Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

Analisi di i principali fattori chì influenzanu e proprietà fisiche di i tessuti non tessuti spunbond

In u prucessu di pruduzzione di tessuti non tessuti spunbond, diversi fattori ponu influenzà e proprietà fisiche di u pruduttu. L'analisi di a relazione trà questi fattori è e prestazioni di u pruduttu pò aiutà à cuntrullà currettamente e cundizioni di u prucessu è à ottene prudutti di tessuti non tessuti spunbond di polipropilene di alta qualità è largamente applicabili. Quì, analizeremu brevemente i principali fattori chì influenzanu e proprietà fisiche di i tessuti non tessuti spunbond è li sparteremu cù tutti.

Indice di fusione è distribuzione di u pesu moleculare di e fette di polipropilene

I principali indicatori di qualità di e fette di polipropilene sò u pesu moleculare, a distribuzione di u pesu moleculare, l'isotropia, l'indice di fusione è u cuntenutu di cenere. U pesu moleculare di i chips di PP utilizati per a filatura hè trà 100000 è 250000, ma a pratica hà dimustratu chì e proprietà reologiche di a fusione sò megliu quandu u pesu moleculare di u polipropilene hè intornu à 120000, è a velocità massima di filatura permessa hè ancu alta. L'indice di fusione hè un parametru chì riflette e proprietà reologiche di a fusione, è l'indice di fusione di e fette di polipropilene utilizate in spunbond hè generalmente trà 10 è 50. In u prucessu di filatura in una tela, u filamentu riceve solu un flussamentu d'aria, è u rapportu di spruzzu di u filamentu hè limitatu da e proprietà reologiche di a fusione. Più grande hè u pesu moleculare, vale à dì, più chjucu hè l'indice di fusione, peghju hè a fluidità è più chjucu hè u rapportu di spruzzu ottenutu da u filamentu. In e stesse cundizioni di espulsione di a fusione da l'ugellu, a dimensione di a fibra di u filamentu ottenutu hè ancu più grande, risultendu in una sensazione di manu più dura per i tessuti non tessuti spunbond. Sè l'indice di fusione hè altu, a viscosità di a fusione diminuisce, e proprietà reologiche sò bone, a resistenza à u stiramentu diminuisce, è in e stesse cundizioni di stiramentu, u rapportu di stiramentu aumenta. Cù l'aumentu di u gradu d'orientazione di e macromolecule, a resistenza à a frattura di u tessutu non tissutu spunbond aumenterà ancu, è a finezza di i filamenti diminuirà, risultendu in una sensazione di dolcezza à u toccu di u tessutu. In u listessu prucessu, più altu hè l'indice di fusione di u polipropilene, più chjuca hè a so finezza è più grande hè a so resistenza à a frattura.

A distribuzione di u pesu moleculare hè spessu misurata da u rapportu trà u pesu moleculare mediu (Mw) è u pesu moleculare mediu numericu (Mn) di u polimeru (Mw/Mn), cunnisciutu cum'è u valore di distribuzione di u pesu moleculare. Più chjucu hè u valore di distribuzione di u pesu moleculare, più stabili sò e proprietà reologiche di a fusione, è più stabile hè u prucessu di filatura, ciò chì hè favurevule à migliurà a velocità di filatura. Hà ancu una elasticità di fusione è una viscosità di trazione più basse, chì ponu riduce u stress di filatura, rende u PP più faciule da stende è diventà più fine, è ottene fibre più fini. Inoltre, l'uniformità di a rete hè bona, cù una bona sensazione à a manu è uniformità.

