U tissutu non tissutu ignifugu, cunnisciutu ancu cum'è tissutu non tissutu ignifugu, hè un tipu di tissutu chì ùn richiede micca filatura o tessitura. Hè un fogliu finu, una tela o un cuscinettu fattu sfregendu, abbracciendu o ligendu fibre disposte in modu direzionale o aleatoriu, o una cumminazione di sti metudi. U so mecanismu ignifugu implica principalmente l'usu di ritardanti di fiamma, chì sò additivi cumunemente usati in plastiche di poliester, tessili, ecc. Sò aghjunti à u poliester per aumentà u puntu d'ignizione di u materiale o impedisce ch'ellu brusgi, ottenendu cusì l'intenzione di ritardante di fiamma è migliurendu a sicurezza di u focu di u materiale.
Chì sò e differenze trà questu è u tessutu micca tissutu?
Diversi materiali
E materie prime per i tessuti non tessuti ignifughi è i tessuti non tessuti ordinari sò sia u poliestere sia a poliammide. Tuttavia, durante a trasfurmazione di i tessuti non tessuti ignifughi, si aghjunghjenu ritardanti di fiamma è cumposti innocui cum'è u fosfatu d'aluminiu per migliurà e so proprietà ignifughe.
Tuttavia, i tessuti non tessuti ordinari utilizanu di solitu fibre sintetiche cum'è poliestere è polipropilene cum'è materie prime, senza sustanzi speciali ritardanti di fiamma aghjunti, dunque e so prestazioni ignifughe sò debuli.
Prestazioni di resistenza à u focu diverse
A resistenza à u focu di u tessutu non tissutu ignifugu hè megliu cà quella di u tessutu non tissutu ordinariu. Quandu si scontra cù una fonte di focu, u tessutu non tissutu ignifugu pò impedisce a propagazione di u focu è riduce assai a probabilità di l'occorrenza di u focu. U tessutu non tissutu ignifugu hà una megliu resistenza à u calore cà u tessutu non tissutu. Sicondu i sondaggi, u tessutu non tissutu ordinariu hà una ritirata significativa quandu a temperatura righjunghji 140 ℃, mentre chì u tessutu non tissutu ignifugu pò righjunghje una temperatura di circa 230 ℃, chì hà vantaghji evidenti. Tuttavia, i tessuti non tissuti ordinarii anu una debule resistenza à a fiamma è sò propensi à a propagazione di u focu dopu chì si verifica un focu, aumentendu a difficultà di u focu.
Usi diversi
U tessutu non tissutu ignifugu hè adupratu principalmente in lochi cù esigenze di sicurezza elevate, cum'è l'elettricità, l'aviazione, u trasportu ferroviariu, l'edificii civili, ecc. Tuttavia, i tessuti non tessuti ordinari anu una gamma di applicazioni relativamente limitata, aduprati principalmente in campi cum'è l'assistenza sanitaria, l'igiene, l'abbigliamento, i materiali per scarpe è l'arredamentu per a casa.
Diversi prucessi di pruduzzione
U prucessu di pruduzzione di tessuti non tessuti ignifughi hè cumplessu, richiede l'aghjunta di ritardanti di fiamma è parechji trattamenti durante a trasfurmazione. I tessuti non tessuti ordinari sò relativamente più simplici.
Cuncussione
In riassuntu, ci sò certe differenze trà i tessuti non tessuti ignifughi è i tessuti non tessuti ordinari in termini di materiali, resistenza à u focu, applicazioni è prucessi di pruduzzione. In paragone cù i tessuti non tessuti ordinari, i tessuti non tessuti ignifughi anu una migliore sicurezza è resistenza à u focu, è ponu esse largamente aduprati in lochi cù elevati requisiti di sicurezza.
Data di publicazione: 01 dicembre 2024