Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

Materia prima di saccu micca tissutu

Materie prime per sacchetti non tessuti

I sacchetti micca tessuti sò fatti di tela micca tessuta cum'è materia prima. A tela micca tessuta hè una nova generazione di materiali rispettuosi di l'ambiente chì sò resistenti à l'umidità, traspiranti, flessibili, leggeri, micca combustibili, facili da decompone, micca tossichi è micca irritanti, ricchi di culore, à bassu prezzu è riciclabili. Stu materiale pò decompone naturalmente dopu esse statu piazzatu fora per 90 ghjorni, è hà una durata di serviziu finu à 5 anni quandu hè piazzatu in interni. Quandu hè brusgiatu, ùn hè micca tossicu, inodore è ùn hà micca sustanzi residuali, dunque ùn inquina micca l'ambiente. Hè internaziunalmente ricunnisciutu cum'è un pruduttu rispettuosu di l'ambiente per a prutezzione di l'ecologia di a Terra.

Ci sò duie materie prime principali per i sacchetti non tessuti, una hè u polipropilene (PP), è l'altra hè u polietilene tereftalatu (PET). Tramindui sti materiali sò un tipu di tessutu non tissutu, furmatu da fibre per mezu di legame termicu o rinforzu meccanicu, cù alta resistenza è bone prestazioni impermeabili.

Polipropilene (PP): Questu hè cumunumateriale di tela micca tessutacù una bona resistenza à a luce, resistenza à a corrosione è resistenza à a trazione. Per via di a so struttura asimmetrica è di a so facilità d'invecchiamentu è di differenziazione, i sacchetti non tessuti ponu esse ossidati è decomposti in 90 ghjorni.

Tereftalatu di polietilene (PET): cunnisciutu ancu cum'è poliestere, i sacchetti non tessuti di stu materiale sò altrettantu resistenti, ma paragunatu à u polipropilene, u so costu di pruduzzione hè più altu.

Classificazione di i sacchetti non tessuti

1. U materiale principale di i sacchetti non tessuti hè u tessutu non tissutu. U tessutu non tissutu hè un tipu di tessutu non tissutu chì hè un novu tipu di pruduttu in fibra cù una struttura dolce, traspirante è piatta furmata aduprendu direttamente chips di polimeri alti, fibre corte o fibre lunghe attraversu diversi metudi di furmazione di maglie di fibre è tecniche di consolidamentu. Vantaghji: I sacchetti non tessuti sò economici, rispettosi di l'ambiente è pratichi, largamente usati è anu pusizioni pubblicitarie prominenti. Adattu per varie attività cummerciale è mostre, hè un rigalu di prumuzione pubblicitaria ideale per l'imprese è l'istituzioni.

2. A materia prima per u tessutu micca tissutu hè u polipropilene, mentre chì a materia prima per i sacchetti di plastica hè u polietilene. Ancu s'è e duie sustanze anu nomi simili, e so strutture chimiche sò assai luntane. A struttura moleculare chimica di u polietilene hà una forte stabilità è hè estremamente difficiule da degradà, dunque i sacchetti di plastica ci mettenu 300 anni per decomponesi cumpletamente; Tuttavia, a struttura chimica di u polipropilene ùn hè micca forte, è e catene moleculari ponu rompesi facilmente, ciò chì pò degradà si efficacemente è entre in u prossimu ciclu ambientale in una forma non tossica. Un sacchettu micca tissutu pò esse cumpletamente decompostu in 90 ghjorni.

Sicondu i sfarenti prucessi di pruduzzione, pò esse divisu in

1. Filatura: Hè u prucessu di spruzzatura d'acqua fina à alta pressione nantu à unu o più strati di maglia di fibra, pruvucendu l'intrecciamentu di e fibre è a rinfurzà a maglia à un certu gradu di forza.

2. Saccu di tela non tessuta termosaldatu: si riferisce à l'aghjunta di materiale di rinforzu adesivo termofusibile fibroso o in polvere à a maglia di fibra, è poi u riscaldamentu, a fusione è u raffreddamentu di a maglia di fibra per rinforzalla in un pannu.

3. Saccu di tela non tessuta di rete di flussu d'aria per pasta di legnu: cunnisciutu ancu cum'è carta senza polvere o tela non tessuta per a fabricazione di carta secca. Utilizza a tecnulugia di maglia di flussu d'aria per allentà u cartone di pasta di legnu in un statu di fibra unica, è poi utilizza u metudu di flussu d'aria per aggregà e fibre nantu à a cortina di maglia, è a maglia di fibra hè rinforzata. 4. Saccu di tela non tessuta bagnata: Hè un prucessu di allentà e materie prime di fibra poste in un mezu acquosu in fibre singole, è mischjà diverse materie prime di fibra per furmà una sospensione di fibre. A sospensione hè trasportata à un mecanismu di furmazione di tela, è e fibre sò poi rinforzate in un tela in un statu bagnatu.

5. Tessutu micca tissutu ligatu per a rotazionesaccu: Hè un prucessu induve u polimeru hè statu estrusu è stiratu per furmà un filamentu cuntinuu, chì hè poi pusatu in una tela. A tela hè poi autolegata, ligata termicamente, ligata chimicamente, o rinforzata meccanicamente per trasfurmà si in tessutu non tissutu.

6. Saccu di tela non tessuta soffiata à fusione: U so prucessu include l'alimentazione di polimeri - estrusione à fusione - furmazione di fibre - raffreddamentu di fibre - furmazione di maglia - rinforzu in tela.

7. Agopuntura: Hè un tipu di tela non tessuta secca chì usa l'effettu di puntura di un agulla per rinfurzà una maglia di fibra soffice in un tissutu.

8. Tessitura à puntu: Hè un tipu di tela non tessuta à prucessu seccu chì usa una struttura di bobina à maglia d'orditu per tesse fibre, strati di filatu, materiali non tessuti (cum'è fogli di plastica, fogli metallichi sottili di plastica, ecc.) o i so gruppi.


Data di publicazione: 10 di marzu di u 2024