Temperatura di filatura

L'impostazione di a temperatura di filatura dipende da l'indice di fusione di e materie prime è da i requisiti per e proprietà fisiche di u pruduttu. Più altu hè l'indice di fusione di a materia prima, più alta hè a temperatura di filatura, è vice versa. A temperatura di filatura hè direttamente ligata à a viscosità di a fusione, è a temperatura hè bassa. A viscosità di a fusione hè alta, rendendu a filatura difficiule è propensa à pruduce fibre rotte, rigide o grossolane, ciò chì affetta a qualità di u pruduttu. Dunque, per riduce a viscosità di a fusione è migliurà e so proprietà reologiche, si usa generalmente u metudu di aumentà a temperatura. A temperatura di filatura hà un impattu significativu nantu à a struttura è e proprietà di e fibre. Più bassa hè a temperatura di filatura, più alta hè a viscosità di stiramentu di a fusione, più grande hè a resistenza à u stiramentu, è più difficiule hè di stirà u filamentu. Per ottene fibre di a stessa finezza, a velocità di u flussu d'aria di stiramentu deve esse relativamente alta à basse temperature. Dunque, in e stesse cundizioni di prucessu, quandu a temperatura di filatura hè bassa, e fibre sò difficiuli da stirà. A fibra hà una alta finezza è una bassa orientazione moleculare, chì si manifesta in i tessuti non tessuti spunbond cù una bassa resistenza à a rottura, un altu allungamentu à a rottura è una sensazione di durezza à a manu; Quandu a temperatura di filatura hè alta, l'allungamentu di a fibra hè megliu, a finezza di a fibra hè più chjuca è l'orientazione moleculare hè più alta. Questu si riflette in l'alta resistenza à a rottura, u picculu allungamentu à a rottura è a sensazione di dolcezza à a manu di i tessuti non tessuti spunbond. Tuttavia, vale a pena nutà chì in certe cundizioni di raffreddamentu, se a temperatura di filatura hè troppu alta, u filamentu risultante ùn si raffreddarà abbastanza in un cortu periodu di tempu, è alcune fibre ponu rompe si durante u prucessu di stiramentu, ciò chì pò furmà difetti. In a pruduzzione attuale, a temperatura di filatura deve esse scelta trà 220-230 ℃.

Cundizioni di furmazione di raffreddamentu

A velocità di raffreddamentu di u filamentu hà un impattu significativu nantu à e proprietà fisiche di u tessutu non tissutu spunbond durante u prucessu di furmazione. Se u polipropilene fusu pò esse raffreddatu rapidamente è uniformemente dopu esse surtitu da a filiera, a so velocità di cristallizazione hè lenta è a cristallinità hè bassa. A struttura di fibra risultante hè una struttura di cristalli liquidi in forma di discu instabile, chì pò ghjunghje à un rapportu di stiramentu più grande durante u stiramentu. L'orientazione di e catene moleculari hè megliu, ciò chì pò aumentà ulteriormente a cristallinità, migliurà a resistenza di a fibra è riduce u so allungamentu. Questu si manifesta in tessuti non tissuti spunbond cù una resistenza à a frattura più alta è un allungamentu più bassu; Se raffreddate lentamente, e fibre risultanti anu una struttura cristallina monoclinica stabile, chì ùn hè micca propizia à u stiramentu di e fibre. Questu si manifesta in tessuti non tissuti spunbond cù una resistenza à a frattura più bassa è un allungamentu più grande. Dunque, in u prucessu di stampaggio, l'aumentu di u vulume d'aria di raffreddamentu è a riduzione di a temperatura di a camera di filatura sò generalmente aduprati per migliurà a resistenza à a frattura è riduce l'allungamentu di i tessuti non tissuti spunbond. Inoltre, a distanza di raffreddamentu di u filamentu hè strettamente ligata à e so prestazioni. In a pruduzzione di tessuti non tessuti spunbond, a distanza di raffreddamentu hè generalmente scelta trà 50-60 cm.

