Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

Chì ghjè un tissutu idrofobicu

Quandu si tratta di materassi, tutti li cunnoscenu. I materassi in u mercatu sò faciuli à truvà, ma credu chì parechje persone ùn prestanu micca molta attenzione à u tissutu di i materassi. In fatti, u tissutu di i materassi hè ancu una grande quistione. Oghje, l'editore parlerà di unu di elli, dopu tuttu, un tissutu ùn pò esse riassuntu in poche parole.

Oghje, l'editore hà da presentà un tissutu chì hà un effettu impermeabile intessuti per materassi.

Chì ghjè un tissutu idrofobicu?

Tessutu impermeabile – letteralmente, significa impedisce à l'acqua di penetrà da una parte di u tessutu à l'altra. Hè un novu tipu di tessutu tessile, cumpostu da un materiale polimericu impermeabile è traspirante (film PTFE) cumminatu cù un tessutu cumpostu.

Perchè pò esse impermeabile?

Oghje ghjornu, parechji tessuti di materassi ùn sò micca impermeabili, solu una piccula quantità di macchie d'acqua si attaccanu à u materasso, chì si infiltranu dopu un pocu tempu, furnendu un bonu ambiente di vita per i batteri è l'acari. È per i tessuti impermeabili, una tale situazione ùn saria stata scuperta. U so principiu hè chì in u statu di vapore acqueo, e particelle d'acqua sò assai chjuche, è secondu u principiu di u muvimentu capillare, ponu penetrà senza intoppi in u capillare finu à l'altra parte, risultendu in u fenomenu di permeabilità. Quandu u vapore acqueo si condensa in gocce d'acqua, e particelle diventanu più grande. A causa di a tensione superficiale di e gocce d'acqua (e molecule d'acqua si tiranu è si resistenu l'una à l'altra), e molecule d'acqua ùn ponu micca staccassi senza intoppi da e gocce d'acqua è penetrà finu à l'altra parte, ciò chì impedisce l'infiltrazione d'acqua è rende a membrana traspirante impermeabile. Utessutu micca tissutu spunbondpruduttu da Liansheng hà ancu un effettu impermeabile è hè largamente adupratu in a pruduzzione di sacchetti à molle in materassi. Hè economicu è durevule.

Quali sò e caratteristiche principali di i tessuti impermeabili?

E funzioni principali di i tessuti impermeabili includenu l'impermeabilità, a permeabilità à l'umidità, a traspirabilità, l'isolamentu è a resistenza à u ventu. In termini di tecnulugia di pruduzzione, i requisiti tecnichi per i tessuti impermeabili è traspiranti sò assai più alti di quelli di i tessuti impermeabili generali; À u listessu tempu, in termini di qualità, i tessuti impermeabili è traspiranti anu ancu caratteristiche funziunali chì altri tessuti impermeabili ùn anu micca. I tessuti impermeabili è traspiranti ùn solu migliuranu a tenuta d'aria è a tenuta à l'acqua di u tessutu, ma anu ancu una traspirabilità unica. Puderanu espulsà rapidamente u vapore acqueo in l'internu di a struttura, evità a crescita di muffa è mantene u corpu umanu sempre asciuttu. Risolvenu perfettamente i prublemi di traspirabilità, resistenza à u ventu, impermeabilità è calore, facenduli un novu tipu di tessutu sanu è rispettuosu di l'ambiente.

Un materasso hè un articulu di biancheria da lettu essenziale in a nostra vita quotidiana. S'ellu ci sò zitelli chì sò più attivi in ​​casa, pudete cunsiderà cumprà un materasso fattu di tela impermeabile da aduprà, ciò chì pò riduce assai prublemi in a vostra vita.

Cumu respinghje l'acqua

1. A formula di Yang

Una goccia di liquidu casca nantu à una superficia solida, supponendu chì a superficia sia idealmente piatta, a gravità di a goccia sia cuncintrata in un puntu, è a quantità in u campu sia ignorata. A causa di l'interazione trà a tensione superficiale (Ys) di e fibre in u tessutu, a tensione superficiale (YL) di i liquidi, è a tensione interfacciale (YLS) di i dispositivi di fissaggio, e gocce formeranu varie forme (da cilindrica à cumpletamente piatta). Quandu una goccia di liquidu hè in equilibriu nantu à una superficia solida, u puntu A hè sottumessu à l'effettu di a gravità sparsa, eccettu per u livellamentu cumpletu.

