Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

Wal Mart hà infurmatu i fornitori chinesi di ripiglià e spedizioni, è u prezzu di i vestiti americani aumenterà di 65%! A tarifa tessile di 35% si realizzerà?

Hè guasi un mese chì i Stati Uniti anu annunziatu tariffi equivalenti u 2 d'aprile, è in l'ultime trè settimane, u vulume di prenotazione di container di merci da a Cina à i Stati Uniti hè diminuitu di 60%, è u trasportu sino-americanu hè guasi ghjuntu à un puntu mortu! Questu hè fatale per l'industria americana di a vendita al dettaglio, chì hè piena di prudutti cinesi nantu à i scaffali di i supermercati. In particulare in l'industria tessile è di l'abbigliamento chì richiede una grande quantità d'impurtazioni ma hà un margine di prufittu relativamente magre, u prezzu di i vestiti in i Stati Uniti puderia aumentà di 65% l'annu prossimu.

I rivenditori americani aumentanu cullettivamente i prezzi

U Lianhe Zaobao hà riportatu a sera di u 26 d'aprile chì i CEO di i giganti di a vendita al dettaglio, cumpresi Wal Mart, Target, Home Depot è altri, sò andati à a Casa Bianca per fà pressione nantu à l'aghjustamentu di e pulitiche tariffarie, perchè i costi crescenti di a catena di furnimentu sò diventati insopportabili per l'imprese.

Sicondu u Wall Street Journal di u 26, Wal Mart è altri rivenditori americani anu avvisatu i fornitori cinesi di ripiglià e spedizioni. Parechji fornitori d'esportazione cinesi anu dichjaratu chì, dopu avè cumunicatu cù u guvernu americanu, i principali rivenditori americani, cumpresi Wal Mart, avianu infurmatu alcuni fornitori cinesi di ripiglià e spedizioni, è a tarifa era à carica di u cumpratore americanu. Prima di questu, e cumpagnie di e-commerce transfrontaliere cum'è Xiyin anu ancu annunziatu aumenti di prezzi.

Sicondu i dati di l'inchiesta di l'Università di Michigan, l'aspettative d'inflazione in i Stati Uniti sò aumentate significativamente à 6,7% in l'annu à vene, u più altu dapoi u dicembre 1981. In u 1981, durante a crisa mundiale di u petroliu, a Riserva Federale hà aumentatu i tassi d'interessu à 20% in risposta à a superinflazione di l'epica. Tuttavia, cù l'attuale dimensione di 36 trilioni di dollari di i tituli di u Tesoru americanu, ancu s'è a Fed mantene u tassu d'interessu attuale senza abbassallu, serà difficiule per u sistema fiscale americanu di resiste. E cunsequenze di l'imposizione di tariffi stanu emergendu gradualmente.

I prezzi di i vestiti puderanu aumentà di 65%

I cunsumatori americani anu luttatu contr'à una inflazione significativa in l'ultimi anni, in particulare in l'industria di l'abbigliamento.

In u 2024, i prezzi di i vestiti è di l'elettrodomestici sò aumentati di 12% annantu à l'annu precedente, mentre chì a crescita di u redditu di i residenti hè stata solu di 3,5%, ciò chì hà purtatu à una calata di u cunsumu è ancu à "scelte alimentari è di vestiti".

Sicondu CNN, 98% di i prudutti di vestiti in i Stati Uniti dipendenu da l'impurtazioni. Sicondu un'analisi di u Yale University Budget Lab, per via di e pulitiche tariffarie, i prezzi di i vestiti in i Stati Uniti puderanu aumentà di 65% l'annu prossimu, è i prezzi di e scarpe puderanu aumentà finu à 87%. Trà questi, parechji articuli di vestiti basi à bassu prezzu preferiti da i cunsumatori americani, cum'è e magliette à uni pochi di dollari ognuna, sò stati i più colpiti da i tariffi.
U rapportu dice chì l'articuli di vestiti basi cum'è e magliette, a biancheria intima, i calzini è altri articuli essenziali anu una dumanda stabile, è i rivenditori si riforniscenu spessu, ciò chì richiede importazioni più frequenti. Di cunsiguenza, i costi tariffari saranu trasferiti più rapidamente à i cunsumatori. U margine di prufittu di i vestiti basi economici hè digià assai bassu, è l'aumentu di u prezzu serà ancu più grande sottu l'impattu di i tariffi; A più grande dumanda di tali beni hè trà e famiglie à bassu redditu in i Stati Uniti.

