Una nicchia in l'industria di u riciclaggio tessile, i tessuti non tessuti cuntinueghjanu à mantene discretamente centinaie di milioni di libbre di materiale fora di e discariche. In l'ultimi cinque anni, una sucietà hè cresciuta finu à diventà una di e più grandi fonti di tessuti non tessuti "difettuosi" di l'industria da i principali mulini americani. Fundata in u 1968, Fibematics Inc. hà iniziatu a fabricà materiali di rinforzu (SRM) è a trasfurmazione di salviette non tessute in Filadelfia, Pennsylvania, è dapoi s'hè allargata à a trasfurmazione di salviette in u Sud di a California. In u 2018 a cumpagnia celebrerà u so 50esimu anniversariu.
A sede principale di Fibematics in Filadelfia si trova in un distrettu cummerciale storicamente sottoutilizatu (HUBZone) è hè un impiegatore di Small Business Administration (SBA) HUBZone. A cumpagnia hà attualmente 70 impiegati è hà vistu i rivenuti cresce constantemente in l'ultimi anni, cù a fabbrica californiana chì gode di successu dapoi a so apertura in u 2014. "Riutilizemu una media di 5 milioni di libbre di tessuti non tessuti à u mese", hà dettu David Blueman, vicepresidente di Fibematics. "U nostru focus hè nantu à a fabricazione di SRM, a trasfurmazione di materiali di pulizia non tessuti è u cummerciu di prudutti industriali specializati".
L'SRM hè un materiale custituitu da un tissutu d'alta resistenza laminatu cù una maglia di poliestere, chì spessu risponde à e specifiche rigorose di l'applicazioni mediche. Per l'applicazioni industriali, questu materiale spessu principia cum'è rotuli di asciugamani è asciugamani di carta, chì sò rifiutati da e fabbriche per l'usu primariu è ancu cum'è SRM industriale. Hè adupratu cum'è materiale di pulizia assorbente in industrie cum'è a pulizia è l'igiene.
«A fabricazione di SRM hè una di e pratiche più antiche in l'industria di i tessuti non tessuti», hà dettu Bluvman. «U materiale cuntinueghja à esse assai dumandatu per via di a so alta durabilità è ferma una scelta ecunomica per i panni (prodotti industriali usati per pulisce e superfici)».
À a fascia alta di u mercatu, Fibematics manda SRM crudu à i trasfurmatori in Cina, induve hè trasfurmatu in prudutti cum'è asciugamani per mani chirurgiche è tappi monouso, asciugamani chirurgichi è picculi asciugamani per kit medichi. I prudutti sò poi rinviati à l'uspidali in tutta l'America di u Nordu.
À l'estremità inferiore di u mercatu, Fibematics compra "beni di seconda qualità" da fabbriche chì producenu "beni di prima qualità", cum'è fazzoletti è asciugamani di carta. Stu materiale di qualità inferiore hè rinforzatu cù SRM per creà un pruduttu più forte chì hè tagliatu è vindutu cum'è vari tipi di panni.
À a sede di Fibematics in Filadelfia, ci sò 14 macchine chì cunvertenu i materiali primi è secondi in salviette non tessute, dendu à questi tessuti scartati una seconda vita è mantenendu i rifiuti fora di e discariche. I prudutti risultanti anu trovu mercati finali cum'è basa per nuove salviette, cumprese salviette umidificate speciali è asciugamani asciutti.
«A prossima volta chì site in un ristorante di barbecue, cunsiderate Fibematics è aduprate salviette per pulisce quella salsa disordinata», hà scherzatu Bluvman. «U materiale di pulizia puderia esse di a nostra fabbrica!»
Fibematics offre ancu salviette di marca privata è collabora cù cumpagnie d'igiene stabilite è emergenti da costa à costa per aiutà e cumpagnie à selezziunà i migliori tessuti non tessuti è dimensioni di salviette per a so attività, è ancu à cuncepisce loghi persunalizati è imballaggi di marca.
Specificamente, Fibematics trasforma è/o cummercializeghja i seguenti tessuti non tessuti: spunlace, airlaid, DRC, tissutu goffratu, polipropilene soffiatu à fusione (MBPP), polipropilene spunbond (SBPP)/poliestere (SBPE), laminati di polietilene, ecc., cumpresi rulli di fonte è vari tessuti non tessuti. . Formatu cunvertitu. I prudutti persunalizati includenu rulli di taglio/riavvolgimentu, rulli di asciugamani continui, rulli perforati, rulli di tirata centrale, pop-up piegati a scacchiera, pieghe 1/4, pieghe 1/6, pieghe 1/8 è fogli piatti di varie dimensioni.
L'impresa offre ancu una gamma di prudutti spezializati chì sò strettamente limitati in applicazione è geugrafia è sò venduti per mezu di relazioni strategiche in più di 30 paesi in sei cuntinenti. Dopu avè acquistatu materiali riciclati da fabbriche americane, Fibematics trasforma è vende da 10 à 15 milioni di libbre di materiale à l'esteru ogni annu, chì hè tuttu attentamente ispezionatu prima di a spedizione.
Stà un passu avanti Sicondu Bluvman, u successu di Fibematics hè duvutu in parte à a so capacità di stà un passu avanti à tutti in l'industria è di purtà opzioni creative à i so clienti.
Per esempiu, u so settore di vendita hè rinfurzatu da l'appartenenza di longa data à l'Associazione per i Materiali Riciclati è i Tessili Riciclati (SMART), una relazione difesa da Bluvman, chì hè diventatu recentemente u novu presidente di u cunsigliu di amministrazione di SMART.
«Travagliemu cù parechji membri SMART in u dipartimentu di i tovaglioli, è vendenu principalmente tovaglioli», spiega Bluvman. «Queste relazioni aiutanu à espande l'attività di i nostri clienti permettendu li di cumpete cù e cumpagnie più grande producendu diversi tipi di panni.»
«Videmu sempre più persone chì spinghjenu per a biodegradabilità», hà cuntinuatu. «Creà un pruduttu chì hè altamente funziunale è funzionale, ma ancu biodegradabile, hè una sfida enorme. Sfurtunatamente, a prestazione di l'attuali non tessuti biodegradabili ùn hè micca abbastanza bona. A sfida per a nostra industria hè di cuntinuà à innovà è di sforzassi continuamente per ottene e soluzioni più rispettose di l'ambiente pussibule».
Bluvman hà aghjustatu chì Fibematics travaglia duramente per educà i clienti nantu à l'impurtanza di e salviette non tessute, nutendu chì i studii mostranu chì e salviette non tessute usa e getta sò menu dannose per l'ambiente chè l'asciugamani tessili lavati.
Da i bagni à i pavimenti di e fabbriche, i prudutti Fibematics aiutanu à rimpiazzà l'asciugamani, i tovaglioli è i tovaglioli tessili tradiziunali in u mondu sanu.
«Cuntinueremu à adattassi à e cundizioni di u mercatu mundiale è à creà novi canali di vendita per e tecnulugie di tergicristalli esistenti è nove attraversu a nostra reta mundiale ben stabilita di clienti è fornitori», hà dettu Bluvman.
Questu articulu hè statu publicatu in u numeru di settembre 2018 di Recycled Products News, Volume 26, Issue 7.
Utilizemu cookies per migliurà a vostra sperienza. Continuendu à visità stu situ, accettate u nostru usu di cookies.
Data di publicazione: 15 di nuvembre di u 2023