U tessutu non tissutu spunbond di poliestere hà una alta resistenza, una bona resistenza à e alte temperature (pò esse adupratu per un bellu pezzu in un ambiente di 150 ℃), resistenza à l'invecchiamento, resistenza à i raggi UV, altu allungamentu, bona stabilità è traspirabilità, resistenza à a corrosione, isolamentu acusticu, resistenza à e tarme è non tossicità.
1. E fibre di poliestere anu una eccellente resistenza à e rughe, elasticità è stabilità dimensionale, è ancu bone proprietà d'isolamentu elettricu. Sò resistenti à a luce solare, à l'attritu, à a muffa è à a decomposizione. Anu ancu una bona resistenza à i reagenti chimichi è ponu suppurtà acidi è alcali debuli.
2. À temperatura ambiente, hà una certa capacità di resiste à l'acidi diluiti è forti, ma una scarsa resistenza à l'alcalinità forte.
3. A prestazione di tintura di e fibre di poliestere hè scarsa, è generalmente anu bisognu di esse tinte cù coloranti dispersi à alte temperature o in presenza di vettori.
1. Adupratu per a decorazione d'interni, u tessutu di basa di tappeti, u tessutu di l'industria farmaceutica, a lanugine, u rivestimentu, ecc.
2. Aduprata per a custruzzione, l'impermeabilizazione di u tettu serve cum'è tela di basa, cù sabbia, cimentu, ecc. attaccati per impedisce e perdite di sabbia.
3. Adupratu in custruzzione, hè una misura presa per impedisce e crepe.
4. Sicondu e caratteristiche di resistenza à l'invecchiamentu è à l'alta temperatura di i tessuti non tessuti spunbond, sò largamente usati in tessili per a casa, materiali cumposti, materiali per bagagli, ecc. A stampa à trasferimentu à alta temperatura hè aduprata per pruduce tessuti di alta gamma è accessibili; È per via di a so resistenza à l'invecchiamentu; Altamente ricunnisciutu da i cunsumatori.
L'applicazione di geotessili in paesi stranieri hà cuminciatu digià in l'anni 1960. I Stati Uniti sò u paese cù u più grande cunsumu di geotessili in u mondu. À u principiu di l'anni 1990, u so usu annuale era di più di 300 milioni di metri quadrati, è in l'ultimi anni, u so usu hà righjuntu 700 milioni di metri quadrati. I geotessili in Europa è in Giappone anu ancu cunnisciutu un sviluppu rapidu, cù un usu annuale di circa 400 milioni di metri quadrati in l'ultimi anni. Trà elli, i tessuti non tessuti spunbond rapprisentanu circa u 60% di i geotessili non tessuti; Dopu à a mità di l'anni 1990, u Giappone hà vistu un aumentu significativu di l'applicazione di geotessili. Frà i geotessili non tessuti giapponesi, l'usu di u metudu spunbond hè u più grande, rapprisentendu circa u 60% di a quantità tutale di geotessili non tessuti, è principalmente u tessutu spunbond PET.
U geotessile in u nostru paese hà cuminciatu à l'iniziu di l'anni 1980, ma a quantità aduprata era assai chjuca à quellu tempu, è era solu un'applicazione sperimentale. Ùn hè statu chè dopu à l'inundazione catastrofica di u 1998 chì u guvernu ci hà prestatu attenzione, è u dipartimentu di a custruzzione hà inclusu l'applicazione di geotessili in e specificazioni di cuncepimentu è hà formulatu standard naziunali pertinenti chì i geotessili anu veramente guadagnatu attenzione è sviluppu. Attualmente, l'usu di geotessili in Cina hà superatu i 300 milioni di metri quadrati, è i geotessili non tessuti rapprisentanu circa u 40% di u totale. A custruzzione di ingegneria civile in Cina hà un enorme mercatu potenziale, chì ùn hè micca menu di l'usu attuale di 700-800 milioni di metri quadrati in i Stati Uniti. L'esperti stimanu chì i geotessili cinesi continueranu à cresce in duie cifre in i prossimi 15 anni, cù i geotessili à filamentu spunbond in PET chì mostranu u tassu di crescita più veloce.