I libri sò a scala di u prugressu umanu. I libri sò cum'è a medicina, una bona lettura pò guarisce i scemi. Benvenuti à tutti à u 12esimu Club di Lettura Liansheng. Avà, invitemu u primu sparte, Chen Jinyu, à purtà ci e "Centu Strategie di Battaglia".
Direttore Li: Sun Wu hà messu in risaltu l'impurtanza di "cunnosce sè stessu è u nemicu, è esse invincibile in centu battaglie". Crede chì un bon cumandante militare duveria capisce a situazione attuale di u nemicu è di noi stessi, è sviluppà strategie è tattiche currispondenti basate nantu à a situazione specifica.
Wang Huaiwei: Sò statu prima impressiunatu da a saviezza di Sun Wu. U so pensamentu militare hè prufondu è intensu, chì implica diversi aspetti di a guerra, cumprese a strategia, a tattica, u cumandu, a strategia, ecc.
« Regolamenti di i Discepuli » purtati da u secondu sparte Lai Zhentian
« I Regolamenti di u Discepulu » sò una di e letture impurtanti di l'educazione antica di l'illuminismu, chì spiega i principii basi è e norme per esse una bona persona in un linguaghju cuncisu è chjaru. Dopu avè lettu stu libru, sò statu prufundamente inspiratu è aghju acquistatu una cunniscenza più prufonda di u significatu è di u valore di a vita.
Chen Jinyu: I "Regolamenti di i Discepuli" mettenu in risaltu l'impurtanza di a pietà filiale per i genitori, u rispettu per i prufessori, è l'armunia è l'amicizia. Quessi valori ùn sò micca solu l'essenza di a cultura tradiziunale cinese, ma ancu i principii murali basi chì a ghjente deve seguità in a sucietà muderna.
U terzu spartitore, Zhou Zuzhu, hà purtatu i "Cunsiglii per inseguì l'invitati"
"Jian Zhuke Shu" hè un eccellente documentu ufficiale anticu di Li Si, è hè unu di i cuntenuti impurtanti di a ricerca nantu à a scrittura applicata di documenti ufficiali legali.
Wang Huaiwei: Hà messu in risaltu l'impurtanza di u talentu è hà cridutu chì u sviluppu di un paese ùn pò esse separatu da i cuntributi di diversi talenti. Difende u recrutamentu di individui talentuosi, indipendentemente da u so paese o statutu, è chì chiunque abbia talentu deve esse assai apprezzatu. Questa visione aperta è inclusiva di u talentu hà sempre un significatu illuminante impurtante per noi oghje.
Li Chaoguang: Hà utilizatu un gran numeru di dispusitivi retorichi cum'è metafore è parallelismu, rendendu l'articulu à tempu persuasivu è contagiante. A so scrittura hè à tempu concisa è putente, lascendu una prufonda impressione à a lettura.
L'Analetti purtati da u quartu spartera Li Lu
Li Lu: In termini di pulitica, Confucius hà difesu u regnu di a virtù, mettendu in risaltu chì u guvernante duveria dà l'esempiu è mette in opera una guvernanza benevulente. Crede chì un bon guvernante duveria preoccupassi di a sofferenza di u populu, fà attenzione à i mezi di sussistenza di a ghjente, per ottene u sustegnu è u sustegnu di u populu.
Manager Zhou: Confucius hà messu in risaltu l'impurtanza di e norme murali basiche cum'è a benevolenza, a ghjustizia, a decenza, a saviezza è a fiducia. Crede chì una persona deve pussede un caratteru nobile è una cultura murale per diventà un veru signore.
U Libru di Han Jingzhou purtatu da u quintu sparte Ling Maobing
"U Libru di Han Jingzhou" hè una lettera d'auto-raccomandazione scritta da u pueta di a dinastia Tang Li Bai quandu hà scontru per a prima volta l'imperatore Han Chaozong. À l'iniziu di l'articulu, pigliendu in prestitu e parolle di studiosi di tuttu u mondu - "Ùn ci hè bisognu di riceve u titulu di Marchese di Diecimila Case in vita, spergu di cunnosce Han Jingzhou prima", lodendu l'imperatore Han Chaozong per esse umile è talentuosu.
Wang Huaiwei: I tumultu suciali, e lotte pulitiche è i cunflitti etnici di quellu periodu sò stati riflessi vividamente in questu travagliu. Attraversu questu travagliu, aghju acquistatu una cunniscenza più prufonda di i tempi chì cambianu è di e cundizioni di vita di a ghjente di quell'epica.
Questu finisce u club di lettura di stasera! Benvenuti à vedeci torna a prossima volta!
Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2024