I tessuti non tessuti includenu poliestere, polipropilene, nylon, spandex, acrilicu, ecc. secondu a so cumpusizione; Diversi ingredienti averanu stili completamente diversi di tessuti non tessuti. Ci sò parechji prucessi di pruduzzione per a fabricazione di tessuti non tessuti, è u tessutu non tessuto soffiatu à fusione hè un prucessu di metudu di soffiu à fusione. Hè unu di i prucessi di pruduzzione di tessuti non tessuti è ancu unu di i metudi diretti di furmazione di maglia polimerica. Hè u prucessu di estrusione di polimeru fusu da estrusori à vite attraversu un flussu d'aria à alta velocità è alta temperatura o altri mezi per causà un allungamentu estremu di u flussu di fusione è furmà fibre estremamente fini, chì poi si riuniscenu nantu à u tamburu di furmazione di maglia o a cortina di maglia per furmà una maglia di fibra. Infine, u tessutu non tessuto di fibra soffiata à fusione hè rinforzatu da l'autoadesione.
U tissutu soffiatu à fusione hè principalmente fattu di polipropilene cum'è materia prima principale, è u diametru di a fibra pò ghjunghje à 1-5 micron. E fibre ultrafini cù strutture capillari uniche, cum'è vuoti multipli, struttura soffice è bona resistenza à e rughe, aumentanu u numeru è a superficia di e fibre per unità di superficia, dendu cusì à u tissutu soffiatu à fusione bone proprietà di filtrazione, schermatura, isolamentu è assorbimentu di l'oliu. Pò esse adupratu in campi cum'è materiali di filtrazione di l'aria è di i liquidi, materiali d'isolamentu, materiali assorbenti, materiali per maschere, materiali d'isolamentu, materiali assorbenti di l'oliu è panni di pulizia.
U diametru di a fibra di u stratu soffiatu à fusione hè estremamente fine, basicamente intornu à 2 micron (um), dunque hè solu un decimu di u diametru di u stratu spunbond. Più fine hè u stratu soffiatu à fusione, più pò bluccà l'entrata di piccule particelle. Per esempiu, a maschera KN95 si riferisce à una portata di 85L chì pò bluccà u 95% di e piccule particelle (0,3um) in circustanze nurmali. Questu ghjoca un rolu cruciale in a filtrazione di i batteri è a prevenzione di l'infiltrazione di sangue, hè per quessa chì hè chjamata u core di una maschera.
Flussu di prucessu tradiziunale
Alimentazione di polimeri → Estrusione per fusione → Formazione di fibre → Raffreddamentu di fibre → Formazione di maglia → Incollaggio (maglia fissa) → Taglio è avvolgimento di bordi → Post finitura o finitura speciale
Alimentazione di polimeri - E materie prime di polimeri PP sò generalmente trasformate in piccule fette sferiche o granulari, versate in secchi o tramogge è alimentate in estrusori a vite.
Estrusione di fusione - À l'estremità di alimentazione di l'estrusore à vite, i chips di polimeru sò mischiati cù e materie prime necessarie cum'è stabilizzanti, agenti sbiancanti è masterbatch di culore. Dopu à una miscelazione è una agitazione accurate, entranu in l'estrusore à vite è sò riscaldati à alta temperatura per furmà una fusione. Infine, a fusione hè alimentata in a filiera attraversu un filtru da una pompa dosatrice. In i prucessi di fusione soffiata, l'estrusori generalmente riducenu u pesu moleculare di i polimeri per via di i so effetti di taglio è di degradazione termica.
Furmazione di fibre - A fusione pulita filtrata deve passà per un sistema di distribuzione è poi esse alimentata uniformemente in ogni gruppu di filiere, in modu chì a quantità di estrusione di ogni foru di filiera sia consistente. A piastra di filiera per e fibre soffiate à fusione hè diversa da altri metudi di filatura in quantu i fori di filiera devenu esse disposti in linea retta, cù fori di beccu di flussu d'aria à alta velocità da i dui lati.
Raffreddamentu di e fibre - Una grande quantità d'aria à temperatura ambiente hè aspirata simultaneamente da i dui lati di a filiera, mischiata cù u flussu d'aria calda chì cuntene fibre ultrafine per rinfriscà li, è e fibre ultrafine fuse sò rinfriscate è solidificate.
Furmazione di a tela - In a pruduzzione di tessuti non tessuti in fibra soffiata à fusione, a filiera pò esse piazzata orizzontalmente o verticalmente. Se piazzata orizzontalmente, e fibre ultrafine sò spruzzate nantu à un tamburu di raccolta circulare per furmà una maglia; Se piazzate verticalmente, e fibre cascanu nantu à una cortina di maglia chì si move orizzontalmente è si condensanu in una maglia.
Adesivu (maglia fissa) - U rinforzu autoadesivu citatu sopra hè sufficiente per certi scopi di tessuti soffiati à fusione, cum'è richiede à a maglia di fibra di avè una struttura soffice, una bona ritenzione d'aria o porosità, ecc. Per parechji altri scopi, u rinforzu autoadesivu da solu ùn hè micca abbastanza, è sò necessarii ancu l'incollaggio à laminazione à caldu, l'incollaggio à ultrasoni o altri metudi di rinforzu.
Data di publicazione: 15 dicembre 2023