Tessutu di saccu non tissutu

Nutizie

Tessutu tissutu vs. Non tissutu

Chì ghjè u tessutu tissutu?

Un tipu di tela cunnisciuta cum'è tela tissuta hè creata durante u prucessu tessile da risorse di fibre vegetali crude. Hè tipicamente cumposta da fibre di cuttone, canapa è seta è hè aduprata per fà coperte, materiali tessili per a casa è vestiti, frà altri beni cummerciali è domestichi. Quandu hè brusgiata, a superficia di a tela libera un odore generale è emette fumu neru, dendu li una sensazione dolce è vellutata è una certa elasticità. Esaminà a tela sottu à un microscopiu domesticu standard rende faciule vede a struttura di a cumpusizione di a fibra.

I tessuti sò classificati cum'è naturali o chimichi secondu i lochi induve a fibra di u tessutu hè estratta. I tessuti fatti di fibre naturali, cum'è u cuttone, u linu, a lana, a seta, ecc., è i tessuti fatti di fibre chimiche, cum'è e fibre sintetiche è artificiali, sò classificati cum'è tessuti di fibre chimiche. I tessuti di fibre sintetiche includenu viscosa o cuttone sinteticu, tessuti di rayon è tessuti misti di viscosa è fibre artificiali, ecc. I tessili fatti di fibre sintetiche includenu tessili elasticizzati in spandex, nylon, poliestere, acrilicu, ecc.

I seguenti sò alcuni tipi cumuni di tessuti intrecciati.

Tessuti di fibre naturali

1. Tessuti di cuttone: descrive u cuttone cum'è u cumpunente principale adupratu per fà tessili tessuti. L'usu hè cunfurtevule è largamente accettatu per via di a so superiore assorbimentu di l'umidità è traspirabilità.

2. Tessili di canapa: A materia prima primaria aduprata per tesse u tessutu hè a fibra di canapa. U tessutu di canapa hè u megliu materiale per l'abbigliamento estiu per via di a so struttura forte è durevule, chì hè ancu ruvida è rigida, fresca è cunfortevole. Assorbe ancu bè l'umidità.

3. Tessutu di lana: E materie prime principali aduprate per creà prudutti tessuti sò a lana, i peli di cammellu, i peli di cunigliulu è a fibra chimica di lana. Tipicamente, a lana hè aduprata cum'è materiale primariu è hè aduprata per fà vestiti invernali di alta qualità perchè hè calda, cunfortu è bella cù un culore puru, frà altri vantaghji.

4. Tessuti di seta: una eccellente classe di tessili. Si riferisce principalmente à a seta di gelso, o seta sericola, chì hè aduprata cum'è materia prima primaria per i prudutti tessuti è hà e qualità d'esse ligera, delicata, setosa, elegante, bella è accogliente.

Tessuti di fibre

1. U rayon, o tissutu di viscosa, hà una sensazione liscia, una lucentezza dolce, un eccellente assorbimentu di l'umidità è una traspirabilità, ma una bassa elasticità è resistenza à e rughe.

2. Tessutu di rayon: hà una sensazione liscia, culori vivi, una lucentezza abbagliante è una lucentezza dolce è drappeggiata, ma ùn hà a leggerezza è l'ariosità di a seta vera.

3. Tessutu di poliestere: eccellente resistenza è resistenza. Facile da lavà è asciugà, senza stiru, robustu è durevule. Tuttavia, scarsa assorbenza di l'umidità, sensazione di soffocamentu, altu putenziale di elettricità statica è scolorimentu di a polvere.

4. Tessutu acrilicu: qualchì volta chjamatu "lana artificiale", hà un eccellente calore, resistenza à a luce è resistenza à e rughe, ma assorbe male l'umidità è dà una sensazione di soffocamentu.

Esempi di tessuti intrecciati:

Vestiti, cappelli, stracci, schermi, tende, moppi, tende, striscioni di propaganda, sacchetti di tela per cose, scarpe, libri di tempi antichi, carta da disegnu, ventagli, asciugamani, armadi di tela, corde, vele, coperture antipioggia, ornamenti, bandiere, ecc.

Chì ghjè u tessutu micca tissutu?

Un tessile non tissutu hè cumpostu di strati di fibre chì ponu esse tele fini o cardate generate direttamente da tecniche di filatura. I non tessuti sò economici, anu un prucessu di fabricazione simplice, è e so fibre ponu esse disposte in modu aleatoriu o direzionale.

