Credu chì tutti cunniscimu e maschere. Pudemu vede chì u persunale medicu porta maschere a maiò parte di u tempu, ma ùn sò micca s'è vo avete nutatu chì in i grandi ospedali regulari, u persunale medicu in diversi dipartimenti usa diversi tipi di maschere, divisi grossu in maschere chirurgiche è maschere mediche ordinarie. Dunque, chì hè a differenza trà e duie?
Maschere chirurgiche mediche
E maschere chirurgiche mediche ponu isolà e particelle grosse cum'è e goccioline è furnisce una barriera contr'à i schizzi di liquidu. Ma e maschere chirurgiche ùn ponu micca filtrà efficacemente e piccule particelle in l'aria, è e maschere chirurgiche ùn sò micca sigillate, ciò chì ùn pò micca impedisce cumpletamente à l'aria di entre per i spazii à i bordi di a maschera. Una maschera adatta per u persunale medicu da purtà durante operazioni à bassu risicu, è per u publicu generale da purtà quandu cerca trattamentu medicu in istituzioni mediche, impegnassi in attività à longu andà à l'aria aperta, o stà in zone densamente popolate per periodi di tempu estesi.
Maschera medica
E maschere mediche usa e getta sò custituite da una faccia di maschera è cinturini per l'arechje. A faccia di a maschera hè divisa in trè strati: internu, mediu è esternu. U stratu internu hè fattu di garza sanitaria ordinaria o di tela non tessuta, u stratu mediu hè un stratu di filtru d'isolamentu fattu di tela fusa, è u stratu esternu hè fattu di materiali speciali. U stratu antibattericu hè fattu di tela filata o di materiale fusu di polipropilene ultra-sottile. Adatte per u publicu generale da purtà in ambienti di travagliu interni induve e persone sò relativamente cuncentrate, per attività ordinarie all'aperto, è per brevi soggiorni in lochi affollati.
A differenza
In fatti, ùn ci hè micca assai differenza in l'aspettu trà e maschere chirurgiche è e maschere mediche. Tramindui sò custituiti da trè strati di tela non tessuta è tela fusa: internu, mediu è esternu. Tuttavia, dopu una paragone attenta, ci sò ancu differenze significative in u spessore è a qualità di u stratu filtrante mediu trà i diversi tipi di maschere. Dunque, chì sò e differenze trà elle?
1. Imballaggi diversi
E maschere chirurgiche mediche è e maschere mediche sò etichettate cù diverse categurie nantu à l'imballu esternu. U metudu principale d'identificazione hè chì u pruduttu registratu in l'angulu in cima à diritta di l'imballu esternu seguita diverse norme. A maschera chirurgica hè YY-0469-2011, mentre chì u standard di maschera medica hè YY/T0969-2013.
2. Descrizzioni di prudutti sfarenti
E maschere fatte di materiali diversi anu funzioni è usi diversi, è l'imballu esternu pò esse vagu, ma a descrizzione di u produttu indica generalmente l'ambiente è e cundizioni per e quali a maschera hè adatta.
3. Differenza di prezzu
E maschere chirurgiche mediche sò relativamente più care, mentre chì e maschere mediche sò relativamente più economiche.
4. Diverse funzioni
E maschere mediche dispunibili sò adatte solu per bluccà i contaminanti espirati da a bocca è u nasu di l'operatore durante l'operazioni generali di diagnosi è trattamentu, vale à dì, per l'usu senza operazioni invasive. U persunale di l'uspidale clinicu porta generalmente stu tipu di maschera durante u travagliu. E maschere chirurgiche mediche, per via di e so eccellenti prestazioni impermeabili è di l'efficienza di filtrazione di particelle, sò adatte per esse purtate durante a chirurgia, u trattamentu laser, l'isolamentu, l'operazioni dentali o altre operazioni mediche, è ancu per e malatie trasmesse per via aerea o per goccioline o per l'usu; Principalmente adatte per l'operatori chirurgichi ospedalieri.
Dongguan Liansheng Nonwoven Fabric Co., Ltd., un fabricatore di tessuti non tessuti è tessuti non tessuti, hè degnu di a vostra fiducia!
Data di publicazione: 19 di lugliu di u 2024