Cum'è un pezzu fundamentale di l'equipaggiu di prutezzione medica, a prestazione di u tessutu spunbond, una materia prima chjave in i vestiti di prutezzione medica, determina direttamente l'effettu protettivu è a sicurezza d'usu. U novu standard naziunale per i vestiti di prutezzione medica (basatu annantu à a serie GB 19082 aghjurnata) hà prupostu una seria di requisiti più severi per u tessutu spunbond, chì ùn solu rinfurza l'affidabilità di a barriera protettiva, ma tene ancu contu di a praticità è a sicurezza durante l'usu. Quì sottu hè un'analisi dettagliata di e dimensioni principali.
Specifiche chjare per a struttura di i materiali è e forme di cumbinazione
A nova norma limita esplicitamente l'applicazione di u tissutu spunbond à e strutture cumposte per a prima volta, ùn ricunnoscendu più u tissutu spunbond unicu cum'è u materiale principale. A norma richiede l'usu di strutture di tissutu non tissutu cumpostu cum'è spunbond-meltblown-spunbond (SMS) o spunbond-meltblown-meltblown-spunbond (SMMS). Questa esigenza deriva da u fattu chì u tissutu spunbond unicu hà carenze in l'equilibriu di e prestazioni di barriera è di a resistenza meccanica, mentre chì in e strutture cumposte, u tissutu spunbond pò utilizà pienamente i so vantaghji di supportu meccanicu, cumminati cù e prestazioni di filtrazione ad alta efficienza di u stratu meltblown, per furmà un effettu sinergicu di "prutezzione + supportu".
Intantu, a norma furnisce ancu indicazioni nantu à a pusizione è u rapportu di spessore di u stratu spunbond in a struttura cumposta, assicurendu chì u tissutu spunbond pò sustene efficacemente u stratu fusione-soffiatu è mantene a stabilità strutturale generale.
Indicatori di prestazione fisica è meccanica di basa aghjurnati
A nova norma aumenta significativamente i limiti di prestazione fisica è meccanica per i tessuti spunbond, cuncentrandosi nantu à u rinfurzamentu di l'indicatori direttamente ligati à a durabilità di l'abbigliamento protettivu. In particulare, questi includenu:
- Massa di l'unità di superficia: A norma richiede esplicitamente chì a massa di l'unità di superficia di utessutu spunbond(cumprendu a struttura cumposta generale) ùn sia micca menu di 40 g/m², cù una deviazione cuntrullata in ±5%. Questu hè un aumentu di 10% di u limite minimu paragunatu à u vechju standard, mentre chì si restringe a gamma di deviazione. Stu cambiamentu hà per scopu di assicurà prestazioni di prutezzione consistenti per mezu di una densità di materiale stabile.
- Resistenza à a trazione è allungamentu: A resistenza à a trazione longitudinale hè stata aumentata da 120 N à 150 N, è a resistenza à a trazione trasversale da 80 N à 100 N. L'allungamentu à a rottura ferma micca menu di 15%, ma l'ambiente di prova hè più stringente (temperatura 25 ℃ ± 5 ℃, umidità relativa 30% ± 10%). Questa aghjustamentu affronta u prublema di l'allungamentu di u tessutu causatu da movimenti frequenti durante u travagliu d'alta intensità da parte di i travagliadori sanitari, migliurendu a resistenza à a lacerazione di i vestiti protettivi.
- Compatibilità di e cuciture: Ancu s'è a resistenza di e cuciture hè una specificazione di l'indumentu, a norma richiede specificamente chì i tessuti spunbond sianu abbinati à prucessi di sigillatura à calore o di overlocking à doppiu filu. Specifica chì a forza di legame trà u tessutu spunbond è u filu di cucitura è a striscia adesiva deve risponde à u requisitu di una resistenza di cucitura micca inferiore à 100N/50mm, impunendu indirettamente novi requisiti nantu à a rugosità superficiale, a stabilità termica è altre proprietà di compatibilità di trasfurmazione di u tessutu spunbond.
Ottimizazione di l'equilibriu trà prutezzione è cunfortu
U novu standard si rompe cù a percezione tradiziunale di "mette in risaltu a prutezzione mentre si trascura u cunfortu", rinfurzendu doppiamente e prestazioni di prutezzione è di cunfortu di i tessuti spunbond per ottene un equilibriu precisu trà i dui:
- Migliuramentu Multidimensionale di e Prestazioni di Barriera: In quantu à a resistenza à l'acqua, u stratu cumpostu spunbond hè necessariu per ottene un livellu di prova di penetrazione di l'acqua di 4 o superiore secondu GB/T 4745-2012. Hè ancu aghjuntu un novu test sinteticu di resistenza à a penetrazione di u sangue (realizatu secondu l'Appendice A di GB 19083-2013). In quantu à l'efficienza di filtrazione, hè specificatu chì l'efficienza di filtrazione di a struttura cumposta spunbond per e particelle non oleose ùn deve esse inferiore à 70%, è e cuciture devenu mantene u listessu livellu di filtrazione. Questu indicatore furnisce una prutezzione efficace in scenarii di trasmissione di aerosol.
