Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

L'usu currettu di tessuti non tessuti per a cultura di piantine di risu

L'usu currettu di tessuti non tessuti per a cultura di piantine di risu

11Anti-invecchiamento

1. Vantaghji di i tessuti non tessuti per a cultura di e piantine di risu

1.1 Hè à tempu isulatu è traspirante, cù cambiamenti di temperatura dolci in u lettu di semina, chì risultanu in piantine forti è di alta qualità.

1.2 Nisuna ventilazione hè necessaria per a cultura di e piantine, ciò chì risparmia travagliu è travagliu. U tessutu non tissutu hà una ligera usura, ciò chì u rende particularmente adattatu per i campi di piantine di semina tardiva.

1.3 Evaporazione bassa di l'acqua, riduce a frequenza è a quantità di irrigazione.

1.4 U tessutu micca tissutu hè durevule è lavabile, è pò esse adupratu continuamente per più di 3 anni.

A cultura di piantine à 1,5 arcu richiede solu un tessutu non tissutu per superficia di lettu, mentre chì a pellicola plastica richiede 1,50 fogli, chì hè più economica chè l'usu di pellicola plastica è hà menu inquinamentu ambientale.

2. Preparazione di e piantine

2.1 Preparate materiali sufficienti per a cultura di e piantine: tessuti non tessuti, scaffali, terra nutritiva, regulatori, ecc.

2.2 Sceglite un situ di ripruduzzione adattatu: In generale, sceglite una parcella piana, secca, facilmente drenata è sopravventu cù una vista assulanata; Per cultivà piantine in Honda, hè necessariu sceglie una parcella di terrenu relativamente alta è custruisce piattaforme alte per ottene cundizioni di cultura secca.

2.3 Sceglite i metudi adatti di cultura di piantine: cultura ordinaria di piantine secche, cultura di piantine à discu dolce, cultura di piantine in strati d'isolamentu è cultura di piantine in vassoi di ciotola.

2.4 Preparazione di u terrenu è custruzzione di u lettu: generalmente 10-15 cm, cù una prufundità di u fossu di drenaggiu di 10 cm. Quandu si cultivanu piantine in campi alti è secchi è secchi è campi di giardinu, hè abbastanza per pusà si nantu à un lettu pianu o un lettu ligeramente altu.

3. Trasfurmazione di e sementi

Prima di suminà, sceglite un bellu tempu per mette e sementi à u sole per 2-3 ghjorni. Aduprate acqua salata per selezziunà e sementi (20 g di sale per chilogramu d'acqua). Dopu a selezzione, sciacquatele bè cù acqua. Immergete e sementi in una soluzione di macerazione di e sementi 300-400 volte per 5-7 ghjorni finu à chì i germogli si rompenu.

4. Semina

4.1 Determinate un tempu è una quantità ragiunevuli di semina. In generale, a data dopu à l'età di e piantine, chì hè u numeru di ghjorni chì e piantine di risu crescenu in u lettu di semina, hè calculata à ritroso da a data prevista di trasplante. Per esempiu, se u trasplante hè previstu u 20 di maghju è l'età di e piantine hè di 35 ghjorni, allora u 15 d'aprile, chì hè a data di semina, serà rinviata di 35 ghjorni da u 20 di maghju. Attualmente, u trasplante di risu usa principalmente piantine medie, cù un'età di e piantine di 30-35 ghjorni.

4.2 Preparazione di a Terra Nutriente. Aduprate u letame di fattoria cumpletamente decompostu, versallu finamente è setacciallu, è mischiallu cù a terra di giardinu o altra terra invitata in un rapportu di 1:2-3 per furmà una terra nutritiva. Aghjunghjite 150 g di agente rinforzante per e piantine è mischiate a terra uniformemente.

4.3 Prucedura di Semina. Pusatevi cù cura nantu à u lettu è versate bè l'acqua; Rispettate u principiu di a semina sparsa è di a cultura forte di e piantine; A cultura di e piantine secche implica a semina di 200-300 g di sementi secche per metru quadru, è a quantità di sementi aduprate per a cultura di e piantine pò esse ridutta in modu apprupriatu aduprendu vassoi morbidi o vassoi da lanciu.

I graneddi devenu esse suminati uniformemente, è dopu a suminata, aduprate una scopa o una tavola di legnu liscia per appiattisce o pressate i graneddi in a terra da trè lati. Poi coprite uniformemente cù un stratu di 0,50 cm di terra fina è sciolta setacciata per sigillà è tumbà l'erba, è coprite cù una pellicola plastica. Coprite subitu a superficia di u lettu cù una pellicola plastica ultra-sottile chì hè larga cum'è a superficia di u lettu è ligeramente più longa di a superficia di u lettu dopu a chjusura è a sradicazione di l'erbacce, per aumentà a temperatura è mantene l'umidità, prumove l'emergenza precoce è rapida di e piantine. Dopu chì e piantine sò emerse, cacciate stu stratu di pellicola plastica in modu tempestivu per impedisce a brusgiatura di e piantine à alta temperatura.

4.4 Cuprite cù tela non tessuta. Cuprite cù archi. Inserite u scheletru secondu a pratica lucale di cultura di piantine cù film agriculu apertu è chjusu in lettu largu, coprite cù tela non tessuta, pressate strettamente cù a terra intornu, è poi ligate a corda.

