
Cum'è a più grande mostra prufessiunale in u campu di i tessili industriali in Asia, a Mostra Internaziunale Cinese di Tessili Industriali è Tessuti Non Tessuti (CINTE) hè stata prufundamente radicata in l'industria tessile industriale per quasi 30 anni. Non solu copre tutta a catena di pruduzzione di materie prime, prudutti finiti è equipaggiamenti cunnessi, è prudutti chimichi tessili, ma prumove ancu scambii cummerciali trà l'imprese à monte è à valle di l'industria, rumpendu e barriere, integrandu si trà di elle. A ripresa è u rinnovu cumpleti di l'industria tessile industriale cinese sò stati ottenuti attraversu l'espansione transfrontaliera.
Oghje, ancu s'è a mostra hè chjusa, u calore restante ùn hè micca statu dissipatu. Guardendu in daretu à a mostra di trè ghjorni, l'attraccu cummerciale pò sicuramente esse cunsideratu un puntu culminante maiò. À a vigilia di a mostra, l'urganizatore ùn hà micca solu cunsigliatu cumpratori precisi à l'espositori cù dumanda, ma hà ancu urganizatu è invitatu cumpratori prufessiunali di pesu pesu è squadre di appalti à vene è negozià appalti, ottenendu un attraccu cummerciale è cummerciale. Durante a mostra, a sala espositiva era piena di pupularità è opportunità cummerciale. CINTE furnisce servizii esclusivi efficienti è raffinati per prumove prufundamente u sbarcu di u cummerciu, mettendu in mostra una festa cummerciale chì combina l'innuvazione tecnologica, e tendenze di l'applicazione è opportunità cummerciale illimitate. Hà ricevutu elogi da espositori, cumpratori è gruppi, permettendu à "appalti" è "forniture" di viaghjà in e duie direzzione.
«U trafficu à a mostra hè ancu più altu di ciò chì imaginavamu.» «E carte di visita sò state publicate rapidamente, ma ùn eranu micca abbastanza.» «Avemu utilizatu a piattaforma di a mostra per scuntrà parechji cumpratori di alta qualità.» Da i feedback di diversi espositori, pudemu sente a forte atmosfera cummerciale di sta mostra. In l'ultimi dui ghjorni, pocu dopu chì e cumpagnie espositore sò ghjunte à u stand a mane, i cumpratori è i visitatori di u mercatu mundiale si sò riuniti davanti à u stand, discutendu attentamente temi approfonditi cum'è l'approvvigionamentu di l'offerta è di a dumanda, i cicli di spedizione è a coordinazione di l'offerta. Parechje intenzioni sò state raggiunte durante a stretta di manu dettagliata è a discussione trà i lati di l'offerta è di a dumanda.
Lin Shaozhong, Direttore Generale di Dongguan Liansheng Nonwoven Technology Co., Ltd
Questa hè a nostra prima volta chì participemu à CINTE, chì hè una piattaforma per fà amicizia in u mondu sanu. Speremu di avè una cumunicazione faccia à faccia attraversu a mostra, affinchì più clienti possinu capisce è ricunnosce a nostra cumpagnia è i nostri prudutti. Ancu s'ella hè a nostra prima volta chì participemu à a mostra, l'effettu hè assai al di là di a nostra imaginazione. U primu ghjornu, u trafficu pedonale hè statu assai considerableu, è parechje persone sò venute à dumandà infurmazioni nantu à u nostru tissutu non tissutu spunbond. I clienti ponu ancu sente intuitivamente i nostri prudutti mentre piglianu e so carte di visita. Per una piattaforma cusì efficiente è prufessiunale, avemu decisu di riservà un stand per a prossima edizione! Spergu di ottene una pusizione megliu.
