In Europa, 105 miliardi di buttiglie di plastica sò cunsumate ogni annu, è 1 miliardu di elle si trovanu in una di e più grande impianti di riciclaggio di plastica in Europa, l'impianto di riciclaggio Zwoller in i Paesi Bassi! Demu un'ochjata à tuttu u prucessu di riciclaggio è di riutilizazione di i rifiuti, è esploremu se questu prucessu hà veramente ghjucatu un rolu in a prutezzione di l'ambiente!
Accelerazione di u riciclaggio di PET! L'imprese principali d'oltremare sò occupate à espande u so territoriu è à cumpete per i mercati europei è americani.
Sicondu l'analisi di dati di Grand View Research, a dimensione di u mercatu mundiale di rPET in u 2020 era di $ 8,56 miliardi, è si prevede chì crescerà à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 6,7% da u 2021 à u 2028. A crescita di u mercatu hè principalmente guidata da un cambiamentu da u cumpurtamentu di i cunsumatori à a sustenibilità. A crescita di a dumanda di rPET hè principalmente guidata da l'aumentu di a dumanda à valle di beni di cunsumu à rapida evoluzione, vestiti, tessili è automobili.
I regulamenti pertinenti nantu à i plastichi dispunibili publicati da l'Unione Europea - à partesi da u 3 di lugliu di questu annu, i stati membri di l'UE devenu assicurà chì certi prudutti di plastica dispunibili ùn sianu più messi nantu à u mercatu di l'UE, ciò chì hà in una certa misura purtatu à a dumanda di rPET. L'imprese di riciclaggio cuntinueghjanu à aumentà l'investimenti è à acquistà attrezzature di riciclaggio cunnesse.
U 14 di ghjugnu, u pruduttore chimicu mundiale Indorama Ventures (IVL) hà annunziatu ch'ellu avia acquistatu l'impianto di riciclaggio di CarbonLite Holdings in Texas, USA.
A fabbrica hè chjamata Indorama Ventures Sustainable Recycling (IVSR) è hè attualmente unu di i più grandi pruduttori di particelle riciclate rPET di qualità alimentaria in i Stati Uniti, cù una capacità di pruduzzione annuale cumpleta di 92000 tunnellate. Prima di u cumpletamentu di l'acquisizione, a fabbrica riciclava più di 3 miliardi di buttiglie di bevande in plastica PET à l'annu è furnia più di 130 posti di travagliu. Attraversu sta acquisizione, IVL hà allargatu a so capacità di riciclaggio in i Stati Uniti à 10 miliardi di buttiglie di bevande à l'annu, ottenendu un scopu glubale di riciclà 50 miliardi di buttiglie (750000 tunnellate metriche) à l'annu da u 2025.
Hè capitu chì IVL hè unu di i più grandi pruduttori mundiali di buttiglie di bevande in rPET. CarbonLite Holdings hè unu di i più grandi pruduttori di particelle riciclate in rPET di qualità alimentaria in i Stati Uniti.
U CEO di IVL in PET, IOD è Fibre, D KAgarwal, hà dichjaratu: "Questa acquisizione da parte di IVL pò cumplementà a nostra attività esistente di PET è fibre in i Stati Uniti, ottene megliu un riciclaggio sustenibile è creà una piattaforma di ecunumia circulare per e buttiglie di bevande in PET. Espandendu a nostra attività globale di riciclaggio, risponderemu à i bisogni crescenti di i nostri clienti.
Digià in u 2003, IVL, cù a so sede in Tailanda, hè entrata in u mercatu di u PET in i Stati Uniti. In u 2019, a cumpagnia hà acquistatu impianti di riciclaggio in Alabama è California, purtendu un mudellu cummerciale circulare à a so attività in i Stati Uniti. À a fine di u 2020, IVL hà rilevatu rPET in Europa.
Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2023