- Requisiti Obbligatori per a Permeabilità à l'Umidità: Per a prima volta, a permeabilità à l'umidità hè inclusa cum'è indicatore principale per i tessuti spunbond, chì richiede un minimu di 2500 g/(m²·24h). U metudu di prova adotta uniformemente GB/T 12704.1-2009. Stu cambiamentu affronta u prublema "soffocante" di l'abbigliamento protettivu sottu à u vechju standard migliurendu a traspirabilità di a struttura moleculare di u tessutu spunbond, assicurendu u cunfortu di u persunale medicu durante l'usu prolungatu.
- Migliuramentu di e prestazioni antistatiche: U limite di resistività superficiale hè statu aumentatu da 1×10¹²Ω à 1×10¹¹Ω, è hè statu aghjuntu un novu requisitu per i testi di prestazioni di attenuazione elettrostatica per impedisce l'adsorbimentu di polvere o a generazione di scintille per via di l'elettricità statica, rendendulu adattatu per ambienti medichi di precisione cum'è sale operatorie è unità di terapia intensiva.
Novi vincoli nantu à l'indicatori di sicurezza è di prutezzione ambientale
A nova norma aghjusta parechji indicatori di sicurezza è di prutezzione ambientale per i tessuti spunbond, rinfurzendu a prutezzione di a salute di l'utilizatori è u cuntrollu di l'impattu ambientale:
- Indicatori d'igiene è di sicurezza: Chiarisce chì i tessuti spunbond devenu esse conformi à GB/T 3923.1-2013 "Standard igienicu per i prudutti sanitarii monouso", cù un numeru tutale di batteri ≤200 CFU/g, un numeru tutale di funghi ≤100 CFU/g, è nisuna batteria patogena rilevata; l'usu di agenti sbiancanti fluorescenti hè ancu pruibitu per evità potenziali rischi d'irritazione di a pelle.
- Cuntrollu di i Residui Chimichi: Novi limiti di residui per e sustanze periculose cum'è l'acrilamide è a formaldeide sò stati aghjunti per trattà l'usu di ausiliari chimichi in u prucessu di pruduzzione di tessuti spunbond. Indicatori specifici si riferiscenu à i standard di sicurezza per i tessuti non tessuti di qualità medica per assicurà chì i vestiti protettivi rispondenu à i requisiti di biosicurezza dopu a sterilizazione.
- Adattazione di e prestazioni ignifughe: Per l'abbigliamento protettivu utilizatu in scenarii chirurgichi o altri cù risichi di fiamme libere, ustratu cumpostu spunbondhè necessariu passà a prova di combustione verticale GB/T 5455-2014, cù un tempu di post-fiamma ≤10s è senza fusione o gocciolamentu, allargendu i scenarii applicabili per u tessutu spunbond.
Standardizazione di i Metodi di Test è di u Cuntrollu di Qualità
Per assicurà l'implementazione di tutti i requisiti, u novu standard unifica i metudi di prova è e procedure di cuntrollu di qualità per i tessuti spunbond:
In quantu à i metudi di prova, chjarisce l'ambiente di prova standard per ogni indicatore (temperatura 25 ℃ ± 5 ℃, umidità relativa 30% ± 10%) è standardizza i requisiti di precisione per l'attrezzatura chjave (cum'è e macchine di prova di trazione è i misuratori di permeabilità à l'umidità). In termini di cuntrollu di qualità, richiede à i pruduttori di realizà ispezioni cumplette di ogni lottu di tissutu spunbond, fucalizendu nantu à indicatori principali cum'è a massa unitaria, a resistenza à a rottura è l'efficienza di filtrazione, è richiede rapporti d'ispezione accumpagnatori prima di a pruduzzione di vestiti.
Riassuntu è Raccomandazioni d'Applicazione
I requisiti aghjurnati per i tessuti spunbond in u novu standard naziunale custruiscenu essenzialmente un sistema di garanzia di qualità à catena cumpleta attraversu "a standardizazione strutturale, a precisione di l'indicatori è a standardizazione di i testi". Per i pruduttori, hè cruciale di fucalizza nantu à l'ottimisazione di u prucessu cumpostu SMS/SMMS, a cumpatibilità è a currispundenza di u stratu spunbond è di u stratu meltblown, è u cuntrollu di a fonte di i residui chimichi.
Per i cumpratori, a priorità deve esse data à i prudutti certificati secondu u novu standard, è i rapporti d'ispezione per l'indicatori pertinenti di tessuti spunbond devenu esse attentamente rivisti. L'implementazione di sti requisiti spingerà l'industria di l'abbigliamento di prutezzione medica à trasfurmassi da "qualificata" à "alta qualità", rinfurzendu ulteriormente a sicurezza è l'affidabilità di a prutezzione medica.
Dongguan Liansheng Non Woven Technology Co., Ltd.hè stata creata in maghju 2020. Hè una impresa di pruduzzione di tessuti non tessuti à grande scala chì integra ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita. Pò pruduce diversi culori di tessuti non tessuti PP spunbond cù una larghezza inferiore à 3,2 metri da 9 grammi à 300 grammi.
Data di publicazione: 27 di nuvembre di u 2025