Dapoi u 2005, i Premii d'Innovazione INDEX sò diventati un mezzu ricunnisciutu per identificà è ricumpensà alcuni sviluppi veramente rivoluzionarii.
INDEX hè a principale fiera cummerciale di i non tessuti urganizata da EDANA, l'Associazione Europea di i Non Tessuti è di i Materiali Disposable. In l'ultimi 15 anni, hè stata urganizata cinque volte. I successivi Premii d'Innovazione INDEX di a mostra dapoi u 2005 sò diventati un mezzu pruvatu per identificà è ricumpensà alcuni sviluppi veramente rivoluzionarii.
Inizialmente previstu per INDEX 20 in aprile, ma avà riprogrammatu per u 7-10 settembre 2021, EDANA presenterà avà i premii di quest'annu in diretta durante una ceremonia di premiazione in linea u 6 ottobre 2020 à 15:00. Premii - 16:00.
Tutti i video di i candidati à i premii sò attualmente publicati nantu à a pagina LinkedIn di INDEX Non Wovens, è u video cù u più grande numeru di "Mi piace" riceverà un premiu speciale INDEX 20.
I vincitori precedenti in a categuria di i rotuli non tessuti includenu NuviSoft di Berry Global à a mostra precedente in u 2017, l'insulazione di tetti Fibercomfort di Sandler (2014) è Lutraflor di Freudenberg (2011), cù Ahlstrom-Munksjö chì hà vintu in u 2008. Hà ricevutu u premiu duie volte in u 2005 è in u 2005.
NuviSoft di Berry hè una tecnulugia spunmelt pruprietaria chì combina una geometria unica di prufilu di filamentu cù un mudellu di giunzione chì migliora a morbidezza. I substrati utilizati in i prudutti d'igiene assorbenti ponu migliurà a cupertura à un pesu più bassu mentre furniscenu menu traspirabilità, imballaggio più strettu è una stampa megliu.
Fibercomfort di Sandler espande u mercatu di i tessuti non tessuti in u settore di a custruzzione rimpiazzendu efficacemente u legnu per l'isolamentu di u tettu cù tessuti non tessuti più leggeri basati interamente nantu à u poliestere riciclatu.
Lutraflor hè un poliestere 100% riciclatu pruduttu da Freudenberg per l'interni di l'automobile chì hè ancu cumpletamente riciclabile à a fine di a so vita. Hè carattarizatu da una resistenza à l'abrasione assai alta, chì hè ottenuta per via di a cumbinazione di un stratu di fibre corte (fornisce una superficia eccellente) è un stratu di spunlaid (fornisce stabilità meccanica).
U Disruptor d'Ahlstom-Munksjö, chì hà ricevutu u Premiu per l'Innuvazione di e Membrane in u 2008, hè una tecnulugia di filtrazione umida per furmati di media pieghettati, a spirale, à discu o piatti chì hè stata stabilita in u mercatu di a filtrazione di l'acqua grazia à e seguenti iniziative chì anu avutu un impattu maiò: Purificatori d'acqua cù accumulazione AquaSure. Sviluppatu in cullaburazione cù u fabricatore di prudutti industriali Eureka Forbes, u novu pruduttu hè statu lanciatu per risponde à a crescente dumanda d'acqua pulita in u subcontinente indianu.
Cuncepiti è fabbricati da Eureka Forbes, i dispusitivi AquaSure utilizanu i media filtranti Disruptor per cumbatte una larga gamma di patogeni è contaminanti submicronichi. U risultatu ùn hè micca solu acqua microbicamente pura, ma ancu acqua potabile sicura.
Cuncipita per una distribuzione, un almacenamentu è un usu difficili da parte di l'utilizatori finali in mercati emergenti cum'è l'India, sta tecnulugia elimina a necessità di aghjunghje chimichi disinfettanti, evitendu cusì potenziali prublemi di salute è sicurezza publica. Offre ancu à i cunsumatori un modu simplice, convenientu è accessibile per purificà a so acqua chì currisponde à e so abitudini di cunsumazione stabilite.
