Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

E maschere non tessute ponu esse riutilizate? Quanti microorganismi saranu adsorbiti purtendu una maschera per un ghjornu

Durante l'epidemia, per evità a diffusione di u virus, tutti si sò abituati à purtà maschere micca tessute. Ancu s'è purtà una maschera pò impedisce efficacemente a diffusione di u virus, pensate chì purtà una maschera pò dà tranquillità?

Risultatu di a prova

The Straits Times hà collaboratu pocu fà cù u laburatoriu lucale Eurofins per studià quanti microrganismi sò attaccati à e maschere non tessute quandu sò purtate per un bellu pezzu, è i risultati sò inquietanti è pruriginosi.

A ricerca di u laburatoriu Eurofins mostra chì più longu hè purtata ripetutamente una maschera non tessuta, più alta serà a quantità di batteri, muffa è lieviti in a maschera.

Registru di prova

L'esperimentu hè statu realizatu nantu à maschere dispunibili è riutilizzabili per sei è dodici ore rispettivamente, registrendu a presenza di batteri, lieviti, muffe, Staphylococcus aureus (un fungu cumunu chì pò causà infezioni di a pelle) è Agrobacterium tumefaciens (un fungu chì provoca eruzioni cutanee) durante questu periodu, è dopu paragunenduli.

L'esperimentu hà registratu separatamente batteri, lieviti è muffe, Staphylococcus aureus è Agrobacterium tumefaciens.

U duttore John Common, un dermatologu di l'Istitutu di Scienza è Tecnulugia di Singapore, hà dettu in una entrevista chì Staphylococcus aureus pò pruduce alcune tossine dannose per l'omu.

Sti batteri ponu esse trasmessi per cuntattu direttu cù persone infettate o aduprendu oggetti contaminati.

Dunque, questu fungu hè classificatu cum'è un urganisimu patogenu, ciò chì significa chì questu fungu, chì spessu appare in pupulazioni sane, pò ancu causà danni à u corpu umanu in una certa misura.

Agrobacterium hè un altru tipu di batteri chì ponu parasità nantu à a pelle è causà danni à u corpu umanu.

Per furtuna, ùn sò state trovate cellule di Staphylococcus aureus o Pseudomonas aeruginosa in alcunu di i campioni di maschera testati.

Esperimentu di dodici ore

Cum'è previstu, i circadori anu scupertu chì u numeru tutale di lieviti, muffe è altri batteri nantu à e maschere purtate per dodici ore era più altu chè nantu à e maschere purtate solu per sei ore.

Purtà una maschera micca tessuta per dodici ore hà risultatu in livelli batterici significativamente più alti paragunatu à sei ore.

Hè da nutà chì u studiu hà trovu chì e maschere riutilizzabili generalmente cuntenenu più microrganismi cà e maschere non tessute dispunibili.

Ulteriori testi sò attualmente necessarii per determinà se altri microrganismi è batteri attaccati à a maschera ponu causà malatie o affezioni di a pelle.

I microbiologi lucali anu dettu à The Straits Times in una entrevista chì l'ambiente caldu è umitu in tutte e maschere hè spessu favurevule à a crescita di microrganismi, ma micca tutti questi microrganismi sò dannosi.

Lievitu è ​​muffa

U prufessore Chen Weining, direttore di u prugramma di tecnulugia alimentaria à l'Università Tecnologica di Nanyang, hà dettu in una entrevista:

A causa di a presenza di microorganismi in u nostru ambiente circundante è in u sistema digestivu (cum'è a bocca è l'intestini), ùn hè micca surprisante truvà questi microorganismi è batteri nantu à e maschere.

U duttore Li Wenjian, decanu di u Dipartimentu di Chimica è Scienze di a Vita à l'Istitutu Tecnologicu di Nanyang, hà dichjaratu chì i materiali utilizati in queste maschere ponu intrappulà una certa quantità di batteri dopu à dodici ore d'usu.

Hà signalatu chì a più grande differenza trà e maschere non tessute dispunibili è e maschere riutilizzabili hè u tessutu di rivestimentu più vicinu à a bocca. Hà dettu:

U tissutu di rivestimentu u più vicinu à a bocca hè induve i batteri stanu quandu starnutemu o tussemu. Quandu purtemu una maschera è parlemu, a nostra saliva serà atomizzata è attaccata à questu tissutu.

U duttore Li hà aghjustatu chì, paragunatu à e maschere tessute riutilizzabili, e maschere non tessute dispunibili ponu furnisce una migliore traspirabilità è una funzione di filtrazione batterica. U spaziu di fibra di e maschere tessute hè relativamente grande, dunque a prestazione di filtrazione batterica ùn hè micca cusì bona.

Dunque, se e maschere riutilizzabili ùn sò micca pulite regularmente, pò causà l'accumulazione di polvere, sporcizia, sudore è altri microrganismi (cumpresi batteri) dentru è fora di a maschera.

Quessi sò prubabili di causà allergie, irritazione di a pelle o infezioni.

U duttore Chen, assistente prufessore in u Dipartimentu di Microbiologia è Immunologia à u Yang Luling Medical College di l'Università Naziunale di Cina, hà dettu à i ghjurnalisti chì in a "grande maggioranza di i casi", i batteri nantu à e maschere ùn causanu micca cunsequenze troppu gravi, ma ponu accade "infezioni opportunistiche" occasionali.

Una maschera sporca chì ùn hè stata pulita dapoi una settimana

Questi batteri chì parasitanu a pelle ponu multiplicà si massicciamente nantu à e maschere sporche è causà malatie. U duttore Chen hà dettu:

Quandu u numeru di batteri hè bassu, u sistema immunitariu li cuntrolla. Una volta chì u numeru hè altu, pò causà reazzioni allergiche da lievi à gravi, prublemi respiratori è ancu infezioni nasali.

U duttore Chen hà signalatu chì hè difficiule di determinà s'ellu ci sò batteri nocivi nantu à e maschere, dunque hè cunsigliatu di pulisce regularmente e so maschere o di lavà e persone dopu avèle purtate per un ghjornu.

Osate sempre à rilassatevi è à ùn cambià à maschere micca tessute quandu vedi sti batteri "improvvisamente visibili" nantu à e maschere?

Dongguan Liansheng Non Woven Technology Co., Ltd.hè stata creata in maghju 2020. Hè una impresa di pruduzzione di tessuti non tessuti à grande scala chì integra ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita. Pò pruduce diversi culori di tessuti non tessuti PP spunbond cù una larghezza inferiore à 3,2 metri da 9 grammi à 300 grammi.


Data di publicazione: 21 d'aostu 2024