Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

Industria di tessuti non tessuti in India

In l'ultimi cinque anni, u tassu di crescita annuale di l'industria di i tessuti non tessuti in India hè restatu intornu à u 15%. L'esperti di l'industria prevedenu chì in l'anni à vene, l'India duveria diventà un altru centru mundiale di pruduzzione di tessuti non tessuti dopu à a Cina. L'analisti di u guvernu indianu dicenu chì à a fine di u 2018, a pruduzzione di tessuti non tessuti in India righjunghjerà 500000 tunnellate, è a pruduzzione di tessuti non tessuti spunbond rapprisenterà circa u 45% di a pruduzzione tutale. L'India hà una grande pupulazione è una forte dumanda di materiali non tessuti. U guvernu indianu hà aumentatu i sforzi per prumove l'industria di i tessuti non tessuti per passà gradualmente à a fascia alta, è un gran numeru di cumpagnie multinaziunali anu ancu stallatu fabbriche o realizatu ispezioni in India. Chì ghjè a situazione attuale di u mercatu per i prudutti non tessuti in India? Chì sò e tendenze di sviluppu future?

U livellu bassu di cunsumu rivela u putenziale di u mercatu

L'India, cum'è a Cina, hè una ecunumia tessile maiò. In l'industria tessile indiana, a quota di mercatu di l'industria di i tessuti non tessuti righjunghje u 12%. Tuttavia, un'indagine recente mostra chì attualmente u livellu di cunsumu di materiali non tessuti da parte di u populu indianu hè relativamente bassu, è ci hè un spaziu considerable per migliurà. L'India hà una grande pupulazione, ma u cunsumu annuale per capita di prudutti non tessuti hè solu di 0,04 dollari americani, mentre chì u livellu di cunsumu generale per capita in a regione Asia-Pacificu hè di 7,5 dollari americani, l'Europa Occidentale hè di 34,90 dollari americani è i Stati Uniti hè di 42,20 dollari americani. Inoltre, i bassi prezzi di u travagliu in India sò ancu a ragione per chì e cumpagnie occidentali sò ottimiste nantu à u putenziale di cunsumu di l'India. Sicondu una ricerca di l'Agenzia Europea Internaziunale di Test è Consulenza, u livellu di cunsumu di prudutti non tessuti in India aumenterà di u 20% da u 2014 à u 2018, principalmente per via di l'altu tassu di natalità in India, in particulare l'aumentu di e donne, è l'enorme putenziale di cunsumu.

Da parechji piani quinquennali in India, si pò vede chì a tecnulugia di i tessuti non tessuti è l'industria tessile sò diventate aree chjave per u sviluppu di l'India. A difesa, a sicurezza, a salute, a strada è altre custruzzioni di infrastrutture in India furnisceranu ancu enormi opportunità cummerciale per l'industria di i tessuti non tessuti. Tuttavia, u sviluppu di l'industria di i tessuti non tessuti in India scontra ancu colli di buttiglia cum'è a mancanza di manodopera qualificata, a mancanza di consulenti esperti è a mancanza di fondi è tecnulugia.

Liberazione Intensiva di Pulitiche Preferenziali, u Centru Tecnulugicu Intraprende Compiti Impurtanti

Per attirà più investimenti, u guvernu indianu s'hè sforzatu di aumentà l'investimenti in l'industria naziunale di tessuti non tessuti.

Attualmente, u sviluppu di l'industria di i tessuti non tessuti in India hè diventatu parte di u pianu naziunale di sviluppu "Pianu di sviluppu di l'industria tessile tecnica è di i tessuti non tessuti 2013-2017 India". À u cuntrariu di l'altri paesi emergenti, u guvernu indianu mette una grande enfasi nantu à a cuncepzione di i prudutti è i prudutti non tessuti innovativi, ciò chì aiuta à migliurà a cumpetitività di i so prudutti in u mercatu mundiale. U prugettu prevede ancu d'investisce una quantità significativa di fondi in u travagliu di ricerca è sviluppu industriale prima di u 2020.

U guvernu indianu difende a creazione di diverse zone ecunomiche speciali à livellu naziunale, sperendu d'attirà investitori in diversi sottosettori. U distrettu di Mondra in u statu di Gujarat in l'India occidentale è a regione miridiunali di l'India anu pigliatu l'iniziativa in a creazione di zone ecunomiche di pruduzzione di tessuti non tessuti. I residenti di queste duie zone speciali si specializeranu in a pruduzzione di tessili industriali è tessuti non tessuti, è riceveranu parechje pulitiche preferenziali cum'è incentivi fiscali di u guvernu.

À partesi da avà, u guvernu indianu hà stabilitu quattru centri d'eccellenza in i tessili industriali cum'è parte di u so prugramma di tecnulugia tessile. L'investimentu tutale di sti centri in 3 anni hè di circa 22 milioni di dollari americani. I quattru settori di custruzzione chjave di u prugettu sò i tessuti non tessuti, i tessili sportivi, i tessili industriali è i materiali cumposti. Ogni centru riceverà 5,44 milioni di dollari in finanziamenti per a custruzzione d'infrastrutture, u sustegnu di i talenti è l'equipaggiamenti fissi. L'Istitutu di Ricerca Tessile è Ingegneria DKTE situatu in Yicher Grunge, India, stabilirà ancu un centru di tessuti non tessuti.