Rivestimentu pianu senza scheletru. U metudu hè di custruisce una cresta di terra intornu à u lettu cù una altezza di 10-15 cm, è poi stende u tessutu non tissutu pianu. I quattru lati sò posti nantu à a cresta è pressati strettamente cù a terra. Corde frangivento è altre agricultura di riferimentu.

5. Gestione di u campu di piantine

A cultura di piantine di tela non tessuta ùn richiede micca ventilazione è cultura manuale, è ci hè ancu una rara occorrenza di appassimentu battericu. Dunque, basta chì si presti attenzione à u rifornimentu d'acqua è à l'estrazione puntuale di u film plasticu.

5.1 Estrazione di membrana è rifornimentu d'acqua. L'efficienza di l'utilizazione di l'acqua di a cultura di piantine in tela non tessuta hè alta, è a frequenza tutale di irrigazione durante a fase di piantina hè inferiore à quella di a cultura di piantine in film plasticu. Se l'umidità di u terrenu di u lettu hè insufficiente, irregulare, o se u terrenu superficiale diventa biancu per via di operazioni di cultura di piantine improprie, aduprate un annaffiatoio per spruzzà direttamente nantu à u tessutu. Se u terrenu di u lettu hè troppu bagnatu o ancu impregnatu d'acqua quandu si cultivanu piantine in Honda o in terreni bassi, hè necessariu rimuovere u film superficiale di u lettu è arieggià u lettu per rimuovere l'umidità, prevene i germogli marci è i semi cattivi, è prumove u sviluppu di e radiche. Quandu si rifornisce l'acqua, prima, deve esse rifornita accuratamente, è secondu, deve esse fatta a mattina o a sera per evità l'alta temperatura à meziornu. À u listessu tempu, hè necessariu aduprà acqua secca per evità "l'acqua fredda chì si versa nantu à a testa calda". In terzu locu, hè necessariu aduprà un annaffiatoio fine per spruzzà invece di inundà.

Quandu e piantine di risu anu una testa verde, a pellicola plastica chì hè posta piatta nantu à a superficia di u lettu deve esse cacciata, è dopu a superficia esposta deve esse restaurata è cumpattata.

5.2 Topdressing. Un agente di rinforzu di e piantine di risu è di piantine di alta qualità (cunnisciutu ancu cum'è regulatore) cù nutrienti sufficienti è un rapportu ragiunevule di nutrienti pò assicurà chì una fertilizazione pò risponde à i bisogni nutrizionali di e piantine durante tuttu u periodu di piantina, è generalmente ùn richiede micca ulteriore fertilizazione.

5.3 Prevenzione è cuntrollu di l'appassimentu battericu. Mettere a prevenzione in primu pianu, cumprese a preparazione di nutrizionisti di piantine di alta qualità cù valori di pH adatti, creà bone cundizioni per u sviluppu di e radiche di e piantine di risu, rinfurzà a gestione di a temperatura, l'umidità è i nutrienti in u lettu di piantine, è cultivà piantine robuste cù una forte resistenza à e malatie. Inoltre, l'usu di agenti speciali adatti pò ancu ottene boni effetti di cuntrollu.

6. Precauzioni per a cultura di piantine tessili

6.1 Sceglite tessuti non tessuti specificamente cuncepiti per a cultura di piantine di risu.

6.2 Preparate strettamente u terrenu nutritivu per a cultura di e piantine, è devenu esse scelti agenti di rinfurzamentu di e piantine di risu di alta qualità è una proporzione ragionevule di terrenu nutritivu per a cultura di e piantine.

6.3 Eseguite strettamente a germinazione di e sementi è u riscaldamentu ausiliariu precoce. L'effettu d'insulazione di i tessuti non tessuti per a cultura di e piantine di risu ùn hè micca cusì bonu cum'è quellu di i filmi agriculi. Per assicurà l'emergenza precoce, cumpleta è cumpleta di e piantine, hè necessariu realizà strettamente a germinazione di e sementi secondu e procedure operative; In segundu locu, hè necessariu copre u lettu cù una pellicola plastica o copre u capannone cù una vechja pellicola agricula in a prima fase di a cultura di e piantine per migliurà l'effettu d'insulazione.

6.4 Eliminate subitu e misure di riscaldamentu ausiliariu. Durante u periodu da a testa verde di l'aghi à 1 foglia è 1 core di e piantine, a pellicola plastica posta nantu à a superficia di u lettu deve esse eliminata subitu, è a pellicola plastica o a vechja pellicola agricula cuperta di tela non tessuta deve esse eliminata.

6.5 Irrigazione puntuale. Per risparmià acqua è assicurà un'irrigazione uniforme, aduprate un annaffiatoio per spruzzà direttamente nantu à u pannu. L'arcu di u capannone à arcu hè troppu grande, è hà bisognu di esse scupertu è innaffiatu.

6.6 Capisce cù flessibilità u mumentu di u svelamentu. Quandu s'avvicina u periodu di trapianto, una attenzione particulare deve esse prestata à i cambiamenti di a temperatura esterna per evità chì e temperature elevate causinu una crescita eccessiva di e piantine in u capannone di tela non tessuta. Deve esse espostu in tempu utile secondu a situazione specifica. Se a temperatura esterna hè bassa è a crescita di e piantine ùn hè micca forte, pò esse scupertu quella notte; Se a temperatura esterna hè troppu alta è e piantine crescenu troppu vigorosamente, devenu esse esposte prestu; In generale, quandu a temperatura in u capannone cuntinueghja à superà i 28 ℃, u tessutu deve esse cacciatu.


Data di publicazione: 12 di nuvembre di u 2023