A linea di pruduzzione di maschere hè assai simplice, ma l'impurtante hè chì a garanzia di qualità di e maschere deve esse verificata stratu per stratu.
Una maschera serà prodotta rapidamente nantu à a linea di pruduzzione, ma per assicurà a qualità, ci sò parechje procedure d'ispezione di qualità. Per esempiu, cum'è una maschera protettiva medica cù un altu livellu di prutezzione, deve esse sottumessa à 12 ispezioni prima di pudè esse messa in u mercatu.
E maschere sò classificate in modu diversu, è ci sò piccule differenze in i standard di prova. E maschere di prutezzione medica anu u più altu livellu è richiedenu parechji testi cum'è pinze nasali, cinghie di maschera, efficienza di filtrazione, resistenza à u flussu d'aria, penetrazione di sangue sinteticu, resistenza à l'umidità superficiale è indicatori microbici. In u tester di prestazioni ignifughe per maschere, u persunale hà messu una maschera nantu à u stampu di testa è hà iniziatu a macchina per accende. U stampu di testa chì porta una maschera taglia una fiamma cù un'altezza di 40 millimetri è una temperatura di fiamma esterna di circa 800 gradi Celsius à una velocità di 60 millimetri per seconda, pruvucendu un ligeru arricciamentu di a superficia esterna di a maschera per via di a brusgiatura.
E maschere mediche chirurgiche è protettive qualificate devenu avè proprietà ignifughe, è in cundizioni di laburatoriu specifiche, u tempu di combustione cuntinua di u tessutu dopu a rimozione di a fiamma ùn deve micca superà i 5 secondi. E maschere micca qualificate ponu generà una grande fiamma in casi gravi, è u tempu d'ignizione pò superà i 5 secondi. A maschera serà ancu sottumessa à esperimenti sintetici di penetrazione di sangue, simulendu a scena di schizzi di sangue nantu à a maschera per mezu di apparecchiature d'ispezione. Un pruduttu qualificatu hè quellu chì, dopu avè cumpletatu questu esperimentu, ùn hà micca penetrazione di sangue nantu à a superficia interna di a maschera.
Più forte hè a strettezza di una maschera, più forte hè u so effettu protettivu, dunque a prova di strettezza hè ancu una parte impurtante di l'ispezione di a qualità di a maschera. U ghjurnalistu hà vistu chì sta prova richiede a selezzione di 10 diverse forme di testa di 5 omi è 5 donne per a prova di strettezza. U persunale testatu hà bisognu di simulà i movimenti di u persunale medicu durante u travagliu, è raccoglie dati in diverse pusizioni cum'è a respirazione nurmale, a respirazione di girata di a testa à manca è à diritta, è a respirazione di girata di a testa in su è in giù. Solu dopu chì 8 persone rispettanu i standard si pò determinà a strettezza di stu lottu di prudutti per risponde à i requisiti.
Sicondu i standard naziunali, certi elementi d'ispezione anu esigenze di tempu strette. Per esempiu, a prova di u limite microbicu dura 7 ghjorni, è a prova di l'efficienza di a filtrazione batterica dura 48 ore per pruduce risultati.
In più di e maschere di prutezzione mediche è di e maschere di prutezzione di ogni ghjornu, entremu ancu in cuntattu cù maschere di prutezzione dispunibuli, maschere di maglia, carta per maschere è altri prudutti in a nostra vita di ogni ghjornu. Inoltre, ci hè un altru tipu chjamatu maschera antiparticelle di tipu filtru autoadescante, chì hè stata dopu cambiata in un respiratore antiparticelle di tipu filtru autoadescante per discrive u standard naziunale più precisamente.
Test di maschera di prutezzione medica
A norma di prova hè GB 19083-2010 Requisiti Tecnici per Maschere di Prutezzione Medica. I principali elementi di prova includenu test di requisiti basi, test di conformità, test di pinza nasale, test di cinturino di maschera, efficienza di filtrazione, misurazione di resistenza à u flussu d'aria, test di penetrazione di sangue sinteticu, test di resistenza à l'umidità superficiale, ossidu di etilene residuale, ritardanza di fiamma, test d'irritazione cutanea, indicatori di test microbici, ecc. Frà questi, l'elementi di prova microbici includenu principalmente u conteggio totale di culonie batteriche, u gruppu coliformi, Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus, streptococcu emolitico, u conteggio di culonie fungine è altri indicatori.
