Inchiesta antidumping
U 27 di maghju di u 2024, u Ministeru di u Cummerciu, di l'Industria è di u Turismu di a Culumbia hà publicatu l'Annunziu n. 141 nant'à u so situ web ufficiale, annunziendu a decisione antidumping preliminare annantu àtessuti non tessuti di polipropileneuriginarii di a Cina cù un pesu di 8 grammi/metru quadru à 70 grammi/metru quadru (Tela no Tejida Fabricada a partir de Polipolilino de Peso desde 8 g/m2 Hasta 70 g/m2). A decisione preliminare afferma chì i dazi antidumping temporanei ùn saranu micca imposti è chì l'inchieste antidumping continueranu. I codici fiscali colombiani per i prudutti implicati sò 5603.11.00.00 è 5603.12.90.00. L'annunziu entrerà in vigore u ghjornu dopu à a so publicazione in u ghjurnale ufficiale colombianu.
U 7 di marzu di u 2024, u Ministeru di u Cummerciu, di l'Industria è di u Turismu culumbianu hà publicatu l'Annunziu n. 049 nant'à u so situ web ufficiale, annunziendu l'iniziu di un'inchiesta antidumping nant'à i tessuti non tessuti di polipropilene originarii di a Cina, in risposta à a dumanda di a sucietà culumbiana PGI COLOMBIA LTDA.
A situazione di l'industria tessile in Colombia
A Culumbia hè un paese cù una industria tessile è di vestiti relativamente sviluppata trà i paesi latinoamericani, in particulare cù una forte cumpetitività in l'industria di u vestiti, occupendu una pusizione impurtante trà i paesi sudamericani.
Attualmente, ci sò più di 50 fabbriche tessili è più di 5000 fabbriche di vestiti. Sicondu l'Associazione Colombiana di Prumuzione di l'Esportazioni, ci sò attualmente 2098 imprese impegnate in l'esportazione di tessili è vestiti in Colombia, cù un totale di 20 imprese cù un valore d'esportazione di più di 10 milioni di dollari americani. Trà elle, ci hè 1 impresa cù un valore d'esportazione di più di 50 milioni di dollari americani, 9 imprese cù un valore d'esportazione di 20-50 milioni di dollari americani, è 10 imprese cù un valore d'esportazione di 10-20 milioni di dollari americani. L'imprese tessili è vestiti impegnate in l'esportazione sò principalmente situate in a Pruvincia di Kundinamaka, a Pruvincia d'Antioquia, a Pruvincia di a Valle di Cauca, a Pruvincia di Santander, ecc. L'imprese tessili è vestiti più grande sò cuncentrate in Medellin, a capitale d'Antioquia. Attualmente, ci sò più di 50 fabbriche tessili è più di 5000 fabbriche di vestiti.
In l'ultimi anni, a proporzione di l'esportazioni di prudutti tessili è di vestiti in u valore tutale di l'esportazioni hè stata superiore à u 6%, cù certi anni chì superanu l'8%. In u 2003, u valore di l'esportazione di prudutti tessili è di vestiti era di 1,006 miliardi di dollari americani, un aumentu annuale di u 14,5%, chì rapprisenta u 7,73% di u valore tutale di l'esportazioni. A proporzione di prudutti tessili è di vestiti impurtati in u vulume tutale di l'impurtazioni hè superiore à u 5%. In u 2003, l'impurtazioni anu righjuntu 741 milioni di dollari americani, un aumentu annuale di u 5,5%, chì rapprisenta u 5,3% di u vulume tutale di l'impurtazioni. I prudutti impurtati sò principalmente tessili, chì hè circa sei volte a quantità di l'impurtazioni di vestiti. Affettatu da fattori climatichi, u cunsumu in u mercatu Ge hè custituitu principalmente da vestiti d'estate è di primavera/autunnu. I prudutti lucali cumpetitivi includenu: biancheria intima, costumi da bagno, vestiti per i zitelli, camicie, pantaloni, vestiti; Prodotti cù una cumpetitività lucale relativamente debule: maglioni, vestiti casual.