A chjave di l'efficacità di Disruptor hè l'innestu di nanofibre d'ossidu d'aluminiu nantu à fibre di microvetru, chì hè statu dimustratu per eliminà una varietà di contaminanti da l'acqua. E so proprietà ne facenu una alternativa à e membrane in parechje applicazioni.
Disruptor hè statu sviluppatu da un tissutu non tissutu di carbone attivatu à trè strati chì Ahlstrom-Munksjö hà vintu in u 2005 cù Advanced Design Concepts, una joint venture trà BBA Fiberweb (avà Berry Global) è The Dow Chemical Company chì hà sviluppatu a prima alternativa non tissuta à banda elastica à bon pattu à u film laminatu/strutture non tissute.
Sandler hè statu torna numinatu per un Premiu d'Innuvazione in a categuria di i media in rotulu quest'annu per u so novu stratu di cullezzione è distribuzione (ADL), inseme cù u Microfly nanocham AG+ di Fa-Ma Jersey d'Italia è u Sontara Dual di Jacob Holm.
Ogni cumpunente di u novu ADL di Sandler pò esse fattu da materie prime rinnuvevuli o riciclate, ciò chì ne face una alternativa ideale à parechji di i prudutti d'igiene chì l'industria cerca attualmente. Inoltre, e so proprietà di prestazione cum'è l'assorbenza, a distribuzione di liquidi è a capacità di almacenamentu ponu esse affinate per adattassi à i requisiti di ogni pruduttu.
Sandler si cuncentra attualmente nantu à l'usu di materie prime rispettose di l'ambiente è presenterà à INDEX 2020 un tissutu non tissutu fattu di cotone 100% non sbiancatu, adattatu sia per e basi di i tovaglioli sia per i strati superiori.
Inoltre, a cumpagnia combina materiali di linu è viscosa per migliurà a dolcezza di i so prudutti di cura di a pelle, è u so BioWipe 100% viscosa hà un disignu speciale in rilievu chì ùn solu aghjusta interessu visuale, ma i picculi quadrati aghjunghjenu vulume è a superficia hè aumentata per ottimizà a so assorbenza per i prudutti di cura di a pelle cum'è cosmetici è salviette per bambini.
«Tutti questi tessuti non tessuti ottenenu e so proprietà speciali da e miscele di fibre speciali aduprate», hà dettu Sandler. «E materie prime sò selezziunate micca solu per massimizà a funzionalità, ma ancu per riduce u pesu di basa».
Sontara Dual hè una nova basa di pulizia 100% cellulosa fatta cù a tecnulugia brevettata di Sontara chì combina una superficia ruvida è dolce per una pulizia più efficace è fina.
A struttura testurizata afferra è elimina facilmente i liquidi oleosi è viscosi è hè ideale per rimuovere i contaminanti accumulati senza dannà a superficia sottostante cum'è i cuscinetti abrasivi. A so struttura unica di pori tridimensionali prutege e superfici delicate da i graffi è hè abbastanza dolce per esse applicata à a pelle.
In più di a so funziunalità 2 in 1, Sontara Dual hè fatta di pasta di legnu è cellulosa rigenerata senza adesivi o prudutti chimichi è hè biodegradabile, riducendu u vostru impattu ambientale è mantenendu a tendenza versu e salviette senza plastica. À u listessu tempu, hà una maggiore assorbenza, un bassu cuntenutu di lanugine, una eccellente durabilità in l'usu à longu andà, una alta resistenza à e lacrime è eccellenti proprietà di pulizia.
In u 2017, Glatfelter hà ricevutu un Premiu di Produttu Finitu per u so Separatore di Batterie Dreamweaver Gold; In u 2014, Imeco hà ricevutu un premiu per a so nova suluzione di pulizia ospedaliera Nocemi-med.
A biancheria da lettu repellente Safe Cover, sviluppata da PGI (avà Berry Plastics), hè stata chjamata u pruduttu finitu u più rimarchevule in u 2011, è in u 2008, e salviette Johnson's Baby Extracare sò state ricunnisciute cum'è a prima lozione à basa di lipidi.
Freudenberg è Tanya Allen anu ricevutu premii à INDEX 2005 per e prime duie cartucce di filtru d'aria pieghettate brevettate in a so linea di boxer è slip usa e getta venduti sottu a marca Foreverfresh Global è fatti di materiale non tessuto spunbond elastico.
