U mercatu di a filtrazione hè unu di i settori chì crescenu u più rapidamente in l'industria di i tessuti non tessuti. A dumanda crescente di aria pulita è acqua potabile da parte di i cunsumatori, è ancu e regulazioni più severe in u mondu sanu, sò i principali motori di crescita di u mercatu di a filtrazione. I pruduttori di media filtranti si concentranu nantu à u sviluppu di novi prudutti, l'investimenti è a crescita in novi mercati per mantene un vantaghju in questu impurtante campu di i tessuti non tessuti.
Innuvazione di u produttu
Bondex hè membru di Andrew Industries, una sucietà multinaziunale cù a so sede in u Regnu Unitu. Brian Lite, vicepresidente senior di vendite è marketing di a cumpagnia, hà dichjaratu chì a sucietà madre di Bondex hà sempre vistu l'industria di a filtrazione cum'è u so mercatu strategicu, postu chì i requisiti tecnologichi è cummerciali in questu duminiu sò in linea cù e cumpetenze fundamentali di Andrew Inusties in termini di qualità, serviziu è innovazione, è sia Bondex sia Andrew stanu assistendu à una crescita in questu duminiu.
Cù a crescita cuntinua di l'industria manifatturiera, u mercatu richiede media filtranti di più alte prestazioni, chì hè un elementu necessariu per risponde à e regulazioni nantu à l'emissioni è à l'ubbiettivi di alta produttività ", hà dettu IE". Raggiungere questu equilibriu trà l'efficienza di filtrazione è a pruduzzione in fabbrica hè u mutore di a crescita di i media filtranti pieghettati è di i novi materiali.
L'innuvazione recente di Bondex hè l'usu di una tecnulugia di prucessu unica per pruduce prudutti Hydrolox è Hydrodrl0x HCE. Hydrolox adotta l'intricciamentu idraulicu à pressione ultra alta, chì hè un novu tipu di feltro filtrante à alta resistenza. A so dimensione di i pori hè più fina di u feltro à aghi, è paragunatu à u feltro filtrante esistente, hà una efficienza di filtrazione più alta. À u listessu tempu, Bondex combina a so tecnulugia di prucessu cù fibre ultrafine è fibre spaccate per sviluppà Hydrol0x HCE, chì rapprisenta "alta efficienza di raccolta" è pò ottene a stessa efficienza di filtrazione cum'è u feltro à aghi laminatu. Bondex hà lanciatu Hydrolox in u 2017 è hà allargatu u so portafogliu di prudutti Hydrolox oltre l'aramide, u policarbonatu è u PPS, avà includendu miscele di PTFE (chì saranu cummercializate questu autunnu). Aspittemu chì u pruduttu Hydrol0x HCE di aramide/PTFE furnisce una efficienza di filtrazione paragunabile à u rivestimentu di film, rendendulu adattatu per varie applicazioni induve l'efficienza di filtrazione di u feltro à aghi rivestitu di film pò esse affettata ", hà dettu Litte.
Bondex hà ancu sviluppatu un pruduttu Hydrolox in poliestere pieghettatu per risponde à a crescente dumanda di u mercatu di media filtranti pieghettati.
Capimu chì a dumanda di u mercatu per prestazioni di filtrazione più elevate hè in costante crescita, dunque avemu cuncipitu Hydrol0x per risponde à questi bisogni senza sacrificà a traspirabilità ", hà spiegatu Lile. Mentre a dumanda di l'industria cuntinueghja à cambià, u mercatu di a filtrazione hà bisognu di cumpagnie chì ponu sviluppà suluzioni innovative per ottene una crescita. I nostri prudutti di a serie Hydrodr0lox ponu furnisce suluzioni di altu valore per questi clienti sfidanti.