I tessuti non tessuti sò resistenti à l'umidità, traspiranti, flessibili, leggeri, incombustibili, facilmente decomposti, non tossichi è non irritanti, culurati, economici è riciclabili. S'elli sò principalmente fatti di granuli di polipropilene (materiale pp) cum'è materia prima, sò prudutti in un passu cuntinuu per fusione à alta temperatura, spruzzatura di seta, delineazione di contorni è pressatura à caldu è avvolgimentu.

I tipi di tessuti non tessuti sò divisi in e seguenti categurie secondu u prucessu di pruduzzione

1. Tessuti Spunlace Non Tessuti: Un gettu d'acqua microfine à alta pressione hè spruzzatu in unu o più strati di fibre durante u prucessu di idrointrecciamentu, intrecciandu e fibre è rinfurzendu a tela à una forza specifica.
A linea di tessuti non tessuti in pizzo filatu hè mostrata quì.

2. Tessutu non tissutu termicamente: Stu tipu di tessutu non tissutu hè rinfurzatu aghjunghjendu un rinforzu di legame à fusione à caldo fibroso o in polvere à a tela di fibre, chì hè successivamente riscaldata, fusa è raffreddata.

3. Flussu d'aria di a polpa in a rete di tessuti non tessuti: Stu tipu di flussu d'aria hè ancu cunnisciutu cum'è carta senza polvere o carta non tessuta secca. U pannellu di fibre di polpa di legnu hè apertu in un statu di fibra unica aduprendu u flussu d'aria in a tecnulugia di rete. L'agglomerazione di fibre chì risulta da stu prucessu forma a cortina di rete, chì hè una rete di fibre chì hè successivamente rinforzata in tessutu.

4. Tessutu non tissutu umitu: U tessutu non tissutu umitu hè fattu di polpa di sospensione di fibre, chì hè trasportata à u mecanismu di furmazione di a tela, induve a fibra umida hè incorporata in a tela. U tessutu hè tandu piazzatu in u mezu acquosu di materie prime di fibre per creà una sola fibra mentre si mischianu diversi materiali di fibre.

5. Spunbond non tissutu: Stu tipu di non tissutu hè creatu stendendu è estrudendu u polimeru per creà un filamentu cuntinuu. U filamentu hè tandu urganizatu in una tela, chì pò esse rinforzata meccanicamente, ligata termicamente, ligata chimicamente, o ligata da sola.
A linea di tessuti non tessuti Spunbond hè vistaquìPer vede di più, cliccate nant'à stu ligame.

6. Tessutu non tissutu fusu: Stu tipu di tessutu non tissutu hè creatu alimentendu polimeri, estrudendu a fusione, furmendu fibre, raffreddendule, creendu reti è poi rinfurzendu u tessutu.

7. Tela non tessuta perforata à l'agulla: Stu tipu di tela non tessuta hè secca è hè perforata à manu. A tela non tessuta perforata à l'agulla tesse una tela di fibra soffice in un tessile aduprendu l'azione di perforazione di un agulla da infeltrire.

8. Tela non tessuta cucita: Un tipu di tela non tessuta secca hè a tela non tessuta cucita. Per rinfurzà e tele di fibre, i strati di filatu, i materiali non tessili (cum'è fogli di plastica, fogli metallichi sottili di plastica, ecc.), o una cumminazione di elli, u metudu cucitu usa una struttura di bobina à maglia in ordito.

9. Tessuti non tessuti idrofili: questi sò impiegati principalmente in a fabricazione di materiali igienici è medichi per migliurà a sensazione è prevene l'irritazione di a pelle. L'assorbenti è i pannolini igienici, per esempiu, utilizanu a pruprietà idrofila dimateriali non tessuti idrofili.

Esempi di tessuti non tessuti

1. Tessuti non tessuti per scopi medichi è igienici: camici chirurgici, indumenti protettivi, involucri disinfettanti, maschere, pannolini, salviette civili, panni per asciugare, asciugamani umidi per u visu, asciugamani magici, rotoli di asciugamani morbidi, prodotti di bellezza, assorbenti igienici, assorbenti igienici è panni igienici monouso, ecc.

2. Tessili non tessuti usati per decorà e case, cum'è tovaglie, rivestimenti murali, piumoni è biancheria da letto.

3. Tessuti non tessuti usati in vestiti, cum'è supporti fatti di diverse pelli sintetiche, ovatta, fodera accoppiata, cuttone modellante, ecc.