Dreamweaver Gold hè statu sviluppatu grazia à a cullaburazione di Glatfelter cù Soteria Battery Innovation Group, un consorziu creatu da Dreamweaver per fà avanzà architetture di batterie à ioni di litiu leggere, sicure è economiche. Sorteria hà attualmente 39 cumpagnie membre chì rapprisentanu tutta a catena di furnimentu è chì detenenu numerosi brevetti tecnologichi.
A tecnulugia di separazione è di cullettore di corrente di Soteria aiuta à impedisce chì i corti circuiti interni in a batteria si aggravinu in surriscaldamentu è include i separatori di batterie non tessuti Dreamweaver chì combinanu microfibre è nanofibre in un substratu porosu.
E nanofibre più chjuche risultanu in una porosità più alta, chì permette à l'ioni di muvesi più liberamente è rapidamente senza resistenza. À u listessu tempu, e microfibre sò fibrillate à dimensioni assai più chjuche di un micron per ottene una distribuzione di pori assai stretta, chì permette à u separatore di mantene l'isolamentu elettricu di l'elettrodu mentre l'ioni ponu scorrere liberamente.
I separatori di batterie Dreamweaver Gold à tenuta umida sò basati nantu à a fibra aramidica Twaron chì hè stabile finu à 300 °C è mantene a so forma è dimensione ancu à temperature finu à 500 °C, furnendu prestazioni sicure à un costu ragiunevule.
Nocemi-med di Imeco hè un pruduttu di pulizia chì hà guadagnatu pupularità in l'industria sanitaria.
Mentre i medichi, l'infermieri è u persunale di supportu di l'uspidale capiscenu a necessità di lavà si e mani u più spessu pussibule, sanu ancu chì a maiò parte di i metudi di disinfezione attualmente utilizati cuntenenu alcolu o QAT, chì ponu esse assai dannosi per a pelle. Dunque, fà questu u più spessu pussibule è ùn più ferma a norma.
Intantu, per u persunale di pulizia di l'uspidale, a disinfezione di e superfici cù i metudi esistenti pò piglià assai tempu, spessu richiedendu l'immersione di un rotulu di salviette non tessute in una soluzione disinfettante per circa 15 minuti per esse efficace.
Cum'è una suluzione ecunomica, Imeco hà lanciatu sacchetti pronti à l'usu chì venenu pre-riempiti di rotuli di salviette è disinfettante, è ancu un dispositivu separatu chì hè attivatu prima di l'usu.
Cuntenendu 98% d'acqua è 2% d'AHA organici, e salviette Nocemi-med sò assai efficaci è senza alcolu, QAV è formaldeide, dunque hè impurtante chì sianu ancu sicure per e vostre mani.
Trè prudutti sò stati numinati in questa categuria per i Premii INDEX 2020: Tampliner di Callaly, Tychem 2000 SFR di DuPont Protective Solutions è un novu materiale geosinteticu riscaldatu di Hassan Group da Turchia.
Callaly, basata à Londra, prumove Tampliner cum'è un novu pruduttu di cura femminile cumpostu da trè parti: un tampone di cuttone organicu, un mini-dischettu di cuttone organicu è un applicatore virtuale chì cunnetta i dui.
Si dice chì purtà un Tampliner hè cumpletamente sfarente da purtà un tampone regulare, chì furnisce una prutezzione supplementare contr'à e perdite. L'applicatore di ciucciu traspirante hè fattu di film ultra-sottile di qualità medica è hè purtatu in a vagina per mantene u mini cuscinettu in u so postu.
Stu pruduttu ipoallergenicu hè specificamente formulatu per lascià u corpu pulitu è prontu per a smaltimentu.
Tychem 2000 SFR hè una nova classa di vestiti resistenti à i chimichi è à u focu secundariu, l'ultima aghjunta à i vestiti protettivi DuPont Tyvek è Tychem cuncipiti per raffinerie di petroliu, impianti petrolchimichi, laboratori è operazioni di manutenzione periculosa chì richiedenu una doppia prutezzione contr'à i chimichi è u focu.
