E pruprietà di i tessuti non tessuti
U tissutu micca tissutu, cunnisciutu ancu cum'è tissutu micca tissutu, hè un tipu di tessile chì ùn richiede micca tecniche di tessitura o di tessitura. Hè un tipu di tissutu chì usa fibre chimiche cum'è materia prima principale, accurta e fibre per via di trasfurmazioni chimiche è fisiche, è e fila in una direzzione aleatoria. Dopu, e fibre corte sò impilate in una struttura di maglia aduprendu adesivo o lappatura à caldo.
In paragone cù i tessuti ordinari, i tessuti non tessuti anu proprietà eccellenti cum'è a morbidezza, a traspirabilità, a resistenza à l'acqua, a resistenza à a corrosione, a resistenza à a muffa è a resistenza à u focu, è ancu una alta resistenza è duttilità. I so materiali sò principalmente cumposti da materie prime plastiche cum'è u polipropilene è u poliestere, dunque hè faciule di scioglie à alte temperature. Hè necessariu fà attenzione à a temperatura durante a stiratura.
U principiu di un ferru
Un ferru da stiru hè un apparecchiu domesticu cumunu adupratu per caccià e rughe da i vestiti. U prucessu implica u riscaldamentu di u ferru per permette à u calore emessu da u fondu di u ferru di vene in cuntattu cù i vestiti è appiattà e rughe.
A temperatura di un ferru hè generalmente trà 100 ℃ è 230 ℃, è si ponu selezziunà diverse gamme di temperatura per a stiratura secondu i diversi materiali di i vestiti. Tuttavia, per via di u materiale di u tessutu non tissutu chì hè propensu à scioglie, si deve fà attenzione à a temperatura durante a stiratura.
I tessuti non tessuti ponu esse stirati cù un ferru da stiro
U puntu di fusione di u tessutu micca tissutu hè generalmente trà 160 °C è 220 °C, è e temperature più alte ponu fà chì u materiale di u tessutu micca tissutu si scioglie è si deformi. Dunque, quandu si stiranu tessuti micca tessuti, hè necessariu sceglie una gamma di temperature più bassa è mette un asciugamanu umitu trà u ferru è u tessutu per impedisce chì u tessutu micca tissutu si scioglie è si deformi per via di u surriscaldamentu.
Intantu, si deve nutà chì i tessuti non tessuti anu una superficia più ruvida paragunata à altri tessuti, dunque si deve fà una attenzione particulare quandu si stira per evità di dannighjà u tessutu non tessuto. Tuttavia, per i tessuti non tessuti in microfibra, postu chì ùn ponu micca entre in cuntattu cù l'acqua calda sopra i 60 gradi, ùn ponu micca esse stirati cù un ferru da stiro.
Precauzioni per a stiratura di tessuti non tessuti
1. Sceglite una gamma di temperature più bassa, preferibilmente micca superiore à 180 ℃;
2. Pone un asciugamanu umitu trà u tessutu micca tissutu è u ferru;
3. Durante u prucessu di stiratura, hè impurtante esse meticulosu è attentivu.
U modu più currettu per trattà e pieghe nantu à i tessuti non tessuti
1. Bagnate cù acqua è poi asciugate à l'aria, stendu attenti à ùn lascià micca chì u pannu abbia pieghe quandu si asciuga à l'aria.
2. Stende u tessutu micca tissutu pianu è pressallu cù una piastra piana per alleviare e rughe.
3. Appende i vestiti in un bagnu pienu d'aria calda è umida dopu u bagnu, aduprendu aria calda è umida invece di u vapore di u ferru per assicurà chì i vestiti diventinu piatti è dritti a mane dopu.
4. Aduprate una macchina da stiro appesa per stirà i vestiti stropicciati.
Riassuntu
Ùn hè micca difficiule di vede chì i tessuti non tessuti ponu esse stirati cù un ferru da stiru, ma si deve fà attenzione à a temperatura è à u metudu di u ferru per evità danni à u tessutu non tissutu. Per u prublema di stiratura di i prudutti non tessuti, ci vole à cunsiderà a situazione attuale è a descrizzione di u pruduttu in modu cumpletu per ottene u megliu effettu di stiratura.
Data di publicazione: 11 d'aprile 2024