Fornisce un cuntrollu di fluidi miglioratu, una resistenza à a trazione aumentata è finu à u 40% di morbidezza.
NatureWorks, cù a so sede in Plymouth, Minnesota, introduce un novu biopolimeru, Ingeo, per migliurà a morbidezza è a resistenza di i tessuti non tessuti à basa biologica per applicazioni d'igiene.
Ingeo 6500D hè cumminatu cù una tecnulugia di trattamentu di superficia idrofila ottimizzata per una maggiore morbidezza è durabilità, è ancu una migliore gestione di i fluidi. Cum'è materiale certificatu rinnuvevule, à bassu carboniu è à basa biologica, Ingeo 6500D risponde ancu à a crescente dumanda da parte di marche è cunsumatori per prudutti fatti cù materiali più rispettosi di l'ambiente.
«Basatu annantu à a nostra sperienza in i non tessuti bio-basati, avemu sviluppatu un pruduttu chì, secondu i nostri testi rigorosi, combina a dolcezza di i non tessuti spunbond paragunatu à i non tessuti fatti di PLA cunvinziunale. A prestazione hè 40% più alta», hà dettu Robert Greene, vicepresidente di i polimeri produttivi di Natural Works. «A forza di a nova suluzione Ingeo furnisce à i cunvertitori una trasfurmazione migliorata per pruduce in modu efficiente tessuti leggeri nantu à l'ultima generazione di apparecchiature spunbond. Aspittemu cun impazienza di collaborà cù a catena di furnimentu per cuntinuà à espande e nostre capacità in i non tessuti, cumpresi i pannolini è i lavaggi) per sviluppà a nova suluzione Ingeo».
Cumbinatu cù un pruduttu topicu speciale sviluppatu in cullaburazione cù u fabricatore di lubrificanti per fibre Goulston Technologies, u risultatu hè un pruduttu d'igiene più ligeru, più finu è assorbente chì migliora a gestione di i fluidi è a traspirabilità per una migliore salute di a pelle. A natura idrofila intrinseca di Ingeo permette ancu à u non tissutu di richiede menu trattamentu superficiale è di avè una maggiore durabilità paragunata à u polipropilene. I risultati di a misurazione di a tensione superficiale per immersione è e prestazioni à impatti multipli sò state ancu significativamente migliorate.
Solu durante u prucessu di fabricazione, i biopolimeri Ingeo producenu una impronta di carbone 62% inferiore à quella di u polipropilene, furnendu una alternativa à bassa emissione di carbone à i materiali petrolchimichi. A pruduzzione Ingeo principia cù e piante chì catturanu è sequestranu u diossidu di carbone, cunvertendulu in lunghe catene di molecule di zuccheru. NatureWorks fermenta tandu u zuccheru per pruduce l'acidu latticu, chì diventa u materiale di basa per diversi materiali à alte prestazioni sottu a marca Ingeo.
NatureWorks esporrà campioni di tessutu non tissutu spunbond Ingeo 6500D à e prossime fiere, cumprese INDEX (Stand 1510, 18-21 aprile) è Chinaplas (Stand 20A01, 17-20 aprile).
Twitter Facebook LinkedIn Email var switchTo5x = true;stLight.options({ Autore di u post: "56c21450-60f4-4b91-bfdf-d5fd5077bfed", doNotHash: falsu, doNotCopy: falsu, hashAddressBar: falsu });
Intelligenza cummerciale per l'industria di e fibre, di i tessili è di l'abbigliamento: tecnulugia, innovazione, mercati, investimenti, pulitica cummerciale, appalti, strategia…
© Copyright Textile Innovations. Innovation in Textiles hè una publicazione in linea di Inside Textiles Ltd., PO Box 271, Nantwich, CW5 9BT, UK, Inghilterra, numeru di registrazione 04687617.
Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2023