A situazione di l'esportazione di prudutti tessili da a Cina à a Colombia
In l'ultimi anni, e mo esportazioni di tessili è vestiti versu u mo fratellu anu mantinutu una crescita rapida. In u 2003, aghju esportatu tessili per un valore di 56,81 milioni di dollari americani à u mo fratellu, un aumentu di 57,4% annantu à l'annu precedente; l'esportazioni di vestiti sò state di 14,18 milioni di dollari americani, un aumentu di 61,5% annantu à l'annu precedente. Attualmente, e mo esportazioni in Culumbia si cuncentranu principalmente nantu à i tessili, è aghju una certa cunniscenza di i mo principali prudutti tessili in u mercatu culumbianu. Mi basu principalmente nantu à i vantaghji di prezzu per esportà vestiti à u mo fratellu, è attualmente aghju un bassu livellu di cuscenza in u mercatu fratellu.
Suggerimenti di risposta
Di fronte à tali investigazioni antidumping, Dongguan Liansheng, cù a so prufonda sperienza in l'industria è a so squadra prufessiunale, hà prupostu di evità efficacemente i dazi antidumping per mezu di u cummerciu di transitu di terze parti. Sta strategia pò micca solu aiutà l'imprese cinesi à mantene a so cumpetitività in u mercatu internaziunale, ma ancu assicurà l'esportazione senza intoppi di i prudutti versu u mercatu culumbianu.
U prucessu di u cummerciu di transitu include:
Prima di tuttu, esportà e merchenzie da a Cina versu un terzu paese cum'è a Malesia per via di u sdoganamentu nurmale;
Sicundamente, dopu chì e merchenzie ghjunghjenu in u terzu paese, u sdoganamentu, u scambiu di container è i documenti pertinenti cum'è u certificatu d'origine sò trattati lucalmente;
Infine, e merci sò riesportate in Colombia per mezu di un terzu paese, utilizendu u certificatu d'origine di u terzu paese è altri documenti per u sdoganamentu, evitendu efficacemente i dazi antidumping.
U schema di cummerciu di transitu ùn solu permette à l'imprese d'evità i dazi antidumping elevati, ma ancu di prufittà di prucessi di cummerciu internaziunale più flessibili, riduce i costi di transazzione è mantene a cumpetitività di u mercatu di i so prudutti. Inoltre, u serviziu di transitu di Jingwei Jiyun include ancu u seguimentu visuale di u prucessu cumpletu, l'assistenza esclusiva à i clienti è e garanzie di sicurezza per assicurà a sicurezza di e merci è di i fondi.
I sfidi purtati da l'inchiesta antidumping di a Colombia nantu à i tessuti non tessuti di polipropilene da a Cina anu incitatu l'esportatori cinesi à circà suluzioni d'esportazione più efficienti è sicure. Jingwei Jiyun furnisce una via d'evità chjara per l'imprese cù i so servizii prufessiunali di cummerciu di transitu. Utilizendu u cummerciu di transitu di terze parti, ùn solu pò risponde efficacemente à l'inchieste antidumping, ma pò ancu aiutà l'imprese à riduce e potenziali barriere cummerciale è à pone una basa solida per a cumpetizione di u mercatu internaziunale di i prudutti cinesi. Di fronte à e sfide cumplesse di u cummerciu mundiale, Jingwei Jiyun cuntinuerà à sustene l'imprese in l'espansione di i so mercati internaziunali è à ottene un successu cummerciale più grande.
Dongguan Liansheng Non Woven Technology Co., Ltd.hè stata creata in maghju 2020. Hè una impresa di pruduzzione di tessuti non tessuti à grande scala chì integra ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita. Pò pruduce diversi culori di tessuti non tessuti PP spunbond cù una larghezza inferiore à 3,2 metri da 9 grammi à 300 grammi.
Data di publicazione: 19 d'aostu 2024