4. Materiali non tessuti per usu industriale, cum'è coperture, geotessili, sacchetti di imballaggio in cimentu, materiali filtranti è materiali isolanti.

5. Materiali non tessuti per usu agriculu, cum'è l'insulazione di tende, i tessuti per a cultura di u risu, i tessuti per l'irrigazione è i tessuti per a prutezzione di e culture.

6. I materiali non tessuti supplementari includenu feltro chì assorbe l'oliu, lana spaziale, isolamentu termicu è acusticu, filtri di sigarette, bustine di tè imballate è assai di più.

A diffarenza trà i tessuti tessuti è i tessuti micca tessuti.

1. U prucessu hè differente.

I tessuti sò fibre corte cum'è u cuttone, u linu è u cuttone, chì sò filate è tessute inseme da un filatu à l'altru.

I tessuti chì ùn necessitanu micca filatura è tessitura sò cunnisciuti cum'è tessuti non tessuti. Una struttura cunnisciuta cum'è una rete di fibre hè creata da l'orientazione o da u rinforzu aleatoriu di e fibre o filamenti tessili in fioccu.
Per dì la simpliciamente, i tessuti non tessuti sò creati quandu e molecule di fibre si fusionanu inseme, è i tessuti sò creati quandu e fibre sò tessute inseme.

2. Qualità diversa.

I materiali tessuti sò resistenti, durevuli è lavabili in lavatrice.
Per via di u so bassu costu è di u so metudu di fabricazione relativamente simplice, i tessuti non tessuti ùn ponu esse lavati ripetutamente.

3. Diverse applicazioni.

Vestiti, cappelli, stracci, schermi, tende, moppi, tende, striscioni di propaganda, sacchetti di tela per oggetti, scarpe, libri antichi, carta da disegnu, ventagli, asciugamani, armadi di tela, corde, vele, coperture antipioggia, decorazioni è bandiere naziunali ponu esse tutti fabbricati da tessuti tessuti.

A maiò parte di l'applicazioni per i tessuti non tessuti sò in u settore industriale. Esempi includenu materiali filtranti, materiali isolanti, sacchetti di imballaggio in cimentu, geotessili, tessuti di rivestimentu, tessuti per a decorazione di a casa, lana spaziale, medica è sanitaria, feltro assorbente d'oliu, filtri di sigarette, sacchetti di bustine di tè è altri.
4. Materiali biodegradabili è inorganici.

U tessutu micca tissutu hè biodegradabile è ecologicamente benignu. Pò esse adupratu cum'è materia prima per sacchetti chì pruteggenu l'ambiente o cum'è rivestimentu esternu per scatule è sacchetti di almacenamentu.

I materiali non tessuti sò cari è micca biodegradabili. Di solitu più tissutu chè i tessuti tipici, u tessutu non tissutu hè più duru è più resistente à a rottura durante u prucessu di pruduzzione. Hè adupratu per fabricà carta da parati, sacchetti di tela è altri beni.

Cumu si pò determinà s'ellu un tissutu hè tissutu o micca tissutu ?

1. Un'osservazione di a superficia.

I tessuti tessuti anu spessu una sensazione di strati gialli chjari nantu à a so superficia;

U tissutu micca tissutu hà una superficia chì s'assumiglia di più à quella appiccicosa;

2. Superficie à toccà:

A superficia di u tissutu hè testurizata cù capelli setosi è soffici;

U pannu micca tissutu hà una superficia ruvida;

3. Trazione superficiale:

Quandu hè stesu, u pannu tissutu hà una certa elasticità;

I tessuti chì ùn sò micca tessuti sò menu elastici;

4. Abbellisce cù u focu:

A puzza di fume neru vene da u tissutu;

U fume di i materiali micca tessuti serà abbundante;

5. Esame di l'imagine:

U pannu di filatura pò esse adupratu per vede chjaramente a struttura di a fibra cù l'usu di un microscopiu domesticu standard;

Cunclusione.

Grazie per avè pigliatu u tempu di leghje u cuntenutu di stu situ web. Discutemu e differenze trà i tessuti tessuti è i tessuti micca tessuti. Ricurdatevi di esplorà u nostru situ web per più infurmazioni riguardu i tessuti tessuti è i tessuti micca tessuti.


Data di publicazione: 06-02-2024