Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

A tecnulugia unica di spunbond serà presentata à INDEX 2020

1Pla spunbond non tissutu (2)

Fiber Extrusion Technologies (FET), basata in u Regnu Unitu, prisenterà u so novu sistema di spunbond à scala di laburatoriu à a prossima mostra di tessuti non tessuti INDEX 2020 à Ginevra, Svizzera, da u 19 à u 22 d'ottobre.
A nova linea di spunbonds cumplementa a tecnulugia di successu di meltblown di a cumpagnia è offre opportunità senza precedenti per sviluppà novi non tessuti basati nantu à una varietà di fibre è polimeri, cumpresi i bicomponenti, à grande scala.
U lanciu di sta nova tecnulugia hè particularmente opportunu, datu l'attuale focus di l'industria nantu à u sviluppu di novi sustrati basati nantu à biopolimeri, resine rispettuose di l'ambiente o fibre riciclate.
FET hà furnitu una di e so nove linee di spunbond à l'Università di Leeds in u Regnu Unitu è ​​una seconda linea cumminata cù una linea di fusione-soffiatura à l'Università di Erlangen-Norimberga in Germania.
«Ciò chì hè unicu di a nostra nova tecnulugia spunbond hè a capacità di trasfurmà una vasta gamma di polimeri, cumpresi quelli tipicamente cunsiderati inadatti per i prucessi spunbond, à una scala sufficiente per esplorà cumpletamente e cumminazzioni di materiali è purtà novi prudutti nantu à u mercatu», hà dettu u direttore di FET Executives, Richard Slack. «FET hà utilizatu a so sperienza di spinmelt per sviluppà un veru sistema spunbond in scala di laburatoriu».
«A nostra nova linea FET spunbond face parte di un investimentu più grande in a struttura per sustene a ricerca accademica di basa nantu à u futuru di a fabricazione, cù un focus nantu à a trasfurmazione à piccula scala di polimeri non tradiziunali è miscele di additivi per pruduce materiali cù proprietà multifunzionali», disse. «A chjave di sta ricerca hè di sviluppà potenziali relazioni prucessu-struttura-proprietà da dati misurati per furnisce una comprensione dettagliata di cumu cuntrullà e proprietà di u tissutu finale durante a trasfurmazione».
Hà aghjustatu chì parechji materiali interessanti sviluppati per via di a ricerca accademica anu difficultà à spustassi fora di u laburatoriu per via di prublemi di cumpatibilità cù i prucessi di fabricazione chjave cum'è u spunbond.
«Utilizendu tecnulugie di l'isula marina à un cumpunente, core-shell è à dui cumpunenti, a squadra di Leeds travaglia cù scienziati, ingegneri è clinichi, circadori di polimeri è biomateriali, per esplorà a pussibilità d'incorporà materiali inusuali in i tessuti spunbond per allargà potenzialmente a gamma di applicazioni. hà dettu Russell. «U novu sistema spunbond hè ideale per u nostru travagliu di ricerca accademica è hà dimustratu d'esse estremamente versatile è faciule d'utilizà.»
«Aspittemu cun impazienza di discute e capacità di stu novu sistema versatile cù e parti interessate à INDEX in Ginevra», cunclude Richard Slack. «Hè capace di trasfurmà polimeri puri senza aiuti di trasfurmazione o additivi per ottene una vasta gamma di proprietà strutturali è meccaniche, è cù una varietà di opzioni di post-elaborazione in rete».
Twitter Facebook LinkedIn Email var switchTo5x = true;stLight.options({ Autore di u post: "56c21450-60f4-4b91-bfdf-d5fd5077bfed", doNotHash: falsu, doNotCopy: falsu, hashAddressBar: falsu });
Intelligenza cummerciale per l'industria di e fibre, di i tessili è di l'abbigliamento: tecnulugia, innovazione, mercati, investimenti, pulitica cummerciale, appalti, strategia…
© Copyright Textile Innovations. Innovation in Textiles hè una publicazione in linea di Inside Textiles Ltd., PO Box 271, Nantwich, CW5 9BT, UK, Inghilterra, numeru di registrazione 04687617.

 


Data di publicazione: 09 di nuvembre di u 2023