerciale sudafricanu di a cumpagnia.

Prinsloo crede chì, per via di u bassu usu per capita è di l'alti tassi di natalità, ci sò sempre opportunità di crescita significative in u mercatu africanu di i prudutti d'igiene. In certi paesi, solu un picculu numeru di persone utilizanu prudutti sanitarii dispunibili in a so vita quotidiana. Questu hè duvutu à diverse ragioni cum'è l'educazione, a cultura è l'accessibilità economica ", hà aghjustatu.

Fattori cum'è a puvertà è a cultura ponu influenzà a crescita di u mercatu di i prudutti d'igiene, ma Prinsloo face nutà chì l'aumentu di l'uppurtunità è l'aumentu di i salarii di e donne stanu stimulendu a dumanda di prudutti di cura di e donne in a regione. In Africa, HB Fuller hà ancu fabbriche di fabricazione in Egittu è Kenya.

E multinaziunali Procter&Gamble è Kimberly Clark anu sviluppatu dapoi tantu tempu a so attività di prudutti d'igiene in u cuntinente africanu, cumpresu u Sudafrica, ma in l'ultimi anni, altre cumpagnie straniere anu ancu cuminciatu à participà.

Hayat Kimya, un fabricatore di beni di cunsumu in Turchia, hà lanciatu Molfix, una marca di pannolini di alta gamma, cinque anni fà in Nigeria è in Sudafrica, i mercati più populosi d'Africa, è dapoi hè diventatu un capu di fila in a regione. L'annu scorsu, Molfix hà allargatu a so gamma di prudutti aghjunghjendu prudutti in stile pantaloni.

Altrufornitori di tessuti non tessutiin Africa

Intantu, in Africa Orientale, Hayat Kimya hè entrata pocu fà in u mercatu kenianu cù dui prudutti di pannolini Molfix. À a cunferenza stampa, u CEO glubale di Hayat Kimya, Avni Kigili, hà espressu a so speranza di diventà u capu di u mercatu in a regione in dui anni. U Kenya hè un paese in via di sviluppu cù una pupulazione ghjovana in crescita è un putenziale di sviluppu cum'è centru strategicu in Africa Centrale è Orientale. Speremu di diventà parte di questu paese in rapida mudernizazione è sviluppu attraversu l'alta qualità è l'innuvazione di a marca Molfix ", hà dettu.

Ontex travaglia ancu assai per sfruttà u putenziale di crescita di l'Africa Orientale. Trè anni fà, questu fabricatore europeu di prudutti d'igiene hà apertu una nova fabbrica di pruduzzione in Hawassa, Etiopia.

In Etiopia, a marca Cantex di Ontex hè specializata in a pruduzzione di pannolini per i zitelli chì rispondenu à i bisogni di e famiglie africane. A cumpagnia hà dichjaratu chì sta fabbrica hè un passu impurtante in a strategia di sviluppu di Ontex è aumenta a dispunibilità di i so prudutti in i paesi in via di sviluppu. Ontex hè diventatu u primu fabricatore internaziunale di prudutti d'igiene à apre una fabbrica in u paese. L'Etiopia hè u secondu mercatu più grande in Africa, chì si irradia in tutta a regione di l'Africa orientale.

"In Ontex, credemu fermamente in l'impurtanza di a strategia di lucalizazione", hà spiegatu u CEO di Ontex, Charles Bouaziz, à l'apertura. "Questu ci permette di risponde in modu efficiente è flessibile à i bisogni di i cunsumatori è di i clienti. A nostra nova fabbrica in Etiopia hè un bellu esempiu. Ci aiuterà à serve megliu u mercatu africanu.

Oba Odunaiya, Direttore di l'Operazioni è di l'Approvvigionamentu in WemyIndustries, unu di i più antichi pruduttori di prudutti d'igiene in Nigeria, hà dichjaratu chì u mercatu di i prudutti d'igiene assorbenti in Africa cresce gradualmente, cù parechji pruduttori lucali è stranieri chì entranu in u mercatu. A ghjente hè sempre più cusciente di l'impurtanza di l'igiene persunale, è per via di quessa, i guverni, l'urganisazioni non guvernamentali è l'individui anu pigliatu diverse misure, purtendu à una dumanda crescente di assorbenti è pannolini sanitarii chì sò rentabili è benefichi per a salute umana ", hà dettu.

Wemy produce attualmente pannolini per zitelli, salviette per zitelli, prudutti per l'incontinenza per adulti, assorbenti per a cura, salviette disinfettanti è assorbenti per a maternità. I ​​pannolini per adulti di Wemy sò u so ultimu pruduttu lanciatu.

Dongguan Liansheng Nonwoven Fabric Co., Ltd., un fabricatore di tessuti non tessuti è tessuti non tessuti, hè degnu di a vostra fiducia!

 


Data di publicazione: 28 di lugliu di u 2024