Fate attenzione à a qualità di l'aria interna
A ghjente hè sempre più cusciente chì a polvera, a muffa, l'inquinamentu, i batteri è l'allergeni in l'aria interna ponu presentà una varietà di rischi per a salute, ciò chì alimenta a crescita cuntinua di u mercatu di a filtrazione. À u livellu mundiale, cuntinuemu à vede un interessu crescente à migliurà a salute è a produttività, è una cuscenza crescente chì u tempu passatu in i lochi di travagliu, e scole è i spazii publichi interni pò influenzà a salute è a produttività di e persone ", hà dettu Juniana Khou, Marketing Manager di Kimbent Clark Professional. I filtri d'aria cù alta efficienza di cattura di particelle, in particulare particelle submicroniche, sò cruciali per ottene una bona qualità di l'aria interna (IAQ) è aiutà i residenti in l'edificii à evità i rischi per a salute cunnessi ".
Kimberly Clark offre una gamma di media di filtrazione di l'aria non tessuti. Frà elli, a tela cerata alta Intrepidmedia spunbond à dui cumpunentihè cumunamente adupratu in filtri à onda, filtri à sacchetti è filtri senza partizione (da MERV7 à MERV15), è pò esse adupratu in sistemi HVAC cummerciali è istituziunali; I media à bassa porosità sò cumunamente aduprati in applicazioni rigide rugose, cumpresi filtri automobilistici è purificatori d'aria.
I media di filtrazione di l'aria prufessiunali di Kimberly Clark rispondenu à i requisiti di migliurà a qualità di l'aria interna è di riduce u cunsumu / costi energetichi ", hà dettu Khour". A chjave per risponde à questi requisiti hè a carica elettrostatica di i media di filtrazione non tessuti, chì furnisce una alta efficienza di cattura di particelle iniziale è sustenuta è una bassa resistenza à u flussu d'aria.
Kimberly Clark lancia un novu prughjettu cummerciale - Solution Squad, chì hè una squadra prufessiunale di esperti chì ponu travaglià inseme cù i clienti per aiutalli à sviluppà filtri eccellenti per un vantaghju cumpetitivu. Quandu un cliente dumanda una Solution Squad, urganizemu una cunsultazione telefonica in 24 ore per amparà di più nantu à a cuncepzione di i filtri, e specifiche di e prestazioni è i prucessi di fabricazione ", hà spiegatu Khoun.
Malgradu a cuncurrenza feroce in u mercatu di filtrazione, hè sempre assai attrattivu per Kimberly Clark. Kimberly Clark ùn pò micca solu furnisce prudutti eccellenti per rinfurzà u vantaghju cumpetitivu di i pruduttori di filtri, ma ancu furnisce supportu cum'è un veru cumpagnu perchè sapemu cumu aiutalli à riesce in u mercatu ", hà dettu Khouri.
Nova acquisizione
Lydal/Company hà recentemente acquistatu l'attività di filtrazione di precisione di Precision Custom Coatings (PCC). PCC Precision Filtration Business hè un fornitore premium di media di filtrazione di l'aria di alta qualità, chì furnisce principalmente prudutti da MERV7 à MERV11 per i mercati HVAC cummerciali è residenziali. Attraversu sta acquisizione, Lydal pò furnisce à i clienti una gamma completa di media di filtrazione di l'aria, da MERV7 inefficiente à ULPA ad alte prestazioni. Inoltre, sta acquisizione migliora ulteriormente a flessibilità di Lydal in a pruduzzione, a pianificazione è a logistica, permettenduli di furnisce servizii megliu à i clienti novi è esistenti.
Semu assai entusiasti di acquistà l'attività di filtrazione di PCC, postu chì s'allinea cumpletamente cù a nostra strategia di cuntinuà à rinfurzà i prudutti di alta qualità chì i clienti apprezzanu in u campu di a filtrazione ", hà dettu Paul Marol, presidente di LydalPeriodic Materials.