Shi Chengkuang, Direttore Generale di Hangzhou Xiaoshan Phoenix Textile Co., Ltd
Avemu sceltu di tene un novu avvenimentu di lanciu di pruduttu à CINTE23, lancendu u novu pruduttu DualNetSpun à doppia rete di fusione spray d'acqua. Simu stati impressiunati da l'influenza è da u trafficu pedonale di a piattaforma espositiva, è l'effettu reale hà superatu di gran lunga a nostra imaginazione. In l'ultimi dui ghjorni, ci sò stati numerosi clienti à u stand chì sò assai interessati à i novi prudutti. Inaspettatamente, i nostri novi prudutti ùn sò micca solu verdi è rispettosi di l'ambiente, ma ancu cusì morbidi è rispettosi di a pelle. U nostru persunale hà ricevutu clienti dapoi u principiu è ùn pò stà inattivu. A cumunicazione cù i clienti ùn hè micca limitata à i stili di i prudutti, ma implica ancu a pruduzzione, a fabricazione è a circulazione di u mercatu. Credu chì per via di a prumuzione di a mostra, l'ordini di novi prudutti ghjunghjenu ancu unu dopu l'altru!
Li Meiqi, u rispunsevule di Xifang New Materials Development (Nantong) Co., Ltd
Ci cuncentramu nantu à a cura persunale è l'industria di i cosmetici, fabricendu principalmente prudutti rispettosi di a pelle cum'è maschere facciali, asciugamani di cuttone, ecc. U scopu di participà à CINTE hè di prumove i prudutti aziendali è di scuntrà novi clienti. CINTE ùn hè micca solu pupulare, ma ancu assai prufessiunale trà u so publicu. Ancu s'è u nostru stand ùn hè micca situatu in u centru, avemu ancu scambiatu carte di visita cù parechji cumpratori è aghjustatu WeChat. Durante u prucessu di negoziazione, avemu acquistatu una cunniscenza più cumpleta è chjara di i bisogni di l'utilizatori è di i standard di appruvvisu, chì si pò dì chì hè un viaghju chì vale a pena.
Qian Hui, u rispunsevule di Suzhou Feite Nonwoven New Materials Co., Ltd.
Ancu s'è u nostru stand ùn hè micca grande, i vari prudutti di tela non tessuta in mostra anu ricevutu numerose dumande da i visitori prufessiunali. Prima di questu, avemu avutu una rara opportunità di scuntrà i cumpratori di marca faccia à faccia. CINTE hà allargatu ulteriormente u nostru mercatu è hà ancu rivoltu si à clienti più adattabili. À u listessu tempu, avemu ancu prufittatu di l'occasione per cunnosce parechje cumpagnie pari è avemu realizatu discussioni tecniche è scambii di prudutti. CINTE ùn hè micca solu una bona piattaforma per fà amicizia cù i cummercianti di marca di alta qualità, ma ancu una finestra impurtante per scopre novi prudutti, tecnulugie è tendenze.
Wu Xiyuan, Manager di Prughjettu di Attrezzatura Non Tessuta à Zhejiang Rifa Textile Machinery Co., Ltd
Era a nostra prima participazione à CINTE, ma l'effettu hè statu simplicemente inaspettatu. Avemu purtatu l'ultimi equipaghji sviluppati per tessuti non tessuti, è un cumpratore prufessiunale hà vistu l'equipaghji chì avemu espostu è hà dettu ch'elli ùn s'aspettavanu micca chì e cumpagnie naziunali producessinu tali equipaghji. Vulianu ancu piglià l'equipaghji chì avemu espostu. Attraversu a mostra, avemu righjuntu una intenzione preliminare di cuuperazione. Dati l'eccellenti risultati di a mostra, vulemu participà à ogni edizione in u futuru!
CINTE hè sempre stata impegnata à affruntà a catena mundiale di l'industria tessile, custruendu una piattaforma cummerciale internaziunale chì integra u mondu, cunsulidendu a catena di furnimentu è facilitendu a "doppia circulazione". Durante a mostra, parechji cumpratori stranieri, raccomandati da l'urganizatori, cù intenzioni d'acquistu chjare, anu cercatu i so fornitori preferiti. Quì, e voci di dumanda di prezzi, ricerca di campioni è negoziazione sò constantemente intese, è e figure occupate ponu esse viste in ogni locu cum'è una bella linea di paisaghji, riflettendu a vitalità fiorente di l'industria tessile industriale.


Data di publicazione: 17 dicembre 2023