Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

L'eroi di a pulizia di Lalbagh raccolgenu i rifiuti dopu à a festa di i fiori

Parechje persone si sò riunite à u Giardinu Lalbagh per raccoglie è sorte i rifiuti ghjittati intornu à u giardinu durante a mostra di fiori. In tutale, 826 000 persone anu visitatu a mostra, di e quali almenu 245 000 persone anu visitatu i giardini solu marti. L'autorità anu presuntamente travagliatu finu à e 3:30 di a mattina di mercuri per raccoglie i rifiuti di plastica è metteli in sacchetti per u riciclaggio.
Circa 100 persone si sò riunite per una corsa mercuri mattina anu raccoltu rifiuti, cumpresi parechji sacchetti di polipropilene non tessuto (NPP), almenu da 500 à 600 buttiglie di plastica, tappi di plastica, bastoncini di ghiaccioli, involucri è lattine di metallo.
Mercuri, i ghjurnalisti di u Dipartimentu di a Salute anu trovu rifiuti chì traboccavanu da i bidoni di a spazzatura o s'accumulavanu sottu à elli. Questu deve esse fattu prima ch'elli sianu caricati nantu à un camion di a spazzatura è mandati per u trasportu. Ancu s'è u percorsu versu a Casa di Vetru hè cumpletamente chjaru, ci sò picculi mucchi di plastica nantu à i percorsi esterni è e zone verdi.
U Ranger J Nagaraj, chì dirige regularmente sfilate in Lalbagh, hà dettu chì, cunsiderendu l'enorme quantità di rifiuti generati durante a mostra di fiori, u travagliu di l'autorità è di i vuluntarii per assicurà a pulizia ùn pò esse sottovalutatu.
«Pudemu verificà strettamente l'articuli pruibiti à l'entrata, in particulare e buttiglie di plastica è i sacchetti SZES», hà dettu. Hà dettu chì i venditori devenu esse ritenuti rispunsevuli di a distribuzione di sacchetti SZES in violazione di regulamenti stretti. Mercuri dopu meziornu ùn ci era praticamente micca rifiuti di plastica in u giardinu. Ma a strada chì porta à a stazione di metro fora di a porta occidentale ùn hè micca cusì. E strade eranu piene di carta, plastica è involucri di cibo.
«Avemu spiegatu 50 vuluntarii da Sahas è da a bella Bengaluru per a pulizia regulare di u locu dapoi u primu ghjornu di a mostra di fiori», hà dettu à DH un altu funziunariu di u Dipartimentu di l'Orticultura.
«Ùn permettemu micca l'impurtazione di buttiglie di plastica è vendemu acqua in buttiglie di vetru riutilizzabili. U persunale usa 1.200 piatti è bicchieri d'acciaio per serve u cibu. Questu riduce i rifiuti. «Avemu ancu una squadra di 100 travagliadori. Una squadra hè stata furmata per pulisce u parcu ogni volta à ghjornu per 12 ghjorni consecutivi. I venditori sò stati ancu dumandati à fà a pulizia cù u so persunale», hà aghjustatu u funziunariu. Hà dettu chì u travagliu di pulizia à microlivellu seria cumpletatu in un ghjornu o dui.
A borsa non tessuta fatta di tela non tessuta spunbonded hà un valore ambientale è hè a scelta primaria per a sucietà civilizzata muderna!


Data di publicazione: 28 d'ottobre di u 2023