Lydali si cuncentra nantu à l'investimenti dapoi anni. A cumpagnia hà recentemente acquistatu Interface Performance Materials, un fornitore di suluzioni di sigillatura. In u 2016, Lydal hà acquistatu u fabricatore tedescu di filtri agugliati MGF Guische è u fabricatore canadianu di filtri agugliati Texel. Prima di questu, hà ancu acquistatu l'attività di sourcing di filtri à sacchetti di Andrew Industies in u 2015.
Espansione in novi mercati
Dapoi a so creazione in u 1941, u furnitore di cumpunenti automobilistici Mann+Hummel hà fattu cuntribuzioni significative à u sviluppu di a tecnulugia di filtrazione. L'impresa offre avà diversi sistemi di filtrazione, cumpresi sistemi è cumpunenti OEM automobilistici, prudutti aftermarket automobilistici, filtri industriali è prudutti di filtrazione di l'acqua. Miriam Teige, a Manager di Comunicazione Corporativa di l'impresa, hà dichjaratu chì u so scopu hè di circà novi mercati indipendenti da l'industria automobilistica - circa u 90% di l'attività di l'impresa hè attualmente ligata à i motori à combustione interna è à i campi cunnessi.
Mann+Hummel ghjunghje à questu scopu per via di fusioni è acquisizioni fora di l'industria automobilistica, cumprese a recente acquisizione di l'attività di filtrazione di l'edifici di Tri Sim Fite. Mann+Hummel hà cumpletatu l'acquisizione di a cumpagnia di filtrazione di l'aria T-Dim à a fine d'aostu. Quest'ultima si concentra nantu à a filtrazione di l'aria per diverse applicazioni cummerciali è industriali, cumprese ospedali, scole, fabbriche automobilistiche è atelier di pittura, centri dati, apparecchiature alimentari è di bevande, è ambienti più cummerciali. Mann+Humme s'impegna à espande a so attività di filtrazione di l'aria è di l'acqua, dunque simu assai entusiasti di unisceci à a squadra Ti Dim ", hà dettu H à kan Ekberg, vicepresidente di l'unità di business Life Sciences and Environment di Mann+Hummel.
"Sta iniziativa riflette u nostru impegnu cuntinuu per l'innuvazione di i prudutti, u serviziu à i clienti è a crescita", hà dettu Teige. "Speremu ancu di utilizà pienamente Mann + Humme! L'esperienza pratica in l'operazioni, a distribuzione è i sistemi logistichi furnisce à Tri Sim nutrienti per una crescita rapida".
Videndu opportunità di crescita
Alcuni di i principali fattori chì influenzanu u mercatu di a filtrazione è prumove a so crescita sustenuta includenu u sviluppu di e grande cità, l'aumentu di u numeru di veiculi nantu à e strade è regulamenti più severi nantu à a qualità di l'aria interna. Peter Reich, direttore aghjuntu di e vendite per Sandler Filtration Products, hà dichjaratu chì questi richiedenu nuove soluzioni di prudutti. In particulare, hà aghjustatu chì i requisiti sempre più severi per a qualità di l'aria interna anu ancu purtatu novi standard internaziunali per e prestazioni di filtrazione, cum'è u standard ISO 16890. U sviluppu di i prudutti in l'industria di a filtrazione risponde à questi cambiamenti. I media filtranti devenu furnisce alte prestazioni di filtrazione è efficienza energetica ", hà spiegatu. In questu mercatu, a tendenza cuntinua di sviluppu di i media filtranti cumpletamente sintetici hà creatu opportunità di crescita supplementari per Sandler.
Sandler sviluppa è produce media filtranti sintetici per applicazioni HVAC, industria di i trasporti, sacchetti per aspirapolvere, è ancu filtri speciali persunalizati per a filtrazione di liquidi è applicazioni mediche è igieniche. A gamma di prudutti include tessuti non tessuti à base di fibre è media filtranti soffiati à fusione, adatti per i filtri di qualità G1-E11MERV1-16, è ancu tutte e gamme di efficienza di IS016890. I media filtranti a sacchetti è pieghettati di Sandle sò fatti di fibre ultrafini è utilizanu fibre submicroniche, risultendu in una grande superficia interna chì aiuta à migliurà l'efficienza di deposizione meccanica. Combinanu prestazioni di filtrazione elevate è di longa durata è una longa durata di serviziu ", hà spiegatu Reich.