Cundizioni di disegnu

L'orientazione di e catene moleculari in i fili di seta hè un fattore impurtante chì influenza a resistenza à a trazione è l'allungamentu à a rottura di i filamenti singuli. Più grande hè u gradu di orientazione, più forte hè u filamentu unicu è più chjucu hè l'allungamentu à a rottura. U gradu di orientazione pò esse rapprisintatu da a birefrangenza di u filamentu, è più grande hè u valore, più altu hè u gradu di orientazione. E fibre primarie furmate quandu u polipropilene fusu esce da a filiera anu una cristallinità è una orientazione relativamente basse, una alta fragilità di e fibre, una frattura faciule è un allungamentu significativu à a rottura. Per cambià e proprietà di e fibre, devenu esse stirate à diversi gradi secondu i bisogni prima di furmà una tela. Inpruduzzione di spunbond, a resistenza à a trazione di a fibra dipende principalmente da a dimensione di u vulume di l'aria di raffreddamentu è di u vulume di l'aria d'aspirazione. Più grande hè u vulume di l'aria di raffreddamentu è d'aspirazione, più rapida hè a velocità di stiramentu, è e fibre saranu cumpletamente stirate. L'orientazione moleculare aumenterà, a finezza diventerà più fina, a forza aumenterà è l'allungamentu à a rottura diminuirà. À una velocità di filatura di 4000 m/min, u filamentu di polipropilene righjunghje u so valore di saturazione di birefringenza, ma in u prucessu di stiramentu di u flussu d'aria di filatura in una tela, a velocità attuale di u filamentu hè generalmente difficiule da superà i 3000 m/min. Dunque, in situazioni induve e forti esigenze sò elevate, a velocità di stiramentu pò esse aumentata audacemente. Tuttavia, sottu a cundizione di un vulume d'aria di raffreddamentu costante, se u vulume d'aria d'aspirazione hè troppu grande è u raffreddamentu di u filamentu ùn hè micca abbastanza, e fibre sò propensi à a rottura in u situ di estrusione di a matrice, causendu danni à a testa d'iniezione è affettendu a produzzione è a qualità di u produttu. Dunque, l'aghjustamenti apprupriati devenu esse fatti in a produzzione attuale.

E proprietà fisiche di i tessuti non tessuti spunbond ùn sò micca solu ligate à e proprietà di e fibre, ma ancu à a struttura di a rete di e fibre. Più fini sò e fibre, più altu hè u gradu di disordine in a disposizione di e fibre quandu si pone a rete, più uniforme hè a rete, più fibre ci sò per unità di superficie, più chjucu hè u rapportu di forza longitudinale è trasversale di a rete, è più grande hè a resistenza à a rottura. Cusì hè pussibule migliurà l'uniformità di i prudutti di tessuti non tessuti spunbond è migliurà a so resistenza à a rottura aumentendu u vulume d'aria d'aspirazione. Tuttavia, se u vulume d'aria d'aspirazione hè troppu grande, hè faciule causà a rottura di u filu, è u stiramentu hè troppu forte. L'orientazione di u polimeru tende à esse cumpleta, è a cristallinità di u polimeru hè troppu alta, ciò chì riducerà a resistenza à l'impattu è l'allungamentu à a rottura, aumenterà a fragilità, è cusì porterà à una diminuzione di a resistenza è di l'allungamentu di u tessutu non tessuto. Basatu annantu à questu, si pò vede chì a resistenza è l'allungamentu di i tessuti non tessuti spunbond aumentanu è diminuiscenu regularmente cù l'aumentu di u vulume d'aria d'aspirazione. In a pruduzzione attuale, hè necessariu adattà u prucessu in modu adattatu secondu i bisogni è a situazione attuale per ottene prudutti di alta qualità.

Temperatura di laminazione à caldu

A tela di fibre furmata da u stiramentu di e fibre hè in un statu liberu è deve esse laminata à caldu è ligata per diventà tissutu. A ligame per laminazione à caldu hè un prucessu in u quale e fibre in a tela sò parzialmente ammorbidite è fuse da rulli di laminazione à caldu cù una certa pressione è temperatura, è e fibre sò ligate inseme per furmà un tissutu. A chjave hè di cuntrullà bè a temperatura è a pressione. A funzione di u riscaldamentu hè di ammorbidisce è scioglie e fibre. A proporzione di fibre ammorbidite è fuse determina e proprietà fisiche ditessuti non tessuti spunbondÀ temperature assai basse, solu una piccula parte di e fibre cù un pesu moleculare più bassu si ammorbidiscenu è si sciolgenu, è ci sò assai poche fibre ligate inseme sottu pressione. E fibre in a tela di fibre sò propensi à scivulà, è i tessuti non tessuti anu una resistenza à a rottura più bassa ma un allungamentu più grande. U pruduttu si sente dolce ma hè propensu à sbucciarsi; Mentre a temperatura di laminazione à caldu aumenta gradualmente, a quantità di fibre ammorbidite è fuse aumenta, u ligame di a tela di fibre diventa più strettu, e fibre sò menu propensi à scivulà, a resistenza à a frattura di u tessutu non tessuto aumenta è l'allungamentu hè sempre relativamente grande. Inoltre, per via di a forte affinità trà e fibre, l'allungamentu aumenta ligeramente; Quandu a temperatura aumenta significativamente, a maiò parte di e fibre à u puntu di pressione si sciolgenu, è e fibre diventanu grumi di fusione, cuminciendu à diventà fragili. In questu mumentu, a resistenza di u tessutu non tessuto cumencia à diminuisce, è ancu l'allungamentu diminuisce significativamente. A sensazione di a manu hè assai dura è fragile, è ancu a resistenza à a lacerazione hè bassa. Inoltre, diversi prudutti anu pesi è spessori diversi, è ancu l'impostazione di a temperatura di u laminatoio à caldu varia. Per i prudutti fini, ci sò menu fibre nantu à u puntu di laminazione à caldu, è hè necessariu menu calore per l'ammorbidimentu è a fusione, dunque a temperatura di laminazione à caldu necessaria hè più bassa. Currispundentementi, per i prudutti spessi, l'esigenza di temperatura di laminazione à caldu hè più alta.

