U nostru tissutu non tissutu spunbond hè un tipu di tessile non tissutu fattu di fibre di polipropilene termoplasticu (PP) chì sò unite inseme da un prucessu termicu. U prucessu implica l'estrusione di e fibre di PP, chì sò poi filate è disposte in un mudellu aleatoriu per creà una tela. A tela hè poi unita inseme per furmà un tissutu forte è durevule.
U tessutu non tissutu di polipropilene spunbond hà e caratteristiche di leggerezza, traspirabilità, durabilità, impermeabilità, antistaticità è prutezzione ambientale. U tessutu non tissutu di polipropilene spunbond hè un materiale leggeru cù e caratteristiche di leggerezza è forte capacità portante. Questu ne face un materiale alternativu ideale, adattatu per parechji campi cum'è l'assistenza sanitaria, i prudutti di casa, ecc. Intantu, per via di a so leggerezza, hè ancu più convenientu da trasportà è installà.
U tissutu non tissutu PP spunbond hà una vasta gamma d'usi in l'agricultura, a custruzzione, l'imballaggio, i geotessili, l'automobile è l'arredamentu per a casa. U tissutu non tissutu spunbond hè un pruduttu cù un putenziale di sviluppu, chì utilizza pienamente i vantaghji di e fibre cum'è materiali sanitari. Hè un pruduttu di a disciplina industriale emergente furmata da l'integrazione è l'intersezione di parechje discipline è tecnulugie. Questu include camici chirurgichi, vestiti protettivi, sacchetti disinfettanti, maschere, pannolini, panni per a casa, panni per a pulizia, asciugamani umidi per u visu, asciugamani magichi, rotoli di tessuti morbidi, prudutti di bellezza, assorbenti igienici è panni igienici monouso.
A tecnica di spunbonding, aduprata per fà tessuti non tessuti, implica l'estrusione di polimeri termoplastici, più spessu polipropilene (PP), in filamenti cuntinui. Dopu à quessa, i filamenti sò disposti in una forma di tela è fusi inseme per fà un tissutu robustu è durevule. Parechje caratteristiche desiderabili, cum'è alta resistenza, traspirabilità, resistenza à l'acqua è resistenza chimica, sò presenti in u tissutu non tissutu PP spunbond risultante. Eccu una spiegazione dettagliata di a prucedura di spunbonding:
1. Estrusione di polimeri: L'estrusione di u polimeru per via di una filiera, di solitu in forma di pellet, hè u primu passu di u prucessu. U polimeru fusu hè spintu sottu pressione attraversu i numerosi picculi fori di a filiera.
2. Filatura di filamenti: U polimeru hè stiratu è raffreddatu mentre esce da a filiera per creà filamenti cuntinui. Di solitu, sti filamenti anu un diametru di 15-35 micron.
3. Furmazione di a tela: Per custruisce una tela, i filamenti sò poi riuniti in un mudellu arbitrariu nantu à una cinta trasportatrice o un tamburu in muvimentu. U pesu di a tela hè tipicamente 15-150 g/m².
4. Incollaggio: Per ligà i filamenti inseme, a tela hè successivamente esposta à u calore, à a pressione o à i prudutti chimichi. Numerose tecniche, cum'è l'incollaggio à calore, l'incollaggio chimicu o l'agugliatura meccanica, ponu esse aduprate per ottene questu.
5. Finitura: Dopu à l'incollaggio, u tessutu hè generalmente calandratu o finitu per migliurà e so caratteristiche di prestazione, cum'è a resistenza à l'acqua, a resistenza à i raggi UV.