Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

Panoramica di l'industria di tessuti non tessuti di u Giappone in u 2023

In u 2023, a pruduzzione naziunale di tessuti non tessuti di u Giappone era di 269268 tunnellate (una diminuzione di 7,996 paragunatu à l'annu precedente), l'esportazioni eranu di 69164 tunnellate (una diminuzione di 2,9%), l'impurtazioni eranu di 246379 tunnellate (una diminuzione di 3,2%), è a dumanda di u mercatu naziunale era di 446483 tunnellate (una diminuzione di 6,1%), tutti valori inferiori à quelli di u 2022.

Dapoi u 2019, a dumanda di tessuti non tessuti in Giappone hè stata in calata cuntinua per cinque anni. In u 2023, a proporzione di tessuti non tessuti impurtati in a dumanda interna era di 55,2%. Da u 2020 à u 2022, a proporzione di tessuti non tessuti impurtati hè rimasta à 53%, ma hè aumentata in u 2023. U fattore più impurtante chì influenza a calata di a dumanda di tessuti non tessuti hè a diminuzione di a pruduzzione di pannolini, chì hè diminuita di 9,7% in u 2023. Inoltre, cù u COVID-19 sottu cuntrollu, a dumanda di prudutti non tessuti cum'è salviette umidificate è salviette umidificate calerà bruscamente. In u 2023, a pruduzzione di tessuti non tessuti per l'assistenza medica è l'igiene, cumpresi questi prudutti, calerà di 17,6%. Tuttavia, a pruduzzione di tessuti non tessuti per l'automobile hè aumentata di 8,8%, mentre chì a pruduzzione automobilistica di u Giappone hè aumentata di 14,8%. Inoltre, tutte l'altre zone d'applicazione si stanu sviluppendu lentamente.

1720654497677

I pruduttori giapponesi di tessuti non tessuti stanu attualmente affruntendu parechje difficultà. Micca solu a dumanda interna hè in calata, ma ancu i costi crescenti di e materie prime è di l'energia stanu mettendu pressione nantu à i profitti di l'impresa. L'imprese di tessuti non tessuti stanu aumentendu i prezzi, ma questu ùn hè micca abbastanza efficace è spessu porta à un aumentu di e vendite ma à una diminuzione di i profitti. U mercatu giapponese di i tessuti non tessuti s'hè riduttu bruscamente dopu à u COVID-19, è ancu s'ellu si sta riprendendu, ùn s'hè ancu ripresu à u statu prima di u COVID-19.

Certi duminii d'applicazione, cum'è i pannolini, anu cunnisciutu fluttuazioni significative in a struttura di a dumanda è si prevede chì ùn si riprenderanu micca à cortu termine. L'esportazione di pannolini dispunibili in Cina hà sustinutu l'espansione di a pruduzzione giapponese, ma a pruduzzione naziunale in Cina hè ancu aumentata, ciò chì hà avutu un certu impattu nantu à l'esportazioni di u Giappone.

Sicondu i rapporti, per via di a diminuzione di a dumanda di pannolini per i zitelli in Giappone, Prince Holdings s'hè ritirata da u mercatu lucale è hà cambiatu a so attenzione à i pannolini per adulti. A cumpagnia hà dettu chì a pruduzzione di pannolini per i zitelli hè diminuita da un piccu di circa 700 milioni di pezzi in u 2001 à circa 400 milioni di pezzi in l'ultimi anni. Prince Company prevede di aumentà a pruduzzione di pannolini per adulti in u mercatu domesticu è di espande a so attività di pannolini per i zitelli in u mondu sanu, cuntinuendu à pruduce pannolini per i zitelli in Indonesia è Malesia.

A causa di a diminuzione di u tassu di natalità, a dumanda di pannolini dispunibili in Giappone hè ancu in diminuzione. U guvernu giapponese hà dichjaratu chì in u 2022, i zitelli di menu di 15 anni rapprisentavanu menu di u 12% di a pupulazione naziunale, mentre chì quelli di 65 anni è più rapprisentavanu u 30%. E prospettive per a ripresa di a pruduzzione di pannolini ùn sò micca ottimistiche, è i pruduttori di tessuti non tessuti devenu cunsiderà e so strategie cummerciale nantu à sta basa.

Dongguan Liansheng Nonwoven Fabric Co., Ltd., un fabricatore di tessuti non tessuti è tessuti non tessuti, hè degnu di a vostra fiducia!


Data di publicazione: 14 di lugliu di u 2024