L'angulu 0 hè chjamatu angulu di cuntattu. Quandu 0 = À 00 ore, a goccia di liquidu bagna a superficia solida nantu à un schermu di cuttone, chì hè u statu limite di a superficia solida bagnata da u campu. Quandu 0 = 1800, a goccia di liquidu hè cilindrica, chì hè un statu ideale senza bagnatura. In a finitura idrorepellente, a tensione superficiale di a goccia di liquidu pò esse cunsiderata cum'è una costante. Dunque, se u campu pò bagnà a superficia solida hè uguale à a tensione di relè di a foglia di lotus morta nantu à a superficia solida in a riva. Si dice chì un angulu di cuntattu più grande di 0 hè più favurevule per a perdita di rullamentu di a goccia d'acqua, ciò significa chì più chjuca hè megliu.

2. Travagliu d'adesione di u tissutu

A causa di u fattu chì Ys è YLS ùn ponu esse misurati direttamente, l'angulu di cuntattu 0 o cos0 hè generalmente adupratu per valutà direttamente u gradu di bagnatura. Tuttavia, l'angulu di cuntattu ùn hè micca a causa di a bagnatura, è u risultatu attuale hè dunque un parametru chì rapprisenta u travagliu di adesione è una interazione trà elli, è ancu u gradu di bagnatura.

Sia YL sia cos0, chì rapprisentanu u travagliu adesivu, ponu esse misurati, dunque l'equazione hà un significatu praticu. In listessu modu, u travagliu necessariu per dividisce una goccia di liquidu per unità di superficia nantu à l'interfaccia in duie gocce hè 2YL, chì pò esse chjamatu u travagliu cuesivu di u liquidu. Da a formula, si pò vede chì quandu u travagliu di adesione aumenta, l'angulu di cuntattu diminuisce. Quandu u travagliu di adesione hè uguale à u travagliu cuesivu, vale à dì, l'angulu di cuntattu hè zero. Questu significa chì u liquidu hè cumpletamente appiattitu nantu à a superficia solida. Siccomu cos0 ùn pò micca superà 1, ancu s'è u travagliu di adesione hè più grande di 2YL, l'angulu di cuntattu ferma invariatu. Sè WSL = "YL, tandu 0 hè 900. Quandu l'angulu di cuntattu hè 180 °, WSL = O, chì indica chì ùn ci hè micca effettu viscosu trà u liquidu è u solidu. Tuttavia, per via di qualchì effettu adesivu trà i dui compartimenti, a situazione induve l'angulu di cuntattu hè uguale à 180 ° ùn hè mai stata trovata, è à u più, si ponu ottene solu alcune situazioni apprussimative, cum'è anguli di 160 ° o più grandi.

3. Tensione superficiale critica di u tissutu

A causa di a misurazione guasi impussibile di a tensione superficiale di u solidu, per capisce a bagnabilità di a superficia solida, qualchissia hà misuratu a so tensione superficiale critica. Ancu s'è a tensione superficiale critica ùn pò micca rapprisintà direttamente a tensione superficiale di u solidu, ma piuttostu a dimensione di Ys YLS, pò indicà a difficultà di bagnà a superficia di u solidu. Ma deve esse

Ci vole à nutà chì a misurazione di a tensione superficiale critica hè un metudu empiricu è chì l'intervallu di misurazione hè ancu assai strettu.

Si pò vede chì, eccettu per a cellulosa, a tensione superficiale critica di tutte e sustanze hè bassa, dunque anu tutte un certu gradu di repellenza à l'acqua, cù CF3 a più grande è CH a più chjuca. Ovviamente, qualsiasi sede di materiale cù una consegna di cuntattu più grande è una tensione superficiale critica più chjuca, è ancu qualsiasi agente di finitura, pò ottene migliori effetti idrorepellenti.


Data di publicazione: 31 di ghjennaghju di u 2024