Pressione di laminazione à caldu

In u prucessu di ligame di laminazione à caldu, u rolu di a pressione di a linea di laminazione à caldu hè di cumpattà a tela di fibre, pruvucendu chì e fibre in a tela subiscinu un certu calore di deformazione è esercitinu cumpletamente l'effettu di a conduzione di u calore durante u prucessu di laminazione à caldu, rendendu e fibre ammorbidite è fuse strettamente ligate inseme, aumentendu a forza di adesione trà e fibre è rendendu difficiule u scivulamentu di e fibre. Quandu a pressione di a linea di laminazione à caldu hè relativamente bassa, a densità di cumpattazione di e fibre à u puntu di pressione in a tela di fibre hè scarsa, a forza di ligame di e fibre ùn hè micca alta, a forza di tenuta trà e fibre hè scarsa è e fibre sò relativamente facili da scivulà. In questu mumentu, a sensazione di u tessutu non tissutu spunbond hè relativamente dolce, l'allungamentu di frattura hè relativamente grande è a resistenza di frattura hè relativamente bassa; À u cuntrariu, quandu a pressione di a linea hè relativamente alta, u tessutu non tissutu spunbond risultante hà una sensazione di manu più dura, un allungamentu più bassu à a rottura, ma una resistenza di rottura più grande. Tuttavia, quandu a pressione di linea di u mulinu di laminazione à caldu hè troppu alta, u polimeru ammorbiditu è ​​​​fusu à u puntu di laminazione à caldu di a tela di fibra hè difficiule da scorrere è diffondere, ciò chì riduce ancu a tensione di frattura di u tessutu non tissutu. Inoltre, l'impostazione di a pressione di linea hè ancu strettamente ligata à u pesu è à u spessore di u tessutu non tissutu. In a pruduzzione, una selezzione adatta deve esse fatta secondu i bisogni per pruduce prudutti chì rispondenu à i requisiti di prestazione.

In riassuntu, e proprietà fisiche è meccaniche ditessutu non tissutu spunbond di polipropileneI prudutti ùn sò micca determinati da un solu fattore, ma da l'effetti cumminati di diversi fattori. In a pruduzzione attuale, i parametri di prucessu ragiunevuli devenu esse scelti secondu i bisogni attuali è e cundizioni di pruduzzione per pruduce prudutti di tessuti non tessuti spunbond di alta qualità chì ponu risponde à diversi bisogni. Inoltre, una gestione standardizzata stretta di a linea di pruduzzione, una manutenzione attenta di l'attrezzatura è u miglioramentu di a qualità è di a cumpetenza di l'operatori sò ancu fattori chjave per migliurà a qualità di u produttu.

Dongguan Liansheng Non Woven Technology Co., Ltd.hè stata creata in maghju 2020. Hè una impresa di pruduzzione di tessuti non tessuti à grande scala chì integra ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita. Pò pruduce diversi culori di tessuti non tessuti PP spunbond cù una larghezza inferiore à 3,2 metri da 9 grammi à 300 grammi.


Data di publicazione: 29 di nuvembre di u 2024