Inoltre, u guvernu indianu hà emessu indennità speciali per l'attrezzature impurtate per risponde à i bisogni di l'imprese naziunali di tessuti non tessuti. Sicondu u pianu, a furnitura di indennità speciali duveria esse capace di incuragisce i pruduttori indiani naziunali à cumpletà a mudernizazione tecnologica da a fine di quest'annu. Sicondu u pianu di u guvernu, l'aumentu di a pruduzzione naziunale di tessuti non tessuti darà à l'India l'uppurtunità di cumincià à esportà prudutti versu i mercati vicini, cumpresi u Pakistan, u Bangladesh, u Sri Lanka, u Nepal, u Bhutan, u Myanmar, l'Africa Orientale è alcuni paesi di u Mediu Oriente, chì anu tutti aumentatu significativamente a dumanda di tessuti non tessuti in l'ultimi mesi.

In più di l'aumentu di a pruduzzione naziunale, u cunsumu è l'esportazione di prudutti di tela non tessuta in India aumenteranu ancu significativamente in l'anni à vene. L'aumentu di u redditu dispunibule cuntribuisce à a pruduzzione è a vendita di pannolini per i zitelli.

Cù a crescita cuntinua di a dumanda di materiali non tessuti in India, i giganti mundiali di l'industria non tessuta anu ancu annunziatu piani per aumentà l'esportazioni versu u mercatu indianu, è anu ancu piani per lucalizà a pruduzzione in India. Parechji pruduttori di tessuti non tessuti chì si sò stallati in Cina è in altri paesi asiatichi anu ancu esportatu tessuti non tessuti in India per risponde à a crescente dumanda di prudutti sanitarii in India.

L'imprese europee è americane sò entusiaste di custruisce fabbriche in India

Dapoi u 2015, guasi 100 cumpagnie straniere anu sceltu di stabilisce fabbriche di fabricazione di materiali non tessuti in India, cù grandiimprese non tessutein Europa è in America in generale investendu assai.

Dech Joy, una sucietà americana, hà custruitu guasi 8 linee di pruduzzione di getti d'acqua in parechje cità di l'India miridiunali in 2 anni, cù un investimentu di circa 90 milioni di dollari americani. U capu di a cumpagnia hà dichjaratu chì dapoi u 2015, a dumanda di salviette umidificate industriali in India hè aumentata bruscamente, è a capacità di pruduzzione esistente di a cumpagnia ùn hè più capace di risponde à i cambiamenti in a dumanda di u mercatu lucale. Dunque, hè statu decisu di allargà a capacità di pruduzzione.

Precot, un famosu fabricatore tedescu di prudutti non tessuti, hà stabilitu un prughjettu di pruduzzione di tessuti non tessuti in u statu di Karnataka, in u sudu di l'India, chì produce principalmente prudutti sanitari. U CEO di u novu dipartimentu di Precot, Ashok, hà dichjaratu chì si tratta di una fabbrica cumpleta chì include micca solu linee di pruduzzione di tessuti non tessuti è macchine di finitura, ma ancu l'autotrasfurmazione di i prudutti.

Fiberweb, una sucietà americana, hà stabilitu Terram in India, chì include duie linee di pruduzzione: geotessili è spunbond. Sicondu l'espertu di marketing Hamilton di iberweb, l'India investe assai in a so infrastruttura per sustene u sviluppu ecunomicu rapidu, è u mercatu di i geotessili è di i geosintetici diventerà sempre più largu. "Avemu stabilitu una cuuperazione cù alcuni clienti lucali in India, è a regione indiana hè diventata una parte impurtante di u pianu di Fiberweb per espansione i mercati esteri. Inoltre, l'India furnisce una basa di costi attraente, chì ci permette di furnisce à i clienti materiali di alta qualità pur assicurendu prezzi competitivi ", hà dettu Hamilton.

Procter&Gamble hà un pianu per stabilisce una linea di pruduzzione di tessuti non tessuti specificamente per u mercatu è a pupulazione indiana. Sicondu i calculi di Procter&Gamble, a pupulazione tutale di l'India righjunghjerà 1,4 miliardi in l'anni à vene, creendu e cundizioni per una crescente dumanda di i so prudutti. U capu di a cumpagnia hà dichjaratu chì ci hè una forte dumanda di tessuti non tessuti in u mercatu indianu, ma i costi è l'inconvenienti ligati à l'esportazione transfrontaliera di materie prime sò qualchì volta inconvenienti per l'imprese finanziate da stranieri. Stallà fabbriche lucalmente hè per serve megliu i clienti in a regione indiana.

L'impresa indiana lucale, Global Nonwoven Group, hà custruitu parechje linee di pruduzzione di filatura è fusione à grande scala in Nasik. Un portavoce di l'impresa hà dichjaratu chì, per via di l'aumentu significativu di u sustegnu guvernamentale per l'impresa è altri pruduttori di l'industria in l'ultimi anni, i so prughjetti d'investimentu si sò espansi significativamente, è l'impresa cunsidererà ancu novi piani d'espansione.


Data di publicazione: 04-Mar-2024