A quistione di sapè s'è a carta da parati hè rispettosa di l'ambiente, chì di solitu interessa à a ghjente, per esse precisi, duveria esse: s'ella cuntene formaldeide o a quistione di l'emissioni di formaldeide. Tuttavia, ancu s'è l'inchiostru à basa di solvente hè adupratu in a carta da parati, ùn abbiate paura perchè evaporerà è ùn causerà più danni à u corpu umanu. In particulare per i materiali in PVC, s'evaporanu rapidamente. Ci pò esse un odore forte è irritante di colpu, ma hè faciule di superallu in pochi ghjorni.
S'ellu hè rispettuosu di l'ambiente, a carta da parati hè misurata principalmente in basa à l'emissioni di COV.
Attualmente, assai persone anu una vaga capiscitura di u cuncettu di prutezzione di l'ambiente. Tuttavia, hè assai necessariu di chiarificà sta materia perchè solu chiarificendula si pò trattà megliu tuttu ciò chì riguarda sta materia.
Prima, se u materiale stessu hà utilizatu troppu risorse naturali; Siconda, i materiali ponu decompone naturalmente (cunnisciuti cum'è putrefazione) dopu esse stati scartati; Ancu una volta, se u materiale emette COV eccessivi è cuntinui durante l'usu, è se e sostanze tossiche sò emesse durante u prucessu di degradazione.
Per migliurà a focalizazione, u primu puntu ùn serà micca spiegatu quì perchè in realtà, ùn tutti sò micca cusì preoccupati di sta materia. Avà, ciò chì ci vole à mette in risaltu hè u secondu puntu. Paragunate u non tissutu è u PVC. U PVC hè un pruduttu chimicu, una resina sintetica, un polimeru è un pruduttu derivatu di l'industria petrochimica. U PVC hà una forte plasticità è hè largamente utilizatu. I vestiti chì a ghjente porta è e ciotole è e bacchette specializate per u microonde in casa cuntenenu tutti o almenu cuntenenu materiale PVC. Stu materiale hè difficiule da degradà in natura, è pò piglià centinaie o ancu migliaia d'anni per rompe e catene di polimeri è cumpletà u prucessu di degradazione. Dunque, ùn hè micca un materiale rispettuosu di l'ambiente.
A carta micca tessuta (cunnisciuta cum'è tela micca tessuta) hè un tipu di tessitura senza direzionalità, vale à dì, tessitura senza ordito è senza trama. A so struttura hè relativamente sciolta è pò esse facilmente decomposta in natura. Dunque, paragunata à u PVC, hè relativamente...materiale rispettuosu di l'ambiente.
A paragunazione di a rispettu di l'ambiente di sti dui materiali hè basata annantu à u gradu d'inquinamentu ch'elli causanu à l'ambiente dopu esse stati scartati o a quantità d'energia (o risorse naturali) aduprata per riduce sti materiali.
Inoltre, quandu si tratta di a purità di u materiale stessu, u PVC appartene à a categuria di i polimeri à altu pesu moleculare è hè relativamente simplice; À u cuntrariu, i materiali di i tessuti non tessuti sò relativamente disordinati. I tessuti non tessuti sò un metudu di tessitura, micca u materiale stessu. Pò esse una varietà di materiali non tessuti.
U terzu puntu riguarda l'emissioni di COV. COV = cumposti organici volatili = formaldeide, etere, etanolu, ecc. Siccomu simu più preoccupati per a formaldeide, hè simplicemente chjamata emissioni di formaldeide.
Sta cosa hè veramente in u wallpaper? Dipende da a situazione specifica. Hè vera chì tutti i materiali non tessuti ùn anu micca COV, mentre chì i materiali in PVC sì? Innò, ùn hè micca.
Ci hè un tipu d'inchiostru chjamatu inchiostru à basa d'acqua, chì usa additivi cum'è l'acqua è l'etanolu durante u prucessu di culurazione, chì hè assai rispettuosu di l'ambiente; Ci hè ancu un tipu d'inchiostru chjamatu inchiostru à basa di solvente (cunnisciutu cum'è inchiostru à basa d'oliu), chì usa solventi organici cum'è additivi in u prucessu di culurazione. Hè un cumpostu organicu volatile chì cuntene formaldeide è ùn hè micca rispettuosu di l'ambiente.
Per i materiali in PVC, per via di a so struttura densa, i cumposti di basa corta cum'è a formaldeide ùn ponu micca penetrà. Dunque, a formaldeide è altri cumposti si attaccanu à a superficia di i materiali in PVC è sò faciuli da evaporà. Dopu à uni pochi di ghjorni, si evaporeranu basicamente.