A so ultima realizazione di sviluppu hè l'usu di media filtranti per i filtri à carbone attivatu. Cù l'aiutu di sti media filtranti, a funzionalità di i filtri à carbone attivatu pò esse cumminata cù l'efficienza ottimale di filtrazione di particelle di i media Haobu non tessuti in un pruduttu durevule, chì pò esse adupratu per a filtrazione di l'aria in i veiculi. Reich hà aghjustatu chì a filtrazione hè sempre stata una unità cummerciale impurtante per Sandler, è cum'è tutti i mercati segmentati, travaglianu strettamente cù i clienti per sviluppà novi prudutti. In generale, l'industria di a filtrazione hà una grande dumanda d'innuvazione.
U sviluppu di i prudutti hè in custante corsu, è e nuove norme è standard cambianu ancu u mercatu ", disse. "Date e nuove legislazioni è i prublemi ambientali, l'impurtanza di l'industria di a filtrazione pò cresce ghjornu dopu ghjornu. E tendenze maiò cum'è i veiculi elettrichi è i novi attori da regioni cum'è a Cina anu purtatu un novu putenziale di crescita è sfide à questu mercatu ".
Novi standard, novi sfide
In u mercatu di a filtrazione di l'aria, u gruppu tedescu TWE offre una gamma di mezi di filtrazione. Cù u lanciu di a nova norma IS0 16890, u mercatu richiede novi mezi 100% sintetici cù una maggiore efficienza di filtrazione ", hà dettu Marcel Boersma, direttore di vendita di filtrazione di l'aria in TWE Group. U dipartimentu di ricerca è sviluppu di TWE hà travagliatu assai per ghjunghje à questu scopu è lancerà novi prudutti in u terzu trimestre di u 2019.
"Grazie à questi novi prudutti, seremu capaci di catturà più opportunità in u mercatu mentre aghjunghjemu ancu valore", hà spiegatu Boersma. "A fibra di vetru hà una longa tradizione in l'affari di a filtrazione, ma credemu chì i media di filtrazione à basa di fibre sintetiche averanu un impattu megliu nantu à a salute di quelli chì utilizanu i media è li trasformanu in filtri cumpleti. L'ultima realizazione di TWE in u mercatu di a filtrazione liquida hè Paravet evo, chì hè un novu pruduttu in a linea di prudutti Paravet. Questi prudutti sò fatti da una mistura di fibre di poliestere è micro fibre di poliestere per mezu di una deposizione incruciata è di l'intricciamentu idraulicu. Grazie à l'usu di una nova mistura di fibre, si pò ottene una maggiore efficienza di separazione. Pò esse adupratu in vari campi d'applicazione cum'è a trasfurmazione di i metalli, l'automobile, l'acciaierie, a trafilatura di fili è a fabricazione di strumenti.
Boersma crede chì u putenziale di crescita di u mercatu di filtrazione hè enormu. U nostru scopu hè di diventà un partenariu impurtante per i nostri clienti. Cù una gamma cusì diversa di clienti, u mercatu di l'approvvigionamentu hè pienu di sfide, è simu felici di abbraccià tali sfide.
(Fonte: Jung Nonwovens Information)
Dongguan Liansheng Non Woven Technology Co., Ltd.hè stata creata in maghju 2020. Hè una impresa di pruduzzione di tessuti non tessuti à grande scala chì integra ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita. Pò pruduce diversi culori di tessuti non tessuti PP spunbond cù una larghezza inferiore à 3,2 metri da 9 grammi à 300 grammi.
Data di publicazione: 01 settembre 2024