Una grande parte di e famiglie à bassu redditu in i Stati Uniti sò sustenitori di Trump, chì l'anu sceltu in l'elezzioni per via di l'inflazione severa durante l'ultimi quattru anni di Biden in carica, ma ùn s'aspittavanu micca di soffre scosse d'inflazione ancu più severe.

U tassu fiscale tessile diventerà di 35%?

In u prucessu d'imposizione di tariffe in questu giru, hè in realtà u magazzinu di ferru di Trump chì hè statu ancu più dannighjatu. Permette à a situazione di sviluppassi cusì ùn hè certamente micca accettabile, ma annullà e tariffe cum'è questa ùn hè certamente micca accettabile è ùn si pò spiegà à l'elettori.

Sicondu un rapportu di The Wall Street Journal di u 23, alti funzionari americani anu revelatu chì l'amministrazione Trump cunsidereghja parechje opzioni.

A prima opzione hè di riduce u tassu tariffariu nantu à i prudutti cinesi à circa 50% -65%.

U secondu schema hè chjamatu "schema di classificazione", in u quale i Stati Uniti classificaranu e merci impurtate da a Cina in quelle chì ùn rapprisentanu micca una minaccia per a sicurezza naziunale di i Stati Uniti è quelle chì anu una significazione strategica per l'interessi naziunali di i Stati Uniti. Sicondu i media americani, in u "schema di classificazione", i Stati Uniti impuneranu una tarifa di 35% nantu à a prima categuria di merci è un tassu tariffariu di almenu 100% nantu à a seconda categuria di merci.

Siccomu i tessili ùn rapprisentanu micca una minaccia per a sicurità naziunale, se stu pianu hè aduttatu, i tessili saranu sottumessi à una tarifa generale di 35%. Se a tarifa finale hè veramente calculata à 35%, cumminata cù u tassu fiscale di quasi 17% impostu in u 2019 è u tassu tutale di 20% impostu duie volte quest'annu sottu u pretestu di fentanyl, u tassu fiscale tutale puderia ancu esse riduttu paragunatu à u 2 d'aprile.

In risposta à a dumanda di un ghjurnalistu, u portavoce di u Ministeru di l'Affari Esteri cinese Guo Jiakun hà dichjaratu chì a Cina hà digià presentatu a so pusizione pertinente è hà ribaditu chì sta guerra tariffaria hè stata iniziata da i Stati Uniti, è l'attitudine di a Cina hè coerente è chjara. Sè i Stati Uniti volenu veramente risolve u prublema per mezu di u dialogu è di a negoziazione, devenu abbandunà a tattica di a pressione estrema, piantà di minaccià è ricattà, è impegnassi in un dialogu cù a Cina nantu à a basa di l'uguaglianza, u rispettu è u benefiziu mutuale.

A mentalità di u mercatu tocca u fondu è rimbalza

Attualmente, sta seria d'aumenti tariffarii hè evoluta da un scontru iniziale à una guerra prolungata, è parechje cumpagnie tessili si sò gradualmente riprese da a so cunfusione iniziale è anu iniziatu operazioni nurmali di u mercatu.
Hè impussibile di dì chì i tariffi ùn anu micca impattu, dopu tuttu, un mercatu di cunsumatori cusì grande cum'è i Stati Uniti hè statu tagliatu à a mità in una volta. Tuttavia, se si dice chì senza u mercatu americanu, seria impussibile di sopravvive, allora ùn hè micca affatto.

À l'entrata di a fine d'aprile, u sentimentu di u mercatu hà pianu pianu toccu u fondu è hà rimbalzatu dopu avè righjuntu u puntu di congelazione, cù l'ordini chì cuntinuavanu à esse piazzati è e cumpagnie di tessitura chì ripigliavanu a preparazione di a seta. I prezzi di e materie prime anu ancu mostratu una ligera ripresa.

Micca solu ci ponu esse nutizie pusitivi occasionali da a parte di i Stati Uniti, ma a Cina esplora ancu una nova dumanda di u mercatu stimulendu a dumanda interna è abbassendu a soglia per i rimborsi di l'imposte di partenza. In a prossima Settimana d'Oru di u Primu di Maghju, u mercatu puderia inaugurà un novu ciclu di piccu di cunsumu.

Dongguan Liansheng Non Woven Technology Co., Ltd.hè stata creata in maghju 2020. Hè una impresa di pruduzzione di tessuti non tessuti à grande scala chì integra ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita. Pò pruduce diversi culori di tessuti non tessuti PP spunbond cù una larghezza inferiore à 3,2 metri da 9 grammi à 300 grammi.


Data di publicazione: 30 d'aprile di u 2025