Stu prucessu di volatilizazione hè chjamatu emissioni di COV.
Per i materiali non tessuti, per via di a so struttura sciolta, i solventi organici ponu penetrà in u materiale, è u prucessu di volatilizazione di cumposti cum'è a formaldeide hè relativamente lentu. Per parechji pruduttori, in particulare e grande marche, questu tipu d'inchiostru à basa di solvente hè raramente adupratu. Ancu s'ellu hè adupratu, ligami supplementari saranu aghjunti in u prucessu di pruduzzione per cumpletà l'emissioni di COV.
Infatti, in u prucessu di decorazione di a casa, a cosa più temuta ùn hè micca a carta da parati, ma i pannelli cumposti (micca u legnu massicciu). Perchè l'emissioni di COV da i pannelli cumposti sò relativamente lente, pigliendu parechji mesi o ancu anni.
Quasi tutti i sfondi veramente brillanti ùn sò micca tessuti non tessuti
A situazione attuale hè chì parechji venditori è pruprietarii di magazzini specializati diceranu chì i tessuti non tessuti sò i più rispettosi di l'ambiente. Truvu questu stranu. Perchè duvemu dì questu? Ùn capite micca veramente? O avete paura chì i clienti possinu perde affari essendu inculcati cù tali cuncetti da altri magazzini di carta da parati?
O Nimu di elli! A chjave hè chì e materie prime per a carta da parati non tessuta ùn sò micca care, u prucessu hè simplice, è a publicità pò esse venduta à un prezzu altu. U più grande prufittu hè quì.
Ùn cunnoscu micca altri paesi, ma almenu ùn ci hè micca un tale fenomenu in Europa. In fatti, guasi tutte e marche maiò di u mondu, ch'elle sianu Marburg, Aishi, Zhanbai Mansion, o carte da parati veramente eccezziunali, sò fatte di tela PVC. Trà elle, a carta da parati di a sala espositiva italiana hè tutta in PVC goffratu in prufundità.
Avà pare chì forse solu u nostru paese hè assai entusiastu di a carta da parati micca tessuta in u mondu, perchè in l'ultimi anni, i supermercati anu utilizatu gradualmente sacchetti micca tessuti invece di sacchetti di plastica, è i sacchetti micca tessuti sò sacchetti rispettosi di l'ambiente. Inferenza: U non tissutu hè rispettosu di l'ambiente. A prutezzione di l'ambiente hè sicuramente necessaria, ma l'emissioni di formaldeide ùn sò micca una preoccupazione.
I pruduttori naziunali amanu pruduce è vende tessuti non tessuti, ma ci sò prublemi cù u livellu di artigianatu è i fattori guidati da u prufittu.
I tessuti non tessuti sò adatti à u livellu attuale di artigianalità di i pruduttori naziunali (ùn hè necessariu alcun rullu di goffratura, si usa un rullu di stampa. A superficia in PVC richiede un rullu di goffratura sia per a goffratura prufonda sia per quella superficiale, è u costu di u rullu di goffratura hè altu. U costu di pruduzzione di u rullu di goffratura per incisione laser principia à 20000 yuan in Cina, è l'incisione manuale hè ancu più cara. In Italia o in Germania, un rullu di goffratura scolpitu manualmente costa spessu parechje centinaie di migliaia d'euri, chì hè assai squisitu è hè un'opera d'arte). Per via di questu, a carta da parati di superficia in PVC di alta qualità richiede un investimentu iniziale significativu.
Sè u ricunniscimentu di u mercatu ùn hè micca altu, l'investimentu di i rulli di goffratura serà sprecatu, ciò chì rapprisenta un grande risicu. U rullu di stampa utilizatu per i tessuti non tessuti costa solu più di mille yuan, cù un picculu investimentu è risultati rapidi. Ùn hè micca un peccatu di ghjittà lu dopu un fiascu. Cusì i pruduttori naziunali sò assai disposti à pruduce carta da parati non tessuta. Pare applicà strettamente a pulitica di funziunamentu di fabbrica "cortu, pianu è veloce".
In fattu,materiali non tessutianu dui difetti maiò: prima, ci hè sempre un pocu di sfocatura in a culurazione, perchè a superficia di i materiali micca tessuti ùn hè micca abbastanza densa, è u culore hà bisognu di penetrà. Siconda, se si usa inchiostru à basa d'oliu, l'additivi di l'inchiostru à basa d'oliu penetreranu in u materiale di tela micca tessuta, rendendu difficiule a liberazione di formaldeide.
Data di publicazione: 02-04-2024