«Tychem 2000 SFR hè l'ultima di una seria di suluzioni introdutte da DuPont dapoi l'iniziu di l'anni 1970 per risponde à i bisogni crescenti di vestiti di prutezzione di i travagliadori in u mondu sanu», hà dettu David Domnisch, direttore di marketing glubale per Tyvek Protective Apparel. «Furnendu una doppia prutezzione, Tychem 2000 SFR risponde à i bisogni unichi di i travagliadori industriali è di i rispundenti di materiali periculosi esposti à periculi chimichi è d'incendiu.
Tychem 2000 SFR blocca efficacemente una varietà d'acidi è basi inorganici, è ancu i prudutti chimichi è e particelle di pulizia industriale. In casu di una fiammata, i vestiti fatti cun questu materiale ùn si accenderanu micca è dunque ùn causeranu micca brusgiature supplementari, basta chì quellu chì li porta porti equipaggiamenti di prutezzione individuale (DPI) resistenti à e fiamme adatti.
E caratteristiche di u Tychem 2000 SFR includenu un cappucciu adattatu per i respiratori foderatu cù u tissutu DuPont ProShield 6 SFR, una patta per u mentone cù nastro biadesivu per una vestibilità sicura, una cintura elastica è un elasticu à tunnel à u cappucciu, à i polsi è à e caviglie per una migliore vestibilità. Compatibilità. U disignu di u vestitu presenta ancu una chiusura à cerniera à patta unica, è ancu un nastro biadesivu per una maggiore prutezzione chimica.
Quandu Tyvek hè statu introduttu in u mercatu in u 1967, i vestiti di prutezzione per i travagliadori industriali eranu una di e so prime applicazioni cummerciali.
Trà e materie prime ricunnisciute à u salone di Ginevra dapoi u 2005, Magic d'Italia hà ricevutu u premiu di u salone in u 2017 per a so polvere superassorbente Spongel, mentre chì a microfibra Cyphrex di Eastman hè stata ricunnisciuta in u 2014. Un novu metudu utile per a pruduzzione di tessuti non tessuti à umitu adattati à i bisogni individuali di i clienti.
Dow hà ricevutu stu premiu in u 2011 per Primal Econext 210, un adesivo senza formaldeide chì furnisce à l'industria una suluzione assai apprezzata per i requisiti regulatori prima difficili.
In u 2008, l'elastomeri speciali Vistamaxx di ExxonMobil anu impressiunatu cù a so capacità di cunferisce morbidezza, resistenza è flessibilità à i tessuti non tessuti igienici, mentre chì l'adesivu Acrodur di BASF, creatu in u 2005, hè statu largamente utilizatu in una varietà di applicazioni, in particulare in l'industria automobilistica.
U Spongel di Magic hè principalmente un materiale à basa di cellulosa reticulatu è/o rinforzatu cù riempitivi naturali è inorganici. Hà tassi d'assorbimentu è di ritenzione significativamente più alti cà a maiò parte di i SAP bio-basati dispunibili cummercialmente oghje è hà un aspettu gelatinosu quandu hè bagnatu, simile à i SAP acrilici. I solventi organici è i monomeri tossichi ùn sò micca aduprati in a so pruduzzione.
L'impresa spiega chì attualmente a maiò parte di i SAP à basa biologica sò assorbenti solu à u statu liberu, è solu i prudutti acrilici ponu assorbe l'acqua sottu pressione esterna.
Tuttavia, a capacità di rigonfiamentu liberu di a spugna in soluzione salina varieghja da 37-45 g/g, è l'assorbimentu sottu carica varieghja da 6-15 g/g cù un intasamentu minimu o nullu di u gel.
Inoltre, hà a capacità di mantene a so capacità d'assorbe liquidi dopu a centrifugazione. In fatti, a so capacità di centrifugazione di 27-33 g/g hè simile à quella di i migliori SAP acrilici.
Magic produce attualmente trè varietà di spugne, principalmente per l'usu in i settori di l'imballaggio alimentariu è di l'igiene, ma ancu per u settore biomedicale, cum'è additivi per u terrenu in l'agricultura per a ritenzione di l'umidità è u cuntrollu di i fertilizanti, è per a raccolta è a solidificazione di i rifiuti domestichi o industriali.
Data di publicazione: 22 di nuvembre di u 2023