Test regulare di maschera protettiva
U standard di prova hè a Specificazione Tecnica GB/T 32610-2016 per e Maschere Protettive Quotidiane. I principali elementi di prova includenu test di requisiti di basa, test di requisiti d'aspettu, test di qualità interna, efficienza di filtrazione è effettu protettivu. L'elementi di prova di qualità interna includenu principalmente a resistenza di u culore à l'attritu, u cuntenutu di formaldeide, u valore di pH, u cuntenutu di coloranti amminici aromatichi cancerogeni decomposibili, a quantità residua di ossidu di etilene, a resistenza à l'inalazione, a resistenza à l'espirazione, a forza di a cinghia di a maschera è a so cunnessione cù u corpu di a maschera, a solidità di u coperchiu di a valvula di espirazione, i microrganismi (gruppu coliformi, batteri purulenti patogeni, numeru tutale di culonie fungine, numeru tutale di culonie batteriche).
Detezione di carta di maschera
U standard di prova hè GB/T 22927-2008 "Maschera di Carta". I principali elementi di prova includenu a tenuta, a resistenza à a trazione, a traspirabilità, a resistenza à a trazione longitudinale à l'umidità, a luminosità, u cuntenutu di polvere, e sostanze fluorescenti, l'umidità di consegna, l'indicatori d'igiene, e materie prime, l'aspettu, ecc.
Test di maschere mediche monousu
U standard di prova hè YY/T 0969-2013 "Maschere Mediche Monouso". I principali elementi di prova includenu l'aspettu, a struttura è a dimensione, a pinza nasale, a cinghia di a maschera, l'efficienza di filtrazione batterica, a resistenza à a ventilazione, l'indicatori microbici, l'ossidu di etilene residuale è a valutazione biologica. L'indicatori microbiologichi rilevenu principalmente u numeru tutale di culonie batteriche, coliformi, Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus, Streptococcus hemolyticus è funghi. L'elementi di valutazione biologica includenu a citotossicità, l'irritazione di a pelle, e reazioni di ipersensibilità di tipu ritardatu, ecc.
Test di maschera à maglia
U standard di prova hè FZ/T 73049-2014 Maschere à Maglia. I principali elementi di prova includenu a qualità di l'aspettu, a qualità intrinseca, u valore di pH, u cuntenutu di formaldeide, u cuntenutu di coloranti amine aromatiche decomposibili è cancerogene, u cuntenutu di fibre, a resistenza di u culore à u lavaggiu cù sapone, l'acqua, a saliva, l'attritu, u sudore, a traspirabilità è l'odore.
Test di maschera protettiva PM2.5
I standard di prova sò Maschere Protettive T/CTCA 1-2015 PM2.5 è Maschere Protettive TAJ 1001-2015 PM2.5. I principali elementi di prova includenu l'ispezione di a superficia, a formaldeide, u valore di pH, u pretrattamentu di a temperatura è di l'umidità, i coloranti d'ammoniaca cancerogeni decomposibili, l'indicatori microbici, l'efficienza di filtrazione, u tassu di perdita tutale, a resistenza respiratoria, a forza di cunnessione di a cinghia di a maschera à u corpu, u spaziu mortu, ecc.
Maschera antiparticelle autoaspirante filtrante per rilevazione
U standard di prova originale per e maschere antiparticelle di tipu filtru autoadescante era GB/T 6223-1997 "Maschere antiparticelle di tipu filtru autoadescante", chì hè statu avà abolitu. Attualmente, i testi sò principalmente realizati in basa à GB 2626-2006 "Dispositivi di prutezzione respiratoria - Respiratori di particelle filtrate autoaspiranti". I testi specifici includenu testi di qualità di i materiali, testi di requisiti di cuncepimentu strutturale, testi di aspettu, testi di efficienza di filtrazione, perdite, TILv di maschere monouso, testi TI di semimaschere sostituibili, testi TI cumpleti di maschera, resistenza respiratoria, testi di valvula respiratoria, tenuta à l'aria di a valvula respiratoria, testi di coperchio di a valvula respiratoria, spaziu mortu, valutazione di u campu visivu, fascia per a testa, cumpunenti di cunnessione è testi di stress di cunnessione, testi di lenti, testi di tenuta à l'aria, testi di infiammabilità, testi di pulizia è disinfezione, imballaggio, ecc.
A prova di e maschere hè una questione scientificamente seria. Deve esse eseguita in cunfurmità cù e norme pertinenti. In più di e norme sopra menzionate, ci sò ancu alcune norme lucali per a prova di e maschere, cum'è DB50/T 869-2018 "Specificazione applicabile per e maschere antipolvere in i lochi di travagliu antipolvere", chì specifica e maschere antipolvere. Ci sò ancu norme di metudu di prova, cum'è YY/T 0866-2011 "Metudu di prova per u tassu di perdita tutale di e maschere protettive mediche" è YY/T 1497-2016 "Metudu di prova per a valutazione di l'efficienza di filtrazione di i virus di i materiali di e maschere protettive mediche Metudu di prova di u batteriofagu Phi-X174".
Dongguan Liansheng Nonwoven Fabric Co., Ltd., un fabricatore di tessuti non tessuti è tessuti non tessuti, hè degnu di a vostra fiducia!
Data di publicazione: 03 di ghjugnu 2024